Page 26 - TRACTION 122
P. 26

MOTO: DUCATI DIAVEL 1260
































              Πολυδιάστατη ρώμη






              Σα σφιγμένη γροθιά, η Ducati Diavel 1260 γεμίζει τον χώρο με την επιβλητική
              της όψη, ενώ από παντού ξεχειλίζουν δύναμη και υποσχέσεις


              Αποτελεί την πιο ιδιαίτερη, μη αγωνιστική, πληθωρική, αρχοντική όσο και   συνέχεια, το άνοιγμα του γκαζιού αναδεικνύει διαρκώς την αμεσότητα
              λιτή εκδοχή στην γκάμα της Ducati. Θα έλεγε κανείς ότι απευθύνεται σε ιδι-  στην απόκριση του V-2 κινητήρα όσο και τις υπερωρίες που γράφει το
              αίτερο κοινό, όμως η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Η Diavel   traction control.
              σημειώνει τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία της, καθώς είναι το   Ανεξάρτητα από στροφές του κινητήρα και συνθήκες, το αποτέλεσμα εί-
              πιο δημοφιλές cruiser, σταθερά τα τελευταία χρόνια, παγκοσμίως...  ναι πάντα το ίδιο: πληθωρική δύναμη που «πάντα έχει κι άλλο». Αποστο-
              Ισχυρή, μυώδης, ευέλικτη όσο και αποτελεσματική, η νέα Diavel 1260   μωτικές επιταχύνσεις από στάση, ασύγκριτη σταθερότητα στην ευθεία και
              συνδυάζει την απόδοση μιας μεγάλης γυμνής μοτοσυκλέτας με την εργο-  τα πολλά χιλιόμετρα. Ακλόνητη όσο όμως και συνεργάσιμη στις αλλαγές
              νομία ενός μυώδους cruiser.                        κατεύθυνσης που γίνονται με αμεσότητα και ακρίβεια.
              Στο  μοντέλο  του  2020,  ο  σχεδιασμός  επαναπροσδιορίζει  το  στυλ  της   Απολαυστική όσο λίγες cruiser, η Diavel έχει καταφέρει να παντρέψει αυτό
              Diavel με πιο σύγχρονη εμφάνιση, ενώ παράλληλα ενσωματώνει ιδανι-  που βλέπεις με αυτό που οδηγείς. Διότι πολύ σπάνια ένα cruiser στρίβει
              κά τον Testastretta DVT 1262 κινητήρα των 159 ίππων.   έτσι κι άλλο τόσο σπάνια μια μοτοσυκλέτα με τέτοια οδική συμπεριφορά
              Σπάνια η απάντηση για τα δεδομένα μιας μοτοσυκλέτας μπορεί να γίνει   δεν μπορεί να είναι «cruiser»... Εκτός αν είναι η Diavel.
              τόσο σύντομη: Ό,τι βλέπεις! Αυτό είναι. Η Diavel έχει το ιδίωμα να «μι-  Ο Testastretta DVT 1262 κ.εκ. αποδίδει 159 ίππους και ροπή της τάξης των
              λάει» μέσω της εικόνας της, προσδιορίζοντας τον χαρακτήρα της και τις   129 Nm, που χάρη στο Δεσμοδρομικό Σύστημα Μεταβλητού Χρονισμού
              επιλογές της.                                      (DVT) προσφέρει γραμμική παραγωγή ροπής από χαμηλές στροφές. Στις
              Θέλει να δείχνει γεμάτη και βαριά, ότι βρίσκεται κοντά στη γη, πατάει   υψηλές όμως μετατρέπεται σε αγρίμι που παλεύει να δραπετεύσει απ’ το
              γερά, ενώ αποκαλύπτει όσα περισσότερα μπορεί από τα σωθικά της. Δεν   κλουβί του!
              έχει μυστικά, μόνο εκπλήξεις. Ευχάριστες.          H νέα Diavel 1260 είναι μια ωδή στην κομψότητα και στις εκλεπτυσμένες
              Η πρώτη έκπληξη έρχεται μόλις ανέβεις επάνω της, καθώς ο όγκος και η   λεπτομέρειες. Υλικά από ανθρακόνημα και εξαιρετικό φινίρισμα υψηλής
              πληθωρικότητα μετατρέπονται σε ένα φιλόξενο περιβάλλον οδήγησης.   ποιότητας, σφυρήλατες ζάντες από τη Marchesini και εντυπωσιακά χρώ-
              Τα πόδια φτάνουν εύκολα στο έδαφος για να υποκαταστήσουν την «όπι-  ματα συνδυάζονται με τον πλούσιο όσο και διακριτικό εξοπλισμό της.
              σθεν» και να ξεπαρκάρουν τα 244 κιλά της.          Προγράμματα οδήγησης Sport, Touring και Urban, ABS Cornering Evo
              Μόλις όμως κυλίσουν τα πρώτα μέτρα, το βάρος και ο όγκος εξαφα-  Bosch, DTC Evo, DWC Evo, Cruise Control, DPL Evo, Hands-Free, έγχρω-
              νίζονται και η μοτοσυκλέτα μετατρέπεται σε ανάλαφρο δίτροχο. Στη   μη οθόνη 3.5’’ TFT, LED σύστημα φωτισμού, φλας που σβήνουν αυτόμα-

              26 TRACTION MAGAZINE
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31