Page 37 - TRACTION 120
P. 37
ανατολικού τύπου κυκλοφοριακές συνθήκες: µε φίλερ και κόρνα.
Βλέπεις το αυτοκίνητο να µπαίνει µπροστά σου και έχεις δύο επιλογές:
να κόψεις για να µπει ή να έρθεις σε επαφή. Ο τοπικός πληθυσµός
επιλέγει την τρίτη εναλλακτική: πατάει κόρνα. Μαλώνει τον εισβολέα
χωρίς θυµό και χωρίς να δώσει συνέχεια στη φάση, καθώς ύστερα
από µερικά δευτερόλεπτα θα κάνει το ίδιο ακριβώς σε κάποιον άλλον.
Επιβιώνουν µε µηδενικές αποστάσεις αλλά και σεβασµό στα όρια τα-
χύτητας, που φτάνουν τα 140 χ.α.ώ. στον αυτοκινητόδροµο, 100 στους
µεγάλους αστικούς άξονες. Αν και συχνά οι πινακίδες για τα όρια είναι
γραµµένες στα αραβικά...
Τα ταξί είναι πολλά και πολλών κατηγοριών, επίσηµα, ανεπίσηµα, µε
σήµανση ή χωρίς. Όλα κάνουν την ίδια δουλειά πάντως: κινούνται µε
τους χάρτες του Google, ώστε ο επισκέπτης να γνωρίζει πού πάνε και
υπολογίζουν το κόµιστρο στο περίπου. Η ίδια διαδροµή 10 χιλιοµέτρων
µπορεί να κοστίσει από 20 έως 70 Ριάλ, δηλαδή 5 ώς 18 ευρώ. Πολύ
χαµηλό ούτως ή άλλως, αλλά είπαµε, 0,15 ευρώ το λίτρο...
Η είσοδος στη χώρα εύλογα απαιτεί την έκδοση βίζας, ηλεκτρονικά
και εύκολα µέσα από τον σύγχρονο ιστότοπο. Απαντώντας σε αρκετές
ερωτήσεις και καταβάλλοντας τελικά 120 ευρώ (για 4 ηµέρες).
Τα κτήρια στις µεγάλες, χτισµένες πάνω στην έρηµο πόλεις,
Τα κτήρια στις µεγάλες, χτισµένες πάνω στην έρηµο πόλεις,
θυµίζουν τις εικόνες που έχουµε συνηθίσει από άλ-
θυµίζουν τις εικόνες που έχουµε συνηθίσει από άλ-
λες, πιο γνώριµες
χώρες, όπως το
Κατάρ, το Ντου-
µπάι κ.λπ.