Page 27 - TRACTION 120
P. 27
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: YAMAHA
ματα οδήγησης – Sport και Touring –, που αλλάζουν και εν κινήσει αρκεί άψογη απόδοσή τους. Συνοδεύονται από ένα μηχανικό χειρόφρενο για το
να κλείσει στιγμιαία το γκάζι. ασφαλές παρκάρισμα σε ανηφόρα, προσαρμοσμένο στο αριστερό άκρο
Το traction control (ΤCS) αναβαθμίστηκε, το ABS βελτιώθηκε και έγινε λι- του τιμονιού.
γότερο παρεμβατικό, παρέμειναν η λειτουργία χωρίς κλειδί – Smart Key Το αντικραδασμικό σύστημα στον κινητήρα που συνοδεύει εξαρχής το
Operation –, το έξυπνο όσο και απλό αντικλεπτικό σύστημα κλειδώματος ΤΜΑΧ παραμένει για να διατηρήσει τη βελούδινη λειτουργία του, αφή-
του κεντρικού σταντ και ο μεγάλος και φωτιζόμενος χώρος αποθήκευσης. νοντας μόνο τον περίτεχνα δουλεμένο ήχο να συνοδεύει την οδήγηση.
Το νέο ΤΜΑΧ 560 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ και την πιο Ευρύχωρο ακόμη και για μεγάλα αναστήματα, φιλόξενο και για τον συνε-
πλούσια σε εξοπλισμό, Tech Max. Στην έκδοση Tech Max περιλαμβά- πιβάτη, θέτει τους όρους σε κάθε συζήτηση περί άνεσης, ενώ ταυτόχρονα
νονται θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, η δυνατότητα ρύθμισης του πίσω αποτελεί σημείο αναφοράς ως προς τη συμπεριφορά του στον δρόμο.
αμορτισέρ ηλεκτρονικά και η συνδεσιμότητα με Smartphone μέσω του Η δομή του με τον κινητήρα στο κέντρο και όχι στο πλάι όπως στα συμβα-
My TMAX Connect. τικά scooter, η άνεση που προσφέρει και ταυτόχρονα ο sport χαρακτήρας,
Υπάρχουν και εναλλακτικά πακέτα αξεσουάρ, ανάλογα με τις διαθέσεις διανθισμένα με σαφή αίσθηση πολυτέλειας, έχουν k;anei το TMAX αήττη-
του οδηγού. Το sports pack περιλαμβάνει μαξιλαράκι πλάτης, πάτωμα το στο πέρασμα των χρόνων.
αλουμινίου και βάση πινακίδας, καθώς και sport ζελατίνα. Το πακέτο πό- Από 500 το 2001, σε 530 το 2012, έρχεται τώρα βαραίνοντας το όνομά
λης περιλαμβάνει top case με τις βάσεις του, μαξιλαράκι πλάτης και αισθη- του σε ΤΜΑΧ 560, κάτι που από μόνο του λειτουργεί ενισχυτικά στην απο-
τικά αναβαθμισμένες βάσεις τιμονιού. δοχή του ως νέου μοντέλου.
Τέλος, το πακέτο χειμώνα διαθέτει θερμαινόμενα grips, ποδιά για τους μη- Συνταγή που κερδίζει δεν την αλλάζεις, λένε οι σοφοί και αυτό κάνει τελι-
ρούς και προστατευτικά χεριών. Ένα τελικό από την Akrapovia καθώς και κά η Yamaha. Αν δει κανείς το πρώτο μοντέλο και το 560, είναι σαφής η
διάφορες λεπτομέρειες μπορούν να κοσμήσουν περαιτέρω το TMAX 560, συγγένεια παρά την απόσταση των 20 ετών. Κάτι σπάνιο για οποιοδήποτε
που ακόμη και στη βασική του έκδοση απολαμβάνει περισσή πολυτέλεια άλλο μοντέλο.
και προσοχή στη λεπτομέρεια, όπως ορίζουν οι αρχές του μοντέλου δια- Όμως το ΤΜΑΧ έχει διαγράψει ήδη τη δική του πορεία ως μία από τις
χρονικά. σημαντικότερες μοτοσυκλέτες στην ιστορία, γενικώς. Και συνεχίζει ακάθε-
Τα φρένα παραμένουν καθώς δεν υπάρχει κάτι να βελτιώσεις στην ήδη κτο...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Φρένα Ε/Π: Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, 267 χιλ. / Μονό υδραυλικό
Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος, δισκόφρενο, 282 χιλ.
2EEK, 562 κ.εκ. Ύψος σέλας: 800 χιλ.
Ισχύς / Ροπή: 35,0 kW @7.500 σ.α.λ. / 55,7 Nm @5.250 σ.α.λ. Μεταξόνιο: 1.575 χιλ.
Εκπομπές CO2: 112 g/km Απόσταση από το έδαφος: 125 χιλ.
Αναρτήσεις Ε/Π: Τηλεσκοπικό πιρούνι 120 χιλ. / Μονό αμορτισέρ, Βάρος πλήρες υγρών: 218 κιλά
117 χιλ. Ρεζερβουάρ: 15 λίτρα
Ελαστικά Ε/Π: 120-70R15 / 160-60R15 Τιμή: 12.200 ευρώ (Tech Max: 14.200 ευρώ)
TRACTION MAGAZINE 27