Page 31 - TRACTION 135
P. 31

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: YAMAHA, WEB

              κινητήρα σε πιο όρθια θέση και με μακρύτερο ψαλίδι για αυξημένη
              σταθερότητα. Παρότι μεγαλύτερο σε μήκος, το μεταξόνιο παρέμεινε
              στα 1.500 mm.
              Για τις ταξιδιωτικές του αποστολές, το νέο μοντέλο μπορεί να δεχτεί
              τρεις σκληρές βαλίτσες (δύο πλαϊνές και μία κεντρική) με χωρητικό-
              τητα 30 λίτρων. Ένα «πλευστό» σύστημα στήριξης δίνει σταθερότητα
              στις υψηλές ταχύτητες αποσβένοντας τις ταλαντώσεις που δημιουργεί
              η πίεση του αέρα.
              Από την αναβάθμιση δεν μπορούσαν να λείπουν τα ηλεκτρονικά
              συστήματα.
              Η αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) έξι αξόνων της Yamaha ανα-
              πτύχθηκε αρχικά για την R1 το 2015 και χρησιμοποιείται για πρώτη
              φορά σε μοτοσυκλέτα Sport Touring. Από τότε, μειώθηκε ο όγκος της
              κατά 50% και το βάρος της κατά 40%.
              Το Traction Control διαμορφώνει την παρέμβασή του ανάλογα με την
              κλίση αλλά και αναλόγως του αν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε πορεία
              υπό κλίση ή σε φάση μείωσης της κλίσης της, κατά την έξοδο.
              Αντίστοιχα, το σύστημα ελέγχου ολίσθησης Slide Control (SCS)
              ανιχνεύει την πλαγιολίσθηση και ρυθμίζει ανάλογα το φρένο του
              κινητήρα. Ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα παρέμβασης, ενώ μπορεί και να
              απενεργοποιηθεί.
              Αυτά, μαζί με το σύστημα ελέγχου της σούζας (LIF), επιδέχονται εύκο-
              λες για τον οδηγό ρυθμίσεις, σε τρία στάδια, όλα μαζί ταυτόχρονα.
              Το στάδιο 1 είναι το λιγότερο παρεμβατικό, το 2 περισσότερο, ενώ το
              στάδιο 3 περιλαμβάνει τις επιλογές που έχει κάνει νωρίτερα ο οδηγός.
              Πέρα από τα τέσσερα προγράμματα απόδοσης, ένα περισσότερο
              από το προηγούμενο μοντέλο, έχει προστεθεί το Cruise Control στον
              στάνταρ εξοπλισμό. Μπορεί να ενεργοποιηθεί μετά τα 50 km/h και   ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              με 4η σχέση ή υψηλότερη.                             ΥΑΜΑΗΑ TRACER 9 [TRACER 9 GT]
              Διπλοί προβολείς LED μονής εστίασης, σε συνδυασμό με τον συνολι-  Κινητήρας: τρικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, 2 ΕΕΚ,
              κό φωτισμό LED και τις δύο οθόνες TFT 3,5”, ενισχύουν την εμφάνιση,   890 κ.εκ.
              αφήνοντας τους περιστρεφόμενους προβολείς στο εσωτερικό της   119 PS @10.000 σ.α.λ., 9,5 kg-m @7.000 σ.α.λ.
              στροφής για το μοντέλο GT.                           Κάστερ / Trail: 25° / 108 mm
              Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μειωμένο κατά δύο κιλά,   Αναρτήσεις Ε/Π mm: 130 / 137
              με το 1,7 να προέρχεται από τη μείωση βάρους του κινητήρα. Νέοι   Φρένα Ε/Π: 2 x 298 mm / 245 mm
              είναι και οι τροχοί 10 ακτίνων SpinForged, ελαφρύτεροι κατά 700 γρ.   Ύψος σέλας mm: 810 - 825
              μειώνοντας το μη αναρτώμενο βάρος για καλύτερη ευελιξία.   Μεταξόνιο mm: 1.500
              Η σέλα χαμήλωσε κατά 15 χιλ. και ρυθμίζεται σε δύο θέσεις ύψους,   Βάρος (πλήρες) kg: 213 [220]
              χωρίς τη χρήση εργαλείων. Αντίστοιχα, τα μαρσπιέ ρυθμίζονται 15 χιλ.   Ρεζερβουάρ lt: 18
              επάνω ή κάτω, όπως και το τιμόνι, που μπορεί να μετακινηθεί εμπρός   Τιμή: 11.690 [13.990] ευρώ
              κατά 9 χιλ. και επάνω κατά 4 χιλ. Ο νέος ανεμοθώρακας μπορεί να
              ρυθμιστεί κατά 50 χιλ. συνολικά, σε 10 στάδια.
              Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα, με ακτινική αντλία και μεγαλύ-
              τερους δίσκους. Το μοντέλο GT διαφοροποιείται με την ηλεκτρονικά
              ελεγχόμενη ανάρτηση KYB Actimatic Damper System (KADS).
              Με δύο λειτουργίες, τη sport A-1 για πιο σκληρή και άμεση ρύθμι-
              ση της ανάρτησης, για γρήγορη οδήγηση σε στεγνούς δρόμους. Η
              λειτουργία Α-2 έχει σχεδιαστεί για καλύτερη προσαρμοστικότητα και
              άνεση όταν κινείται σε σκληρά και ανομοιόμορφα εδάφη, για μακρι-
              νά και πιο χαλαρά ταξίδια.
              Η Tracer επιστρέφει δυναμικά χωρίς να έχει αποχωρήσει, με στόχο
              την κυριαρχία όχι μόνο στους δρόμους αλλά και στη συνείδηση του
              κοινού στο οποίο απευθύνεται...


                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36