Page 31 - TRACTION 130
P. 31
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦIA: WRC.COM
είναι θερµικός 1.6 λίτρων µε turbo, άρα διασφαλίζεται ο γνώριµος και
αγαπητός ήχος, ενώ το υβριδικό σύστηµα θα είναι 100kW plug-in.
Τα σηµερινά αυτοκίνητα δεν θα µπορούν να συµµετάσχουν µε πρωτα-
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ θληµατικό στόχο. Πιθανόν να απαγορευτούν, ή θα δηµιουργηθεί µία νέα
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
ΑΒΕΒΑΙΟ
ΑΒΕΒΑΙΟ
ΑΒΕΒΑΙΟ
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ κατηγορία ιδιωτών που θα τα τρέχουν, αλλά µε περιοριστικό στόµιο για
ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΑΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΑΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΤΗΤ
ΤΗΤ
ΑΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΤΗΤ
µείωση της ιπποδύναµης. Τεράστια εµπειρία αναµένεται από του χρόνου
ΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021,
ΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021,
ΑΒΑ
ΑΒΑ
ΑΒΑ
ΜΕΤ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021,
ΜΕΤ
ΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021,
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021, µιας και το «συγγενές» FIA World Rallycross Championship θα γίνεται
ΜΕΤ
WRC
ΤΟ WRC ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
Τ Τ Τ Ο WRC ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ αποκλειστικά µε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2021, έναν χρόνο
ΤΟ WRC ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
WRC
Ο
Ο
ΕΠΟΜΕΝΗ
ΤΗΝ
ΤΗΝ
ΕΠΟΜΕΝΗ
ΑΝΑΖΗΤΕΙ
ΑΝΑΖΗΤΕΙ
ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
ΗΜΕΡ
Α ΠΟ
ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ πριν έρθουν τα υβριδικά αυτοκίνητα WRC.
ΗΜΕΡ
ΗΜΕΡ
Α ΠΟ
Υ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
Υ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
Υ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
Α ΠΟ
ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Τ
Α
ΤΑ ΠΑΝΤΑ Η γερµανική εταιρεία Compact Dynamics θα είναι ο αποκλειστικός
Α ΠΑΝΤ
προµηθευτής του υβριδικού εξοπλισµού που θα χρησιµοποιηθεί στο
Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι της FIA βάσει τριετούς συµφωνίας που
ξεκινά το 2022 και αφορά την κατηγορία Rally1. Ο στόχος της επιλογής
ενός µεµονωµένου προµηθευτή ήταν κυρίως η βελτίωση της αποδοτικό-
τητας κόστους, η διασφάλιση της αθλητικής δικαιοσύνης και ασφάλειας,
η εγγύηση του καλύτερου δυνατού προϊόντος και η υποστήριξη της
προώθησης του πρωταθλήµατος.
Η Compact Dynamics έχει αναπτύξει και κατασκευάσει ηλεκτροκινητή-
ρες υψηλής απόδοσης και ηλεκτρονικά ισχύος για περισσότερα από 30
χρόνια, µε συστήµατα που χρησιµοποιούνται ήδη στους αγώνες Formula
1, WEC και Formula E.
Οι τελευταίες εξελίξεις
Συµφωνώντας µε τις βασικές απαιτήσεις της πρωτοβουλίας για την
εγκατάσταση υβριδικών µονάδων στα αγωνιστικά αυτοκίνητα Rally1
(World Rally Cars), η FIA και η WRC Promoter σκοπεύουν να χρησι-
µοποιήσουν αυτή την ευκαιρία για να συνεργαστούν µε υποψήφιους
ενδιαφεροµένους ώστε να παρουσιάσουν το ευρύ φάσµα επιλογών που
είναι διαθέσιµες στον ταχέως εξελισσόµενο τοµέα των βιώσιµων και
εναλλακτικών καυσίµων.
Αυτό έρχεται ως αποτέλεσµα του επιτυχούς προγράµµατος περιβαλλοντι-
κής διαπίστευσης της FIA, µέσω του οποίου η FIA έχει ήδη ανακοινώσει
σηµαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισµούς από το 2022, συµπε-
ριλαµβανοµένης της εισαγωγής υβριδικής τεχνολογίας. Ένας από τους
βασικούς στόχους είναι η βελτίωση της τεχνικής συνάφειας µεταξύ των
τεχνολογιών που χρησιµοποιούνται στο WRC και των τεχνολογιών που
χρησιµοποιούνται για τη βελτίωση της βιωσιµότητας των καθηµερινών
αυτοκινήτων.
«Κοιτάζοντας το µέλλον των ράλι, τα κλειδιά Οι τρεις κατηγορίες που αφορούν την προσφορά των ενδιαφεροµένων
για τη φιλοσοφία των αυτοκινήτων Rally1 έχουν ως εξής:
είναι τα εξής τρία: πρώτον υβριδική και βιώσιµη 1. Βιώσιµο καύσιµο, µε τον προµηθευτή να παράγει και να παραδίδει
τεχνολογία, δεύτερον βελτίωση της ασφάλειας ένα καύσιµο ή µια σειρά καυσίµων που µπορούν να χρησιµοποιηθούν
και τρίτον η µείωση του κόστους» από αγωνιζόµενους σε διάφορες κατηγορίες στο Παγκόσµιο Πρωτάθλη-
µα Ράλι της FIA.
Yves Matton, ∆ιευθυντής Ράλι της FIA 2. ∆ηµιουργία και εγκατάσταση των plug-in υβριδικών σταθµών φόρτι-
σης στα πάρκα εξυπηρέτησης.
«Χρειαζόµαστε λιγότερο φαντεζί αυτοκίνητα 3. Βιώσιµη παραγωγή και παροχή ενέργειας στο service park για την
και µικρότερο κόστος για να έλθουν κάλυψη των αναγκών των πρόσθετων στοιχείων φόρτισης των World
Rally Cars και των γενικών απαιτήσεων ισχύος του service park.
νέοι κατασκευαστές στο WRC» Τα ενδιαφερόµενα µέρη µπορούν να υποβάλουν αίτηση για ένα ή
Ott Tanak, εργοστασιακός οδηγός περισσότερα από τα πακέτα. Οι πιθανοί προµηθευτές που ενδιαφέρονται
της Hyundai Motorsport να υποβάλουν αίτηση και για τις τρεις παρτίδες θα έχουν την ευκαιρία να
χαρακτηριστούν ως «Επίσηµοι Ενεργειακοί Εταίροι» του WRC. Θα απο-
κτήσουν επίσης πρόσβαση στο οικοσύστηµα WRC για να παρουσιάσουν
τις πολυεπίπεδες λύσεις που αναπτύσσονται στον τοµέα της αειφόρου
ενέργειας, για τη µείωση των παγκόσµιων εκποµπών.