Page 26 - TRACTION 130
P. 26
MOTO: APRILIA RS 660
Αναζωπύρωση
Η Aprilia επιστρέφει στη δημιουργία. υστερα από αρκετό καιρό, με μια εντελώς
νέα μοτοσυκλέτα, αναθερμαίνει τη μεσαία κατηγορία sport «καθημερινής χρήσης»
και δίνει το στίγμα για τις προθέσεις της στο μέλλον
Όταν ένας κατασκευαστής αποφασίσει να εισέλθει στον άκρως αντα- ίππους, όπου με το κατάλληλο λογισμικό και τη μείωση της ιπποδύ-
γωνιστικό χώρο του MotoGP, αργά ή γρήγορα αναμένεις να εξαργυ- ναμης γίνεται προσιτή και για οδηγούς με δίπλωμα κατηγορίας Α2.
ρώσει την επένδυση που απαιτείται στην τεχνολογία και την εξέλιξη. Η ευστροφία του κινητήρα είναι αναμενόμενη, με το όριο των στρο-
Η Aprilia RS 660 αποτελεί την πρώτη αποτύπωση της νέας τάσης της φών στις 11.500 σ.α.λ. να υποδεικνύει τον τρόπο λειτουργίας του.
εταιρείας να ανακτήσει τη θέση της στις καρδιές των νεότερων οδη- Με γραμμική απόδοση και ροπή μόνιμα πάνω από τα 5,6 kgm από
γών με τη βάπτισή τους στον χώρο των supersport μοτοσυκλετών. τις 5.000 σ.α.λ. και κορύφωση στις 8.500 σ.α.λ. (6,8 kgm), δηλώνει
Η Aprilia με την RSV4 με τις περιφερειακές συγγενείς, αγωνιστικές πρόθυμη και για την καθημερινότητα.
εκδόσεις και το Tuono έχει χτυπήσει ταβάνι σε ό,τι αφορά στις επιδό- Στην Aprilia δεν μπορείς να απομονώσεις ένα χαρακτηριστικό ως
σεις και την εφαρμογή των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Συμπαγής, «καρδιά» – το στοιχείο γύρω από το οποίο περιστρέφονται όλα τα
ανάλαφρη, εύκολη και πάνω απ’ όλα σαρωτική στην αίσθηση όταν υπόλοιπα. Άρα δεν είναι μόνο ο κινητήρας, αλλά σε πολύ μεγάλο
την οδηγείς, συντηρεί για χρόνια την ταυτότητα της «καθαρόαιμης βαθμό ο συνολικός σχεδιασμός, η εμφάνιση και τα κρυφά χαρακτη-
αγωνιστικής με άδεια κυκλοφορίας». ριστικά της.
Με την RS 660 έρχεται να φέρει τα ίδια δεδομένα σε μια κατηγορία Σχεδιασμένη σε λευκή κόλλα χαρτιού, αποτελεί πρωτογενές υλικό,
κυβισμού που μέχρι σήμερα στερείτο ενός δυναμικού εκπροσώπου. κόντρα στην γενικευόμενη τάση «εσωτερικού δανεισμού» στοιχείων
Ακολουθώντας την ίδια συνταγή, με προσοχή και σύνεση στα δεδο- από υπάρχοντα μοντέλα. Κι αυτό φαίνεται από τον σχεδιασμό του
μένα της μεσαίας κατηγορίας. Κυβισμού, κόστους αλλά και οδηγι- πλαισίου, με μερικές ασυνήθιστες επιλογές. Το ασύμμετρο ψαλίδι και
κών απαιτήσεων από τον χρήστη. το πλαίσιο είναι από χυτό αλουμίνιο – καλά ώς εδώ – όμως οι δυο
Θα έλεγε κανείς ότι η καρδιά της μοτοσυκλέτας χτυπά στον κινητή- δοκοί του πλαισίου είναι βιδωμένες στον λαιμό και όχι κολλητές.
ρα της. Ειδικά όταν πρόκειται για τον «μισό» V4 της RSV4! Οι πίσω Ο άξονας του ψαλιδιού εδράζει και τον κινητήρα – ο οποίος αποτε-
κύλινδροι έχουν «αφαιρεθεί» και έχει απομείνει η συστοιχία των δύο λεί ενεργό τμήμα του – ενώ πάνω στον ίδιο άξονα στηρίζεται και η
εμπρός, συνθέτοντας τον δικύλινδρο σε σειρά της RS660. βάση των μαρσπιέ και ποδωστηρίων. Μια πρακτική που απλουστεύ-
Με ίδια διάμετρο στα έμβολα και ελαφρά μεγαλύτερη διαδρομή, ει την κατασκευή και μειώνει το κόστος.
που καταλήγει στον κυβισμό των 659 cc. Με ονομαστική ισχύ τους Το μονόσελο με τα πτερύγια αφαιρείται (όπως και σε άλλα μοντέλα)
100 ίππους, κοιτά γύρω της και δεν βρίσκει αντίπαλο. Παρά μόνο αν εμφανίζοντας τις βάσεις για την τοποθέτηση της ευμεγέθους θέσης
συγκριθεί με άλλες της «μεσαίας» κατηγορίας αλλά με μεγαλύτερο για τον συνεπιβάτη αλλά και μιας ευρηματικής βάσης για την τοπο-
κυβισμό. θέτηση top case!
Με σκοπό να διευρύνει το κοινό της, Το ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba και το χωρίς μοχλισμό για τη
παράγεται και σε έκδοση με 95 λειτουργία του αμορτισέρ στον πίσω τροχό δέχονται ρύθμιση για
26 TRACTION MAGAZINE