Page 11 - TRACTION 132
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Από τόν ΘωΜά Κ. ΕυΘυΜΙου
απο τον θωμα κ. ευθυμιου
Renault Captur LPG
Τώρα το νέο Captur είναι
διαθέσιμο με κινητήρα
διπλού καυσίμου βενζίνης –
υγραερίου, με κύρια οφέλη
την οικονομία και τη μεγάλη
αυτονομία!
Ως γνωστόν το νέο Captur δεύτερης γενιάς άλλαξε προς θιστά ικανό σε ποικιλία οδηγικών συνθηκών. Επιταχύνει
το καλύτερο καθοριστικά. παράλληλα, οι σχεδιαστές το από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3’’, σημειώνει τελική ταχύτητα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ενέταξαν στη νέα εμπρός σχεδιαστική ταυτότητα όλων των 173 χλμ./ώρα, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός Μοντέλο:
τελευταίων μοντέλων της μάρκας, ενώ στο εσωτερικό το τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Renault Captur1.0 Tce LPG
ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού «Smart Η εναλλαγή ανάμεσα στα δύο καύσιμα (βενζίνη - LPG) Κινητήρας:
Cockpit», στο οποίο ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες γίνεται με δύο τρόπους. Είτε χειροκίνητα, από τον διακόπτη 999 κ.εκ. βενζινοκινητήρας με
τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων η οθόνη πολυμέσων των που είναι τοποθετημένος μέσα στην καμπίνα των επιβα- σύστημα υγραερίου LPG
9,3 ιντσών αλλά και ο πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθό- τών, είτε αυτόματα, όταν η δεξαμενή του LPG αδειάσει. Ισχύς:
νη. το σαλόνι είναι άνετο και τα νέα λεπτά καθίσματα απε- Μάλιστα, ένας ειδικός δείκτης αποτυπώνει την πληρότητα 100 ίπποι / 5.000 σ.α.λ.
λευθερώνουν επιπλέον χώρο για τους πίσω επιβάτες, ενώ καυσίμου στη δεξαμενή υγραερίου. Στην πραγματικότητα
το κεντρικό υποβραχιόνιο με δύο θύρες USB και ρευμα- αυτός ο κινητήρας εκπέμπει περίπου 8% χαμηλότερους Ροπή:
τολήπτη 12 V για τους πίσω επιβάτες ή ακόμα και οι θήκες ρύπους από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης, οι δε εκπο- 170 νm / 2.000 σ.α.λ.
στις μπροστινές πόρτες, αποτελούν ιδιαίτερες λύσεις για τον μπές ρύπων δεν ξεπερνάνε τα 126 γρ./χλμ. όι χαμηλοί Επιτάχυνση:
αγοραστή. Συνολικά υπάρχουν 27 λίτρα για μικροαντικεί- ρύποι, σημαίνουν και σημαντική ελάφρυνση στα τέλη κυ- 12,8’’ (0-100 χλμ./ώρα)
μενα στην καμπίνα. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυ- κλοφορίας, ενώ σε επίπεδο κατανάλωσης το νέο Renault Τελική ταχύτητα:
μαίνεται από 300 λίτρα, ενώ μεγαλώνει χάρη στη λειτουρ- Captur LPG καταναλώνει σε μικτό κύκλο 6,6-6,8 λτ./100 173 χλμ./ώρα
γία μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως χλμ. Συμπερασματικά, ο κινητήρας διπλού καυσίμου, που Μετάδοση:
και 16 εκ. H Renault εφοδιάζει το νέο Captur με τον νέο καίει βενζίνη - υγραέριο (LPG), αποτελεί μια αξιόπιστη, Στους εμπρός τροχούς,
τρικύλινδρο turbo κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης - προσιτή στην κτήση και οικονομική στη χρήση επιλογή, χειροκίνητο κιβώτιο πέντε
υγραερίου (LPG), 1.0 TCe 100hp LPG, μία επιλογή που που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες των Ελλήνων αγο- σχέσεων
αναβαθμίζει τις επιδόσεις, ενώ την ίδια ώρα βοηθά στον ραστών. το γεγονός δε των δύο ρεζερβουάρ, ενός για
περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων τη βενζίνη, 39 λίτρων, και ενός υγραερίου, χωρητικότητας Κατανάλωση:
CO2. το σύνολο αποδίδει 100 ίππους και αναβαθμισμένη 32 λίτρων LPG, προσφέρει στο Captur μια πραγματικά 6,6 λίτρα / 100 χλμ.
απόκριση στο γκάζι, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που μεγάλη αυτονομία, που ξεπερνάει τα 1.500 χλμ. με ένα Ρύποι CO 2:
είναι διαθέσιμα από χαμηλά, χαρακτηριστικό που τον κα- γέμισμα και των δύο δεξαμενών. 126 γρ. / χλμ.
Τιμή:
από 19.830 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11