Page 30 - TRACTION 121
P. 30

ΠΙΣΣΑ & ΧΩΜΑ


              Με τη Χιλή ακυρωµένη λόγω έκρυθµης πολιτικής κατάστασης το να   αγώνας µέχρι να γίνει ο µισός ή να µετακινηθεί τελευταία στιγµή σε
              ακυρωθεί ένας ακόµα αγώνας του ηµερολογίου θα πήγαινε πολύ.   βορειότερο µέρος κ.λπ.
              Και αυτό, δεν το ήθελε κανένας. Και κάπως έτσι φτάσαµε σε έναν   Στο κατώφλι του αγώνα, ο αρµόδιος επί των διαδροµών της FIA, ο
              αγώνα φιάσκο.                                      γνωστός µας Timo Rautiainen, έκανε µία βόλτα στις Ειδικές ∆ιαδρο-
              Να τα βάλουµε σε µία σειρά. Το Ράλι Μόντε-Κάρλο, στο οποίο   µές και απεφάνθη ότι ο αγώνας µπορεί να γίνει, µε λιγότερες όµως
              ειρήσθω εν παρόδω το «Traction Magazine» έδωσε το «παρών»,   Ειδικές. Τελικά και από αυτές ακυρώθηκαν κάποιες και φτάσαµε σε
              ήταν ένας τόσο οριακά απόλυτα ενδιαφέρων αγώνας, που απορρό-  αγώνα παρωδία. Όµως τότε επανήλθε η ιδέα για απονοµή µισών
              φησε χωρίς µεγάλη προσπάθεια την απουσία της Citroen Racing σε   βαθµών στους νικητές. Και κάπου εδώ, µπήκε στο παιχνίδι και πήρε
              εργοστασιακό επίπεδο.                              θέση και τελείωσε το θέµα ο ηγέτης. Που εν προκειµένω δεν είναι
              Και ήταν πολύ ενδιαφέρων αγώνας γιατί είχε συναγωνισµό, υπο-  άλλος από τον Jean Todt, τον πρόεδρο της FIA, ο οποίος έκανε ό,τι
              σχέσεις από τα νέα µεταγραφικά αποκτήµατα των οµάδων, αλλά   θα έκανε ένας leader. Πήρε απόφαση. Και η απόφαση ήταν: «Ξεχά-
              και πολύ κόσµο. Μιλάµε κυριολεκτικά για πάρα πολύ κόσµο.   στε τους µισούς βαθµούς. ∆εν πρόκειται να ξαναγίνει αυτό ποτέ».
              Λίγο η άνετη νίκη του Νeuville, λίγο το γεγονός ότι η Toyota Gazoo   Μάλιστα για να ισχυροποιήσει την εντολή του, βρέθηκε ο ίδιος στη
              Racing έδειξε ότι µάλλον θα έχει και φέτος το τέλειο πακέτο αυτοκι-  Σουηδία. ∆εν κρύφτηκε. Σαν πραγµατικός αρχηγός πήγε εκεί που
              νήτου και πληρωµάτων, λίγο το ανατριχιαστικό ατύχηµα του Tanak,   ήταν το πρόβληµα. Οι δε εθελοντές ξεπέρασαν τον εαυτό τους:
              όλα αυτά µαζί καθήλωσαν στις τηλεοράσεις εκατοµµύρια κόσµο   κουβαλούσαν χιόνι, το έστρωναν µε µηχανήµατα και φτυάρια στο
              και έφεραν στις Ειδικές ∆ιαδροµές αµέτρητες χιλιάδες θεατών.  χωµάτινο οδόστρωµα µπας και παγώσει, αλλά µετά τα δύο-τρία
              Ουσιαστικά το Μόντε αποτέλεσε το καλύτερο lead in για το επερ-  αυτοκίνητα αυτό διαλυόταν και εµφανιζόταν το χώµα που έβγαζε τα
              χόµενο Ράλι Σουηδίας, το οποίο παραδοσιακά έχει τη βάση του στο   καρφιά από τα ελαστικά…
              Karlstadt και το Torsby, ενώ «µπαίνει» και λίγο στη Νορβηγία, που   Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν θα είχαν συµβεί, αλλά το φαινόµε-
              «δανείζει» µερικές Ειδικές ∆ιαδροµές.              νο Ελ Νίνια έκανε το «θαύµα» του φορτώνοντας κατά την περιοδική
                                                                 του «λειτουργία» µε θερµές αέριες µάζες τη Σκανδινα-
              Η κλιµατική αλλαγή χτυπάει το καµπανάκι            βία. Κοντά σε όλα και η ανησυχία για την
              Ράλι Σουηδίας χωρίς χιόνι δεν νοείται. Αυτός είναι και ο λόγος που   υπερθέρµανση του πλανήτη και
              τουλάχιστον δύο φορές στο παρελθόν δεν διεξήχθη. Φέτος τα   όλοι περίµεναν µπας και
              όργανα άρχισαν νωρίς… Αµέσως µετά το Μόντε οι διοργανωτές   σκάσει µύτη και
              δηµοσιοποίησαν την ανησυχία τους για την πιθανή µαταίωση του
              αγώνα. Οι οµάδες σιωπούσαν, το ίδιο και οι οδηγοί, ενώ άρχισαν
              να πέφτουν στο τραπέζι διάφορες λύσεις: από το να ακυρωθεί ο


























               ΤΟ ΣΑΝΤΙΑΓΟ ΦΛΕΓΕΤΑΙ...
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35