Page 23 - TRACTION 122
P. 23
βάζει νέα πρότυπα στην οδική ασφάλεια. Ο
τεράστιος αριθμός όλων αυτών των τεχνολο-
γικών «καλουδιών» συμπληρώνεται από το
Head-up display, που προβάλλει σημαντικές
πληροφορίες στο οπτικό πεδίο του οδηγού,
όπως πλοήγηση, όρια ταχύτητας κ.λπ. Το
IQ.Drive είναι ένα έξυπνο σύστημα που υπο-
στηρίζει τον οδηγό με παρεμβάσεις στο τιμόνι,
την επιτάχυνση αλλά και το φρενάρισμα με
ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.
Αλλά και το IQ.Light με προβολείς LED
matrix συμβάλλει στην ενεργητική ασφάλεια
του αυτοκινήτου.
Επίσης διαθέτει την τεχνολογία να αποθηκεύει
τις ρυθμίσεις του οδηγού και να καταλαβαί-
νει κάθε αλλαγή. Τέλος, υπάρχει στάνταρ
ατμοσφαιρικός φωτισμός ambient σε δέκα
διαφορετικά χρώματα, ενώ μπορεί να φτάσει
και τα 32 χρώματα.
Κινητήρες
Το νέο Golf προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη
γκάμα, σε σχέση με τον προκάτοχό του, στον
τομέα των κινητήρων.
Θα διατίθεται με οκτώ εκδόσεις κινητήρων,
που θα είναι βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού
αερίου, ήπια υβριδικά και plug-in hybrid.
Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου
καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6d.
Στους βενζινοκινητήρες για πρώτη φορά σε
Golf τοποθετείται ο τρικύλινδρος 1 λίτρου
απόδοσης 110 ίππων. Στο 1,5 λίτρο οι κινητή-
ρες αποδίδουν 130 ή 150 ίππους και διαθέ-
τουν το σύστημα απενεργοποίησης του ενός
κυλίνδρου.
Οι κινητήρες τεχνολογίας TSI συνδυάζονται
στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Από
εκεί και πέρα ακόμη και από την ισχύ των
110 ίππων οι κινητήρες θα είναι διαμορφω-
μένοι σαν ελαφριές υβριδικές μονάδες eTSI
με σύστημα 48 Volt και κιβώτιο ταχυτήτων
διπλού συμπλέκτη.
Στις κινητήριες μονάδες συμπεριλαμβάνονται
τρεις δίλιτροι TSI για Golf GTI, GTI TCR, Golf
R. Επίσης δυο μοντέλα plug-in που χρησιμο-
ποιούν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, ηλεκτροκι-
νητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων DSG έξι σχέσεων
και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή
χωρητικότητα 13kWh και ένα TGI που λει-
τουργεί με φυσικό αέριο.
Τέλος, στο πετρέλαιο η VW διαθέτει τον δίλι-
τρο απόδοσης 150 ίππων που συνδυάζεται με
χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο DSG. >>
TRACTION MAGAZINE 23