Page 29 - TRACTION 121
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ



              Μια σεζόν η οποία εκ προοιµίου, εκ των πραγµάτων κ.ο.κ. θεω-  - Περιορίζονται τα µεταλλικά εξαρτήµατα στην εµπρός πτέρυγα,
              ρείται «µεταβατική», µοιραία είναι καταδικασµένη να εξελιχθεί σε   ώστε να αποφευχθούν τα κοψίµατα των ελαστικών στις µονοµαχίες
              µια σεζόν αξιολησµόνητη. Αποκλείεται να µείνει στην ιστορία της   τροχό µε τροχό.
              Formula 1 ως αξιοµνηµόνευτη. Αυτά όµως ισχύουν µόνο στη θε-  - Η εκκίνηση θα είναι στο εξής κατά 90% στον έλεγχο των πιλότων
              ωρία. Στην πραγµατική ζωή, ακόµη και κατά τη διάρκεια του «µε-  και όχι των αυτόµατων συστηµάτων.
              ταβατικού» 2020, µπορούν να συµβούν πολλά – ή και τα πάντα:   Σε ό,τι αφορά τα ρεκόρ, για πρώτη φορά τα Grand Prix της F1 θα
              οµάδες να ανέβουν και οµάδες να κατέβουν από τον θρόνο τους.   ανέλθουν στον αριθµό των 22, µε την προσθήκη της Ολλανδίας
              Οδηγοί να λάµψουν και οδηγοί να κλάψουν. Ρεκόρ να καταρρι-  (Ζάντβοορτ) και του Βιετνάµ – αλλά υπό την προϋπόθεση ότι τελικά
              φθούν – το µόνο σίγουρο. Το 2020 καθιερώνονται ορισµένοι νέοι   θα γίνει το επί του παρόντος αναβληθέν κινεζικό GP. Ο πρωτα-
              κανονισµοί, κατά το πλείστον επουσιώδεις, όµως υπάρχουν και δύο   θλητής Lewis Hamilton, εκτός συγκλονιστικών απροόπτων, εντός
              νέες τοποθεσίες στις οποίες θα ταξιδέψει το καραβάνι της F1. Ίσως   του 2020 θα ξεπεράσει τις 91 νίκες του Michael Schumacher. Ο
              όµως ο κυριότερος από τους αστάθµητους παράγοντες να είναι η   Βρετανός υπολείπεται κατά οκτώ από την επίτευξη του ιστορικού
              ταυτόχρονη λήξη πολλών και βαρέων συµβολαίων. Το γεγονός   αυτού στόχου, ενώ και ως προς τους τίτλους, αν τερµατίσει ξανά
              αυτό επιτείνει την αίσθηση του «make or brake» για πολλούς από   πρώτος, θα ισοφαρίσει σε πρωταθλήµατα οδηγών, και πάλι, τον
              τους πρωταγωνιστές: ελληνιστί, αυτό σηµαίνει ότι υπάρχει µια σει-  «κάιζερ» Schumi. Κι αν η Mercedes αποδειχθεί για άλλη µία χρο-
              ρά από οδηγούς και οµάδες που θέλουν να κλείσουν πάση θυσία,   νιά κυρίαρχη, τότε θα γίνει η πρώτη οµάδα µε επτά συνεχόµενα
              αλλά ο καθένας για διαφορετικούς λόγους, το 2020 στην κορυφή.   πρωταθλήµατα κατασκευαστών. Βεβαίως, το πιο ενδιαφέρον ρεκόρ
              Ειδάλλως το µέλλον τους στο σπορ διακυβεύεται.     – αν θα καταστεί εφικτό να καταρριφθεί – θα είναι αυτό του νεό-
              Αλλά ας δούµε πρώτα από όλα, εν τάχει, τις φετινές αλλαγές στους   τερου παγκόσµιου πρωταθλητή F1 όλων των εποχών. Υποψήφιος
              κανονισµούς διεξαγωγής των Grand Prix:             είναι ο Max Verstappen ως φαβορί αλλά και ο Charles Leclerc.
              - Λιγότερες κατά δύο οι ηµέρες δοκιµών εξέλιξης πριν από την   Αµφότεροι είναι γεννηθέντες το φθινόπωρο του 1997 και, καθόλου
              έναρξη του πρωταθλήµατος (έξι αντί για οκτώ). Ενόσω διεξάγονται   συµπτωµατικά, αµφότεροι δεµένοι µε τις οµάδες τους (Red Bull
              οι αγώνες, οι δοκιµές απαγορεύονται ούτως ή άλλως.  και Ferrari αντιστοίχως) µε πρόσφατα, µακροχρόνια συµβόλαια.
              - Επανέρχεται η προσωρινώς καταργηθείσα καρό σηµαία τερµατι-  Αντιθέτως οι Sebastian Vettel, Lewis Hamilton, Daniel Ricciardo
              σµού. Επιστροφή στις ρίζες, µη τα ισοπεδώνουµε και όλα.  και Valtteri Bottas µπορεί να τινάξουν την αγορά των οδηγών
              - Χαλάρωση ορισµένων δρακόντειων ποινών για οδηγικές αβλε-  στον αέρα κατά τη διάρκεια του 2020, εφόσον κανείς τους δεν έχει
              ψίες, όπως η πρόωρη εκκίνηση και η µη έγκαιρη προσέλευση στο   υπογράψει νέα συµφωνία πέραν της τρέχουσας χρονιάς. Ίσως κι
              ζύγισµα του µονοθεσίου.                            αυτό είναι ένα ρεκόρ, δηλαδή το πόσοι πρωτοκλασάτοι πιλότοι
              - Τα αυτοκίνητα θα φέρουν υποχρεωτικά ένα πτερύγιο τύπου «καρ-  είναι, τρόπον τινά, ελεύθεροι. Συνεπώς, ως διά µαγείας, η σεζόν
              χαρία» στο πίσω µέρος τους, προκειµένου να φιλοξενούν εκεί, σε   του 2020 έχει ήδη ερεθίσει το ενδιαφέρον και την περιέργεια πριν
              ικανό µέγεθος, τον αριθµό συµµετοχής.              καν αρχίσει.
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34