Page 46 - TRACTION 122
P. 46
TO ‘ΖΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Τηλεργασία
Εξαιτίας της πανδηµίας, µε τους fan
των µηχανοκίνητων σπορ σε κατ’
οίκον περιορισµό, αναπτύσσεται µια
εναλλακτική µορφή δράσης:
Τα εικονικά Grand Prix
Κι όµως, την Κυριακή του οριστικά µαταιωθέντος Grand Prix ονόµατα της σηµερινής Formula 1. Και εκτός αυτού, ο Simoncic
Αυστραλίας, υπήρξε αγωνιστική δράση στη Formula 1. Άνω του νίκησε επίσης τον Juan Pablo Montoya, τον Simon Pagenaud,
µισού εκατοµµυρίου θεατές παρακολούθησαν τη µετάδοση του τον Neel Jani, τον Felix Rosenqvist, τον Antonio Felix da Costa και
All Star Esports Battle. ∆ιάσηµοι πιλότοι, µε κορυφαίο τον Max όλους όσοι στήθηκαν στην εικονική εκκίνηση του γερµανικού GP
Verstappen, αντιπαρατέθηκαν σε επαγγελµατίες οδηγούς εικονικών στο Νίρµπουργκρινγκ. Και τον αγώνα αυτόν παρακολούθησαν
αγώνων. Το αποτέλεσµα ήταν ένα virtual τουρνουά, µε γύρους περισσότεροι φίλαθλοι από όσους εγγράφονται στην υπηρεσία
αναµετρήσεων και έναν τελικό. Τον οποίον κέρδισε ένας πιλότος ζωντανού streaming ενός κανονικού Grand Prix της Formula 1.
από τη Σλοβενία, ονόµατι Jernej Simoncic. Ας το πιάσουµε ξανά από Όσο παρανοϊκό και εάν φαντάζει, το γεγονός έχει µεγάλη σηµασία.
την αρχή: Ένας Σλοβένος, παντελώς άγνωστος έξω από τον κύκλο Η εικονική πραγµατικότητα υποκατέστησε την αγωνιστική δράση
του sim racing, κέρδισε τον Max Verstappen, ένα από τα πιο καυτά καθαυτήν, ακριβώς επειδή ο κορωνοϊός απέκλεισε εν τέλει οποια-
δήποτε ελπίδα διεξαγωγής του Grand Prix Αυστραλίας. Η επιτυχία
All Star Esports Battle φέρνει στο προσκήνιο έναν ολόκληρο
κόσµο, αυτόν του sim racing, ο οποίος παρουσιάζει αξιοσηµείωτα
συγκριτικά πλεονεκτήµατα σε σχέση πχ µε τη Formula E. Αντί να πα-
ρακολουθεί κανείς γρήγορα πλην εντελώς αθόρυβα – και, µεταξύ
µας, απολύτως ξενέρωτα – ηλεκτροκίνητα µονοθέσια, µπορεί να
παρακολουθεί ένα εικονικό Grand Prix Formula 1, µε όλους τους
ήχους και τις συγκινήσεις ενός αληθινού αγώνα. Εξάλλου και οι
οδηγοί τα δίνουν όλα, απλώς βρίσκεται ο καθένας σε διαφορετικό
µηχάνηµα και όλα συντονίζονται για χάρη του τηλεθεατή. Αναµεί-
νατε, λοιπόν, ραγδαία ανάπτυξη των εικονικών αγώνων – και λίαν
προσεχώς.