Page 32 - TRACTION 122
P. 32
απο τον μανο στεφανη
στριβοντασ
χλμ./ώρα. πρόκειται για τον δυνατότερο δίλιτρο κινητήρα
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε οδηγήσει πρώτα χαμηλές στροφές καθώς δεν παρουσιάζει τη συνηθισμένη
παραγωγής, με υποδειγματική λειτουργία ακόμα και στις
ένα αυτοκίνητο στο εξωτερικό μένοντας με τις καλύτερες
υστέρηση. Η εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC+ κατανέμει
εντυπώσεις και όταν έρθει η στιγμή να το οδηγήσουμε στην
την κίνηση σε κάθε τροχό ανάλογα με την πρόσφυση
Ελλάδα η συμπεριφορά του να μην μας ενθουσιάζει. Καθό-
«διαβάζοντας» συνεχώς τις συνθήκες του οδοστρώματος.
λου παράξενο αν αναλογιστεί κανείς τις ιδιαιτερότητες του
το κιβώτιο ταχυτήτων AMG Speedshift DCT-8G διπλού
οδικού δικτύου μας, ειδικά του επαρχιακού! στην περίπτωση
συμπλέκτη, προσφέρει άμεσες αλλαγές, ενώ υπάρχει και
της Mercedes-AMG CLA 45 S συμβαίνει ακριβώς το αντίθε-
η δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας με αλλαγές από τα
το. Η πρώτη επαφή μαζί της είχε πραγματοποιηθεί στην πίστα
paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. τα έξι διαφο-
της Jarama που βρίσκεται λίγα μόλις χιλιόμετρα έξω από τη
ρετικά προφίλ οδήγησης (Comfort, Sport, Sport+, Slippery,
Μαδρίτη. Εξωπραγματικά κρατήματα, μειωμένη υποστροφή
Individual και Race) επεμβαίνουν στον κινητήρα, το κιβώτιο
σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, περισσότερη δύναμη και
και τις αναρτήσεις, προσφέροντας μια εντελώς διαφορετική
απίστευτες αναρτήσεις συνέθεταν το παζλ αυτής της γνωριμί-
εμπειρία ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού. ανάμεσα
ας. Επιστρέφοντας στην πρόσφατη δοκιμή μας επί ελληνικού
στο Comfort και το Race η διαφορά είναι τεράστια. στην
εδάφους μπορεί να μην είχαμε την ευκαιρία να τη δοκιμά-
πρώτη περίπτωση η συμπεριφορά του πλησιάζει αυτή μιας
σουμε σε συνθήκες πίστας, παρόλα αυτά η συμπεριφορά
απλής CLA, με λιγότερο σκληρή ανάρτηση, ομαλές αλλαγές
της ήταν υποδειγματική ακόμα και στους δύσκολους ελλη-
ταχυτήτων και χωρίς καθόλου θόρυβο στο εσωτερικό, ενώ
νικούς δρόμους. ουδέτερη συμπεριφορά, ακριβές τιμόνι,
στη ρύθμιση Race μεταμορφώνεται σε ένα καθαρόαιμο
γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και φυσικά ατελείωτη δύναμη
σπορ αυτοκίνητο. οι τιμές για τη CLA 45 με τους 387 ίππους
από τον δίλιτρο κινητήρα turbo twin scroll, που αποδίδει 421
ξεκινούν από 80.400 ευρώ, ενώ για την κορυφαία έκδοση S
ίππους στην έκδοση S, με την πίεση του turbo να φτάνει τα
2,1 bar. Για επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ.
από 86.640 ευρώ.
χρειάζεται μόλις 4’’ ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 270