Page 27 - TRACTION 122
P. 27

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB, DUCATI
































              τα, περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό της Diavel 1260.  πίσω τροχού και ενεργοποιώντας την Cornering λειτουργία.
              Για  την  Diavel  1260  S,  την  πιο  σπορ  έκδοση,  προβλέπονται  επιπλέον   Πέραν αυτών, υπάρχουν το Ducati Wheelie Control EVO (DWC) που
              αναρτήσεις της Οhlins, DQS QuickShift για ανέβασμα αλλά και κατέβα-  μπορεί να ρυθμιστεί σε οκτώ διαφορετικά επίπεδα και το Ducati Power
              σμα σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Επίσης περιλαμβάνεται Cruise   Launch EVO (DPL) για ιδανικές εκκινήσεις στην έκδηλη «Dragster» πα-
              Control, DPL Evo, Hands-Free, διακόπτες οπίσθιου φωτισμού στο τιμόνι   ράμετρο της Diavel.
              και σύστημα πολυμέσων Ducati (DMS).                Από την άλλη, το Cruise Control σηματοδοτεί τις ταξιδιωτικές της δυνατό-
              Το πλαίσιο χωροδικτύωμα αποτελεί status για την Ducati κι ακόμη περισ-  τητες. Ο χειρισμός του γίνεται από τους κόκκινους και με οπίσθιο φωτισμό
              σότερο για την Diavel. Με νέα σχεδίαση και πάντα σε κοινή θέα, συνδυά-  διακόπτες, ενώ το κλειδί παραμένει στην τσέπη, αφού η εκκίνηση γίνεται
              ζει την εφαρμογή του σε ατσάλι με το θηριώδες αλουμινένιο ψαλίδι.   «Hands Free».
              Ο πίσω τροχός με πλάτος 240 χιλ. ανέκαθεν αποτελούσε βασικό στοιχείο   Η Ducati Diavel 1260 είναι συμβατή με τη νέα εφαρμογή Ducati Link
              που έκανε την Diavel να ξεχωρίζει. Η νέα 1260 διαθέτει πλήρως ρυθμι-  App. Ο οδηγός ρυθμίζει τη λειτουργία ταξιδιού (ένας συνδυασμός Load
              ζόμενη ανάρτηση μπροστά, με τις ρυθμίσεις συμπίεσης και προφόρτισης   Mode και Riding Mode) και προσαρμόζει τις παραμέτρους τού κάθε προ-
              ελατηρίου να βρίσκονται στην αριστερή μπουκάλα, ενώ η ρύθμιση από-  γράμματος (ABS, Ducati Traction Control κ.ά.) μέσω ενός smartphone.
              σβεσης επαναφοράς στη δεξιά.                       Επιπλέον, η Diavel 1260 S είναι εξοπλισμένη και με το Σύστημα Πολυ-
              Στην Diavel 1260 S το σετ των πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων προ-  μέσων Ducati (DMS): συνδέοντας ένα smartphone στο ταμπλό μέσω
              έρχεται από την Οhlins, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τη σπορ ταυτό-  bluetooth, είναι δυνατή η διαχείριση και εμφάνιση εισερχόμενων κλήσε-
              τητα της S έκδοσης.                                ων και μηνυμάτων κειμένου.
              Τα φρένα της Brembo και η μονάδα ελέγχου ABS 9.1MP αποτελούν βα-  Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει οθόνη TFT με ένα ξεχωριστό πάνελ εν-
              σικά στοιχεία του πακέτου ασφαλείας της Ducati (DSP) μαζί με το Traction   δείξεων, που βρίσκονται πάνω και κάτω από το τιμόνι, αντίστοιχα. Προ-
              Control. Το σύστημα έχει τρία διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης.   σφέρει τέσσερις επιλογές απεικόνισης: για τα βασικά στοιχεία ή τις οθόνες
              Το πρώτο επίπεδο προσφέρει την υψηλότερη απόδοση για σπορ   Track, Full και City, ανάλογα με το περιβάλλον κίνησης.
              χρήση, καταργώντας τη λειτουργία Cornering, ενώ το ABS εφαρμό-  Η Diavel εμφανίστηκε το 2010 και αμέσως απέκτησε ταυτότητα και κοι-
              ζεται μόνο εμπρός. Στο δεύτερο επίπεδο εξασφαλίζεται ισορροπία   νό, ενώ τo 2019 απέσπασε την κορυφαία διάκριση «Best of the Best»
              ανάμεσα στο εμπρός και πίσω μέρος, με το Cornering σε λειτουρ-  στα βραβεία design Red Dot. Εξελίχθηκε στο πέρασμα των χρόνων και
              γία,  και  στόχο  τη  σπορ  οδήγηση.  Το  τρίτοο  επίπεδο  βελτιστοποι-  πλέον εισέρχεται στη δεύτερη δεκαετία της πιο ώριμη, τεχνολογικά προηγ-
              εί την απόδοση των φρένων, ανιχνεύοντας πιθανή ανύψωση του   μένη και ισχυρή από ποτέ.

               ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ                            Βάρος κενή / πλήρης υγρών:  218 / 244 κιλά
               DUCATI DIAVEL 1260                                Ύψος σέλας: 780 mm
               Κινητήρας: Ducati Testastretta DVT 1262 κ.εκ., υγρόψυκτος, δικύλιν-  Μεταξόνιο: 1.600 mm
               δρος V90 (L-Twin), τέσσερις δεσμοδρομικές βαλβίδες / κύλινδρο, Dual   ο
               Spark (δύο μπουζί / κύλινδρο),                    Γωνία κάστερ / Ίχνος: 27  / 120 mm
               Ισχύς/ Ροπή: 159 HP @ 9.500 σ.α.λ. / 129 Nm @ 7.500 σ.α.λ.  Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
               Ανάρτηση Ε/Π: 120 mm / 130 mm                     Τιμή: από 23.200 ευρώ

                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32