Page 34 - TRACTION 130
P. 34
ΦΥΓΑΜΕ
ΤΟΥ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CHRISTIAN KAPSIOTIS, Θ.Κ.Ε., WEB
Η «Ακροπολική»
Ελλάδα!
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.
ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΛΛΑ∆Α, ΕΚΕΙ ΠΟΥ
ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΓΙΝΕ
ΘΕΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΙ∆ΗΣΕΙΣ
ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ
Μόρνος
ώς να είναι σήµερα οι εµβληµατικές Ειδικές
∆ιαδροµές των Ράλλυ Ακρόπολις της δεκαετίας
του ’80;»
Αυτό το ερώτηµα εντυπώθηκε µέσα µας αναπο-
«Π λώντας τις κραταιές εποχές που το Ράλλυ Ακρό-
πολις δεν ήταν απλώς εδραιωµένο και ακούνητο από το Παγκόσµιο
Πρωτάθληµα Ράλι (WRC), αλλά µαζί µε κάνα δύο ακόµα αγώνες
αποτελούσαν τη διαχρονική τότε βάση του αγωνιστικού ηµερολογίου.
Ήταν η εποχή που οι δυνατότητες των διοργανωτών να ξεπερνούν
οποιαδήποτε δυσκολία, η ικανότητα άµεσης προσαρµογής σε κάθε
νέο κανονισµό, αλλά και η επιλογή να σχεδιάζουν δύσκολους,
Άνω Χώρα απαιτητικούς αγώνες, είχε φέρει το Ακρόπολις να είναι ξακουστό σε
κάθε µήκος και πλάτος της γης. Το ότι στα µέσα της δεκαετίας του
’80 Ινδοί αξιωµατούχοι ήρθαν να παρακολουθήσουν από κοντά
πώς διοργανώνεται ένας κορυφαίος αγώνας του Παγκοσµίου
Πρωταθλήµατος Ράλι και να «αντιγράψουν» ένα «Ακροπολικό
Road Book», είναι απλώς ένα ενδεικτικό γεγονός του κύρους του
ελληνικού αγώνα.
Μία εκδροµή αλλιώτικη από τις άλλες!
Το αρχικό µας ερώτηµα διαδέχτηκε η επιθυµία να πάµε από κοντά
και να δούµε ιδίοις όµµασι σε τι κατάσταση είναι σήµερα οι Ειδικές
∆ιαδροµές του τότε, οι δρόµοι σύνδεσης, οι πινακίδες, τα χωριά, οι
άνθρωποι.