Page 39 - TRACTION 130
P. 39
Κλεπά
Περδικόβρυση
πρόσχαρους, ευγενείς και φιλόξενους ανθρώπους – ακόµα και τα Προσωπικά το ζούσαµε και τότε από κοντά, αλλά το να κάνεις αυτές
νέας γενιάς παιδιά που συναντήσαµε –, αιολικά πάρκα που χαλάνε την τις διαδροµές σήµερα αποτελεί ορκισµένο εχθρό της άνεσης και της
οµορφιά του τοπογραφικού ανάγλυφου και κανείς στις περιοχές αυτές βόλεψης. Και τότε, δεν υπήρχε ούτε καν ένα γραµµάριο γκρίνιας.
δεν συµπαθεί, γήπεδα χορταριασµένα και κλειστά δηµοτικά σχολεία Huge respect!
απουσία παιδιών, αλλά και σε µικρά, σχεδόν ακατοίκητα τον χειµώνα
χωριά, νέα σπίτια που ανοίγουν λίγες ηµέρες το καλοκαίρι. Νόστος… Με Nissan Navara N-Guard σε ιστορικές Ειδικές ∆ιαδροµές
To Nissan Νavara N-Guard που είχαµε και εµείς στη διάθεσή µας
Το επιµύθιο χρησιµοποιεί τον turbo diesel κινητήρα των 2.3 λίτρων, ισχύος 190
Σκληρές εποχές. Αλήθεια. Τι να πρωτοπούµε! Βασικά ένα µόνο ίππων, που µεταφέρει αρχικά την κίνηση στους πίσω τροχούς µέσα από
πρέπει να ειπωθεί πάνω από όλα. Ότι οι αγωνιζόµενοι εκείνης της το αναβαθµισµένο σε ρυθµίσεις αυτόµατο κιβώτιο επτά ταχυτήτων, µε
εποχής, επαγγελµατίες ή ιδιώτες, ήταν ήρωες. Καταλαβαίνουµε ότι βελτιώσεις στην άνεση, την αίσθηση και την απόκριση.
ακούγεται υπερβολικό αυτό, αλλά αν δεχτούµε ότι η αντιµετώπιση Η επίσης αναβαθµισµένη ανάρτηση προσφέρει ακόµα καλύτερη κύλι-
δυσκολιών, η επίτευξη του µη λογικού, η αντικατάσταση του αδύνα- ση, βελτιώνοντας περαιτέρω τον χειρισµό του οχήµατος και την άνεση
του από το δυνατό, ακόµα και το ότι οι άνθρωποι που συµµετείχαν των επιβατών, ενώ τα στάνταρ εµπρός και πίσω δισκόφρενα ανεβάζουν
σε εκείνα τα εξαντλητικά Ακρόπολις µε τους «σφιχτούς» χρόνους στις τον πήχη και στον τοµέα της πέδησης. Αυτό µεταφράζεται κυρίως στο ότι
απλές διαδροµές κατάφερναν να είναι εντός χρόνου στο τέλος κάθε για τους επιβαίνοντες υπάρχει εντυπωσιακή άνεση, ιδίως σε ξεχασµένους
σκέλους, αλήθεια αυτό είναι ενός είδους ηρωική πράξη. Ναι. Το να δρόµους όπως πολλοί από αυτούς που συναντήσαµε. Στον βασικό εξο-
ξεκινάς από το Λαγονήσι στις 07.30 το πρωί και να πρέπει να είσαι πλισµό του N-Guard περιλαµβάνονται το Hill Start Assist, το Hill Descent
ύστερα από 800 χιλιόµετρα «οργώµατος» της κεντρικής Ελλάδας Control, το Έξυπνο Σύστηµα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης, καθώς και
στα Καµένα Βούρλα µε τη δύση του ηλίου είναι ακατόρθωτο για τις το Έξυπνο Σύστηµα Πανοραµικής Θέασης. Επίσης, προαιρετικά, οι
γενιές του σήµερα. Και αν το ηλιοβασίλεµα σας ακούγεται υπο- υποψήφιοι αγοραστές µπορούν να επιλέξουν το κλείδωµα του εµπρός
φερτό, θα σας το κάνουµε πιο δύσκολο λέγοντάς σας να είστε στις διαφορικού, το οποίο, όταν είναι διαθέσιµο, λειτουργεί παράλληλα µε
20.00 στην αφετηρία της Ε.∆. Συκέα. Η οποία ήταν άλλα 30 χλµ.! το κλείδωµα του πίσω διαφορικού, παρέχοντας βελτιωµένη πρόσφυση
Ένας απέραντος σεβασµός σε όλους τους συµµετέχοντες της εποχής. σε κάθε τύπο επιφάνειας.