Page 31 - TRACTION 120
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: HΥUNDAI MEDIA


              Κι αν η αποχώρηση της Citroen Racing σε εργοστασιακό επίπεδο   χόµενα ταλέντα να λάµψουν! Οι συµµετέχοντες θα πρέπει να
              προκάλεσε µία εύλογη στενοχώρια και αµηχανία στους κύκλους   είναι κάτω των 30 ετών και θα οδηγούν ένα Ford Fiesta R2 νέας
              του WRC, εν τούτοις όχι µόνο το 2020 αναµένεται να είναι πλου-  γενιάς σε έξι αντιπροσωπευτικούς αγώνες σε κάθε οδόστρωµα.
              σιότατο σε δράση και συναγωνισµό, αλλά µε τον ερχοµό των   Τέλος, και προκειµένου να «καλυφθεί» κάπως το κενό της
              νέων κανονισµών από το 2022 περιµένουµε και την είσοδο νέων   Citroen, δίνεται η ευκαιρία στους κατασκευαστές να δηµιουργή-
              κατασκευαστών στον χώρο. Ήδη η περίπτωση της Subaru έχει   σουν και δεύτερη οµάδα, που όµως δεν θα βαθµολογείται για
              προχωρήσει αρκετά, µια και έχει αναθέσει την εκπόνηση µελέτης   τους κατασκευαστές.
              για τη συµµετοχή της στον κορυφαίο θεσµό, ενώ σε σκέψεις   Η διετία 2020-21 θεωρείται ως σηµαντική µεταβατική περίοδος
              βρίσκεται και πάλι το Groupo Fiat που, µετά την ισχυροποίηση   ενόψει 2022 όπου αναµένονται οι σηµαντικότερες αλλαγές, οι
              της µελλοντικής του πορείας µε τη συνεργασία του µε τον γαλλικό   οποίες πρόκειται να οριστικοποιηθούν λεπτοµερώς µέχρι την
              όµιλο PSA, έχει δείξει ανοιχτά ότι θέλει να εναγκαλιστεί και πάλι   ερχόµενη άνοιξη.  Οι πρώτες προτάσεις έγιναν ήδη γνωστές µετά
              τις δάφνες που έδρεπε για δεκαετίες στα ράλι.      τη συνεδρίαση του περασµένου ∆εκεµβρίου του παγκοσµίου
                                                                 συµβουλίου της FIA, µε σηµαντικότερη αυτή της εισόδου των
              ∆ύο χρόνια απόσταση…                               υβριδικών κινητήρων. Σύµφωνα µε τις πρώτες πληροφορίες, οι
              Τόσο απέχει το 2020 µε το 2022. Το 2020 οι αλλαγές εντοπί-  σηµερινοί κινητήρες 1,6 λίτρων µε υπερτροφοδότη θα έχουν τη
              ζονται κυρίως στον επαναπροσδιορισµό των κατηγοριών, µε   συνδροµή ενός ηλεκτροκινητήρα ισχύος 100 kW, ήτοι 136 ίππων,
              σηµαντικότερη αλλαγή την κατάργηση του WRC 2 Pro. Έτσι, πλην   η ενέργεια του οποίου θα χρησιµοποιείται στις απλές διαδροµές
              της «top» κατηγορίας WRC, θα έχουµε τον σηµαντικότερο υπο-  κυρίως και µέσα στους αστικούς ιστούς, ενώ θα παρέχει πρόσθε-
              στηρικτικό θεσµό WRC 2, που θα περιλαµβάνει εργοστασιακές   τη ισχύ και µέσα στις Ειδικές ∆ιαδροµές. Για την ώρα το σύστηµα
              οµάδες οι οποίες θα συµµετέχουν µε αυτοκίνητα R5. Ήδη Citroen,   θα εξελίξει – κοινά για όλους τους κατασκευαστές, ώστε να
              Hyundai και Ford έχουν δηλώσει συµµετοχή και θα εκπροσω-  παραµείνει χαµηλό το κόστος – η γνωστή µας Williams.
              πηθούν από τους Οstberg, Veiby και Formeaux αντίστοιχα. Θα   Να σηµειώσουµε εδώ ότι, για την ώρα, δεν «έπεσε» καµία ιδέα
              πρέπει να συµµετάσχουν σε τουλάχιστον δέκα αγώνες, από   από κανέναν για αµιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στα ράλι,
              τους οποίους ο ένας εκτός Ευρώπης (Μεξικό ή Ιαπωνία), και θα   πρώτον για τεχνικούς λόγους και δεύτερον για διασφάλιση της
              προσµετρηθούν τα οκτώ καλύτερα αποτελέσµατα. Ένα «σκαλο-  µεγάλης απήχησης στο παγκόσµιο κοινό των αυτοκινήτων µε
              πάτι» πιο κάτω ακολουθεί η κατηγορία WRC 3, στην οποία θα   εσωτερικής καύσης κινητήρες.
              συµµετάσχουν ιδιωτικές οµάδες και ιδιώτες οδηγοί µε αυτοκίνητα   Τέλος, παρέχεται η δυνατότητα στους κατασκευαστές να επιλέξουν
              R5 και οι οποίοι θα πρέπει να συµµετάσχουν τουλάχιστον σε επτά   τη δηµιουργία αυτοκινήτων που δεν θα βασίζονται σε αυτοκίνητα
              αγώνες, ενώ θα προσµετρήσουν τα έξι καλύτερα αποτελέσµατα.  παραγωγής – όπως είναι σήµερα – αλλά θα αποτελούνται από
              Τέλος, το Junior WRC προσφέρει τη δυνατότητα στα νέα ανερ-  σωληνωτό πλαίσιο (βλ. Group B!).
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36