Page 23 - TRACTION 120
P. 23
ράμιλλων χαρακτηριστικών που την τοποθετούν στην κορυφή της του αυτοκινήτου όλοι οι έλεγχοι έχουν τοποθετηθεί στην κεντρική
κατηγορίας της όσον αφορά τον συνδυασμό απόδοσης και οδηγικής κονσόλα σε μια μεταλλική πλάκα που θυμίζει το παρελθόν με τον
απόλαυσης. Αυτά περιλαμβάνουν κυρίως ένα νέο σύστημα μετάδο- χαρακτηριστικό επιλογέα ταχυτήτων, τότε που τα κιβώτια ήταν μηχα-
σης κίνησης με κιβώτιο 8 ταχυτήτων, την εισαγωγή του manettino με νικά. Μια λεπτομέρεια που πιστοποιούσε την έννοια που ενσαρκώνει
πέντε θέσεις για πρώτη φορά σε ένα Grand Toureur της Ferrari και η Roma, La Nuova Dolce Vita.
την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους στην κατηγορία. Παρατηρώντας το νέο τιμόνι που σχεδιάστηκε με τη φιλοσοφία
«Eyes on the road, Hands on the wheel», που σημαίνει «μάτια στον
Διαστημικό εσωτερικό δρόμο, χέρια στο τιμόνι», αντιλαμβάνεσαι αυτό που λέμε σωστή
Το εσωτερικό έχει μια νέα αρχιτεκτονική αντίληψη και η ιδέα ήταν να εργονομία. Έχουν συγκεντρώσει σε αυτό μια σειρά χειριστηρίων
δημιουργηθούν δύο ξεχωριστοί χώροι, ένας για τον οδηγό και ένας πολλαπλής αφής, που επιτρέπουν στον οδηγό να ελέγχει τα πάντα
για τον επιβάτη. Ουσιαστικά πρόκειται για εξέλιξη της ιδέας Dual χωρίς να αφήνει ποτέ το τιμόνι. Όταν το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί, οι
Cockpit, που ήδη έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλα μοντέλα της Ferrari ψηφιακές οθόνες είναι εντελώς μαύρες, προσδίδοντας στην καμπίνα
και ομολογουμένως το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. πολύ μινιμαλιστική εμφάνιση, αλλά όλα «ζωντανεύουν» μόλις ο
Υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, προαιρετική οθόνη αφής οδηγός πατήσει τη μίζα.
στην κεντρική κονσόλα αλλά και μια τρίτη προαιρετική οθόνη μπρο- Τα παραδοσιακά χειριστήρια περιλαμβάνουν το γνωστό manettino
στά από τον συνοδηγό, θυμίζοντας Coralba από την εποχή των ράλι. – έτσι το βάφτισαν ο Michael Schumacher με τον Rubens Barrichello
Θέλοντας να συνδέσουν το παρελθόν με την προηγμένη τεχνολογία όταν το πρωτοεμφάνισε η Ferrari τη χρυσή εποχή τους –, τους προ-
TRACTION MAGAZINE 23