Page 35 - TRACTION 130
P. 35

Ε.∆. ∆ωρικό. Οι νικητές του Ράλλυ Ακρόπολις 1988
                                                                           Biasion - Siviero µε Lancia Delta Integrale
                                                                  


























                                                                     Όρος Οξυά

              Έτσι άρχισε ο προγραµµατισµός. Πρώτα να βρεθεί η χρονιά. Καταλή-  Επί χάρτου
              ξαµε στο 1988, χρονιά όπου πλέον, µετά το αναγκαστικό µούδιασµα   Ποιες ήταν εκείνες οι Ε.∆. του 3ου σκέλους του 35ου Ακρόπολις
              της κατάργησης των Group B αυτοκινήτων, τα Group A ήταν µε ήδη   του ’88; Αναζητήσαµε στο προσωπικό µας αρχείο χάρτες ή ό,τι
              έναν αγωνιστικό χρόνο στην πλάτη τους, άρα και µε µεγαλύτερο   άλλο υπήρχε, βγάλαµε µια άκρη και πάµε λοιπόν να τις θυµηθού-
              συναγωνισµό για τους αγωνιζόµενους. ∆εύτερη επιλογή ήταν ότι η   µε: Ε.∆. 7: ∆ιόνυσος 13.98 χλµ, Ε.∆. 8: ∆αφνούλα 10.80 χλµ, Ε.∆. 9:
              χρονιά αυτή κάλυπτε ένα τεράστιο µέρος της ηπειρωτικής χώρας.   Όσιος Μελέτιος, Ε.∆. 10: Πρόδροµος 30.31 χλµ, Ε.∆. 11: ∆ρόµος
              Μετά έπρεπε να διαλέξουµε Σκέλος. Εδώ τα πράγµατα ήταν εύκολα:   Βωξίτη 8.93 χλµ, Ε.∆. 12: ∆ορικό 4.02 χλµ, Ε.∆. 13: Λιµνίτσα 9.04
              το 3ο Σκέλος του 35ου Ράλλυ Ακρόπολις 1988 (που ειρήσθω εν   χλµ, Ε.∆. 14: Ελατόβρυση 18.52 χλµ, Ε.∆. 15: Κλεπά 23.87 χλµ,
              παρόδω διοργανώθηκε από την ΕΛΠΑ από τις 28 Μαΐου έως τις 2   Ε.∆. 16: Γαρδίκι 22,87 χλµ, Ε.∆. 17: Γραµµένη Οξυά 11.46 χλµ, Ε.∆.
              Ιουνίου) κινούνταν στην κεντρική Ελλάδα και οι Ειδικές του κάλυ-  18: Αρτοτίνα 17.61 χλµ, Ε.∆. 19: Πενταγιοί 10,90 χλµ και Ε.∆. 20:
              πταν υπέροχους ορεινούς όγκους όπως ο Ελικώνας, ο Παρνασσός,   Συκέα 30.81 χλµ.
              η Γκιώνα, τα Βαρδούσια και το Καλλίδροµο, ενώ οι ονοµασίες των   Ωραία, τις βρήκαµε λοιπόν τις Ε.∆. που θέλαµε. Για να συνεχιστεί όµως
              Ε.∆. στο άκουσµά τους και µόνο, δεν ξύπναγαν απλώς µνήµες, αλλά   το οργανωτικό πλάνο και για να «βγεις» στα βουνά να κάνεις χωµάτινες
              πρόσφεραν και ένα δέος.                            διαδροµές ύστερα από τρεις και βάλε δεκαετίες (!) εκτός από «τρέλα»,
              Αποφασίσαµε η εξόρµηση να γίνει φθινόπωρο. Γιατί; ∆ιότι είναι εποχή   «γενναιότητα», διάθεση, υποµονή και θέληση, χρειάζεσαι και το αντίστοι-
              µετά το καλοκαίρι, οι δρόµοι δεν είναι κατεστραµµένοι από βροχές και   χο Road Book του αγώνα ως δικλείδα ασφαλείας αλλά και εντοπισµού
              χιόνια και λόγω του ότι το καλοκαίρι οι καταγόµενοι από εκεί εσωτε-  και εν τέλει πραγµατοποίησης της ιδέας.
              ρικοί µετανάστες όλο και επιστρέφουν για διακοπές, θα ήταν σε βατή   Απευθυνθήκαµε έτσι στον Κώστα Στεφανή µε το πολύτιµα πλούσιο
              κατάσταση.                                         αρχείο του και µας διέθεσε το αντίστοιχο Road Book! Όοοχιιι… ∆εν
              Το επόµενο που θα χρειαζόµασταν ήταν ένα αξιόπιστο τετρακίνητο   πήραµε το ίδιο.
              µε δυνατότητες για εκτός δρόµου περιπέτειες αν αυτό απαιτηθεί. Έτσι   Ο κίνδυνος να λερωθεί, χαλάσει, ή χαθεί ένα τέτοιο κειµήλιο δεν έπρεπε
              καταλήξαµε στο Nissan Navara N-Guard που πραγµατικά, όταν βρεθείς   να υπάρχει ούτε ως πιθανότητα. Έτσι αυθηµερόν το βγάλαµε φωτο-
              στις ερηµιές, κάτι τέτοιο χρειάζεσαι για να αποβάλεις το άγχος που συχνά   τυπίες, δέθηκε σε ένα σχεδόν πανοµοιότυπο αντίγραφο και έµενε να
              σε κυριεύει…                                       βρούµε  ηµεροµηνία για το εγχείρηµα.           >>
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40