Page 24 - TRACTION 120
P. 24

cover story














































              βολείς και τους υαλοκαθαριστήρες. Για πρώτη φορά στη Roma το   Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων είναι πιο συμπαγές και έξι κιλά ελαφρύτε-
              manettino έχει πέντε επιλογές για το προφίλ οδήγησης. Τα νέα χειρι-  ρο από τον προκάτοχό του με επτά ταχύτητες. Εκτός από τη μείωση
              στήρια αφής περιλαμβάνουν ένα ιδιαίτερα πρακτικό touchpad στη   της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων που συνεισφέ-
              δεξιά ακίδα του τιμονιού, που επιτρέπει στον οδηγό να πλοηγεί στις   ρει, οι αλλαγές είναι γρηγορότερες και ομαλότερες χάρη στη χρήση
              κεντρικές οθόνες, ενώ ο ήχος και το Adaptive Cruise Control βρίσκο-  ελαίου χαμηλού ιξώδους, γεγονός που καθιστά το αυτοκίνητο ακόμη
              νται στην αριστερή πλευρά.                         πιο εύχρηστο όσον αφορά τις αλλαγές ταχυτήτων στον ανοιχτό
              Εξαιρετικά εύχρηστη και ωραίας αισθητικής η προαιρετική οθόνη 8,5   δρόμο αλλά και ιδιαίτερα άνετο για χρήση στην πόλη, όπου η πυκνή
              ιντσών στην κεντρική κονσόλα, ανάμεσα στα δυο cockpits, ενσω-  κυκλοφορία απαιτεί πολλές στάσεις και εκκινήσεις.
              ματώνει λειτουργίες ψυχαγωγίας, έλεγχο κλιματισμού και satellite   Οι επιδόσεις είναι αντιπροσωπευτικές των δημιουργιών που βγαί-
              navigation. Ξεχωριστή εμπειρία για τον επιβάτη η επίσης προαιρετική   νουν από το Maranello. Με το βάρος του αυτοκινήτου – κενό από
              έγχρωμη οθόνη αφής 8,8 ιντσών, η οποία δεν εμφανίζει μόνο στοιχεία   υγρά – να είναι στα 1.472 κιλά αλλά και την υποδειγματική αναλο-
              από το αυτοκίνητο, αλλά μπορεί να κάνει παράλληλες επιλογές όπως   γία βάρους - ιπποδύναμης στα 2,57 κιλά ανά ίππο, η τελική αγγίζει τα
              ο οδηγός σχετικά με τον κλιματισμό, τη μουσική, την πλοήγηση. Ουσι-  320 χλμ./ώρα, ενώ η διαδικασία επιτάχυνσης από θέση στάσης στα
              αστικά χάρη σε αυτή την οθόνη ο επιβάτης γίνεται συνοδηγός.   100 χιλιόμετρα επιτυγχάνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα.
                                                                 Είναι γνωστό πως οι τεχνικοί της Ferrari δίνουν ιδιαίτερη σημασία
              Ένας πολυβραβευμένος κινητήρας                     στην αεροδυναμική κάθε νέου μοντέλου, γιατί συμμετέχει ενεργά σε
              Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πολυβραβευμένος κινητήρας των 3,8   όλες τις παραμέτρους του αυτοκινήτου. Από τις καταναλώσεις μέχρι
              λίτρων σε σχήμα V8 με δύο τούρμπο, ο οποίος έχει χρησιμοποιηθεί   τη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες αλλά και στο αθόρυβο ταξίδι.
              στην F8 Tributo και στην Portofino, με τη διαφορά ότι έχει δεχθεί τις   Έτσι και στη Roma έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα με θετικά αποτελέ-
              «περιποιήσεις» των τεχνικών με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να έχει   σματα. Το βέβαιο είναι πως το σχεδιαστικό αποτέλεσμα δεν είναι από
              φτάσει τους 612 ίππους από τις 5.750 στροφές το λεπτό έως τις 7.000   τα πλέον εντυπωσιακά που έχει δώσει μέχρι σήμερα. Αναμφίβολα
              στροφές το λεπτό. Η θηριώδης δύναμη περνά στους πίσω τροχούς   όμως πρόκειται για μια γνήσια Ferrari ιδιαίτερα εύχρηστη στην καθη-
              ως είθισται σε μια Ferrari μέσω ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου δι-  μερινή χρήση – όσο κι αν ακούγεται περίεργο αυτό. Το έχει επιβεβαι-
              πλού συμπλέκτη με οκτώ ταχύτητες, ίδιο με αυτό της SF 90 Stradale.  ώσει η προκάτοχος California και California Τ.
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29