Page 21 - TRACTION 129
P. 21

AΠΟ ΤΟΝ  κωστα στεφανη



             Ο λόγος είναι η εδώ και χρόνια απόφαση της ευρωπα-  τα βήματά τους προς την ηλεκτροκίνηση προκειμένου να
             ϊκής Ένωσης να θέσει πολύ αυστηρούς νόμους – που   μειωθεί ο όγκος αποβολής διοξειδίου του άνθρακα.
             διαρκώς γίνονται ακόμη πιο αυστηροί – στις αυτοκινητοβι-  αρχικά ξεκίνησαν με ήπια υβριδικά συστήματα, με τάση
             ομηχανίες, προκειμένου να προστατεύσει το ήδη ταλαιπω-  120 Volt, με τη χρήση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης,
             ρημένο περιβάλλον.                                 ενός ηλεκτροκινητήρα, της τεχνολογίας start-stop, και
             Βεβαίως, την ίδια ώρα, αμερική και κίνα γράφουν στα   κάποια από αυτά έκαναν και ελάχιστα χιλιόμετρα αμιγώς
             παλαιότερα των υποδημάτων τους το περιβάλλον και συ-  ηλεκτρικά. στη συνέχεια εμφανίστηκαν τα plug-in, όπου
             νεχίζουν ακάθεκτες, χωρίς περιορισμούς.            υπήρχε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο ηλεκτροκι-
             και εδώ τίθεται το ερώτημα – χωρίς να τίθεται θέμα αμ-  νητήρας και μπορούσαμε να φορτώσουμε τις μπαταρίες
             φισβήτησης του προβλήματος με το περιβάλλον – για το   συνδέοντας το βράδυ στο σπίτι ή στο γραφείο με πρίζα
             πρόβλημα βιωσιμότητας αλλά και ανταγωνιστικότητας   ή σε wall box. Παράλληλα, στις μετακινήσεις μας μέσα
             των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών. σήμερα θα    στην πόλη γίνεται ανάκτηση ενέργειας επαναφορτίζοντας
             προσπαθήσουμε να φωτίσουμε αυτόν τον άγνωστο κόσμο  τις μπαταρίες.
             της ηλεκτροκίνησης, που σύντομα θα γίνει καθημερινό-  στο επόμενο βήμα ήρθαν τα 48 Volt, προκειμένου να
             τητά μας με ένα μερίδιο αγοράς που θα κατακτήσουν τα   βοηθήσουν τις εταιρείες στη μείωση του μέσου όρου
             συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα είναι βέβαιο   αποβολής διοξειδίου του άνθρακα. ανακεφαλαιώνοντας,
             πως βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες θα είναι για   σήμερα έχουμε 48 Volt, υβριδικά 120 Volt, plug-in 400
             πολλά ακόμη χρόνια μαζί μας.                       Volt, ενώ στα Hypercar οι κατασκευαστές έχουν ανέβει
             να δούμε όμως πώς ξεκίνησαν οι εταιρείες αυτοκινήτου   στα 800 Volt.
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26