Page 24 - TRACTION 121
P. 24
cover story
Στον δρόμο
Ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία της Ford, που ανάλογα με την έκδοση
και τη διαφοροποίηση του βάρους προσαρμόζει την ανάρτηση, προσφέ-
ροντας στον οδηγό την ακριβή φιλοσοφία της κάθε μιας από αυτές. Πα-
ράλληλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά
προφίλ οδήγησης που καλύπτουν διάθεση και οδικές συνθήκες, όπως
Normal, Sport, Slippery, Eco, Trail. Μάλιστα, στον πίνακα οργάνων,
κάθε φορά που ο οδηγός αλλάζει προφίλ οδήγησης αλλάζει ο φωτι-
σμός και η απεικόνιση. Με απόσταση από το έδαφος 16,5 εκατοστά το
Puma συμπεριφέρεται ως Ford στην άσφαλτο, ενώ παράλληλα βγαίνει
και εκτός δρόμου για διαδρομές που δεν είναι ιδιαίτερα κακοτράχαλες.
Οι επιδόσεις του Puma είναι αξιοπρεπείς και στις δυο υβριδικές εκδό-
σεις. Με τον 125 ίππων κινητήρα η διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ./
ώρα επιτυγχάνεται σε 10,0’’ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 191 χλμ./
ώρα. Αντίστοιχα, με τους 155 ίππους χρειάζεται 9,0’’ για 0-100 χλμ./ώρα
και η τελική φτάνει τα 205 χλμ./ώρα.
Το Ford Puma βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και ξεκινά την εμπορική του
διαδρομή, αρχικά με τις υβριδικές εκδόσεις, με τιμή διάθεσης ανάλογα
με την έκδοση. Αρχίζει από 20.097 ευρώ, ενώ η εργοστασιακή εγγύηση
της Ford αγγίζει τα οκτώ χρόνια.
Σύντομα θα προστεθούν και έκδοση πετρελαίου αλλά και η γνωστή
έκδοση STLine. Τέλος, το Puma είναι ο προπομπός των 14 μοντέλων
που θα παρουσιάσει η Ford μέσα στο 2020, με υβριδική τεχνολογία που
θα συμμετέχει στην κίνηση του αυτοκινήτου με ηλεκτρική ενέργεια.