Page 26 - TRACTION 121
P. 26

MOTO: Husqvarna Norden 901






































              Rookie Περιπέτειας







              Η ιστορία της Husqvarna ως μάρκας δεν μπορεί να συγκριθεί με κα-  Σήμερα, μια επταετία μετά την εγκατάσταση στο νέο της, ‒αυστριακό
              νενός άλλου κατασκευαστή μοτοσυκλετών, καθώς ιδρύθηκε περίπου   αυτή τη φορά‒ σπίτι, το μόνο που τη συνδέει με το παρελθόν της είναι
              250 χρόνια νωρίτερα από το πρώτο δίτροχο!          το όνομα και ο χαρακτηριστικός θυρεός. Που, για όσους απορούν, είναι
              Ξεκινώντας το 1689, ήδη το 1989 η σουηδική εταιρεία γιόρταζε τα 300   ένα «Η» ιδωμένο στην άκρη μιας κάννης όπλου που σε σημαδεύει!
              χρόνια ζωής για το πρώτο είδος που παρήγαγε, τα όπλα. Σήμερα έχει   Πλέον έχει επιστρέψει στη δράση και ήδη στο παλμαρέ της αριθμεί
              ξεπεράσει τα 330 χρόνια ιστορίας και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, με ση-  πλείστες επιτυχίες σε αγωνιστικό επίπεδο και σε σύγχρονες παγκόσμιες
              μαία το ίδιο όραμα: καινοτομία και πρωτοπορία. Σε οτιδήποτε μπορεί   διοργανώσεις, το πρώτο της βάθρο στο Rally Dakar (2020, 2η θέση) και
              να κατασκευαστεί.                                  τη δική της άποψη για τις μοτοσυκλέτες δρόμου.
              Ξεκίνησε με όπλα, το 1872 το γύρισε στις ραπτομηχανές και σύντομα   Συνεχίζοντας να πρωτοπορεί και να καινοτομεί, αποφάσισε να ταράξει
              στις χειροκίνητες κιμαδομηχανές, σόμπες και στόφες. Το 1896 έφτιαξε   τα νερά και σε μια αγορά με την οποία δεν είχε ασχοληθεί ποτέ στο πα-
              το πρώτο ποδήλατο και το 1903 την πρώτη της μοτοσυκλέτα. Με τελική   ρελθόν. Αυτή των πληθωρικών mega enduro ή τουρισμού περιπέτειας.
              ταχύτητα τα 5 χ.α.ώ.!  Και κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά, απλώθηκε στα   Της ταχύτερα εξελισσόμενης κατηγορίας σήμερα. Και πιο ανταγωνιστι-
              αλυσιοπρίονα και τις μηχανές κουρέματος γκαζόν, όπου μεγάλη επιτυ-  κής.
              χία είχαν οι ρομποτικές, αυτόνομες και ηλιακά επαναφορτιζόμενες. Λίγο   Αποζητώντας σίγουρα και σταθερά βήματα, δοκίμασε την τύχη της στο
              αργότερα  έφτιαξε  και  τηλεκατευθυνόμενα  μηχανήματα  κατεδάφισης   σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου, με ένα σχετικό concept και μονα-
              κτηρίων, εκτοξευτές χιονιού και γενικά κάθε τι μη συνηθισμένο...   δικό σκοπό να σταθμίσει τις αντιδράσεις του κόσμου. Η ανταπόκριση
              Πάντως από το 1903 που έπιασε τις μοτοσυκλέτες, γνώρισε τη γεύση   απλώς δεν άφηνε περιθώρια και, πριν κλείσει ο χρόνος, η Husqvarna
              του παγκόσμιου πρωταθλητή 40 φορές όσο και την καταστροφή, αλ-  ανακοίνωσε ότι στέλνει τη Norden 901 στις γραμμές παραγωγής.
              λάζοντας χέρια αρκετές φορές. Πέρασε από 40 κύματα μέχρι να στα-  Βλέποντας την εικόνα της, το βέβαιο είναι ότι δεν μπορεί να περιγραφεί
              θεροποιηθεί και να ανθίσει ξανά από το 2013, στις αγκάλες της ΚΤΜ   συνοπτικά καθώς έχει ένα πολύ σπάνιο χαρακτηριστικό. Από το εύρος
              πλέον. Εν τω μεταξύ είχε μετακομίσει από τη Σουηδία στην Ιταλία και το   των  ενδιαφερομένων  των  οποίων  θα  τραβήξει  την  προσοχή,  κάθε
              group Cagiva, μετά για μερικά φεγγάρια στη Γερμανία και την BMW.   ένας  θα  περιγράψει  μια  διαφορετική  γωνία  της  μοτοσυκλέτας!  Γιατί,
              Διατηρώντας απλώς το όνομά της στο πέρασμα των χρόνων, παρά κα-  όπως πολύ εύστοχα πλασάρεται, η Norden 901 «μπορεί να καλύψει
              ταγράφοντας επιτυχίες. Μάλλον το αντίθετο...       τις ανάγκες της καθημερινότητας, όσο και της ακραίας περιπέτειας. Και

              26 TRACTION MAGAZINE
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31