Page 26 - TRACTION 136
P. 26

MOTO: PIAGGIO BEVERLY 300 & 400 HPE 2021 / S

              Αστικά GT




































                    Διανύοντας την ωριμότητά της, η σειρά Beverly έχει δρέψει καρπούς και
                              ανανεώνεται με δύο νέες εκδόσεις, στα 300 και 400 κ.εκ.


              Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη γενιά του 2001,                    Η δυνατότητα της αποτελεσματικής αστικής μετακί-
              το Piaggio Beverly ανανεώνεται χωρίς να χάσει                  νησης, η ευελιξία και η ευκολία χειρισμού παρέ-
              το σπορ στυλ και τον κομψό σχεδιασμό του.                       μεναν πάντα οι άξονες που επεξεργαζόταν κάθε
              Με την αφορμή της αναθεώρησης που απαιτεί                        ενδιάμεσο μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και με τη νέα
              για όλα τα μοντέλα μοτοσυκλέτας ο εναρμονι-                     γενιά, του 2021.
              σμός με τις προδιαγραφές Euro 5, η δημοφιλής σειρά         Αστικές και υπεραστικές εξορμήσεις μέχρι και ταξίδια
              των Beverly ανανεώθηκε συνολικά.                            μεσαίων αποστάσεων, ακόμα και με συνεπιβάτη,
              Πλέον το Beverly εστιάζει στα χαρακτηριστικά                περιλαμβάνονται στην γκάμα των δυνατοτήτων τους,
              crossover, που συνδυάζουν την ευελιξία και τις επιδό-       στοχεύοντας στον ρόλο του «ενός οχήματος» για κάθε
              σεις από ένα σκούτερ με μεγάλους τροχούς. Ταυτό-            χρήση από το αστικό κοινό.
              χρονα, στόχος είναι η απόδοση να βελτιωθεί ώστε να          Για να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος έχει
              δώσουν και χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς GT.               ανασχεδιαστεί πλήρως, θυμίζοντας αρκετά το Medley της
              Την άνεση αλλά και τη συμπεριφορά στον δρόμο                εταιρείας. Οι πλευρικές επιφάνειες δείχνουν πιο δυναμι-
              επιμελήθηκε η νέα σχεδίαση του πλαισίου και η               κές ενώ το πίσω μέρος είναι πιο λεπτό, «ανηφορικό», με
              επιλογή των αναρτήσεων, ενώ η πρακτικότητα από              «κοντή» ουρά.
              πλευράς λειτουργικότητας και χώρων αποθήκευσης              Για τον ίδιο λόγο, η βάση της πινακίδας έχει αποσπαστεί
              αναβαθμίστηκε.                                            από το πλαίσιο και εδράζεται στο «ψαλίδι» με ένα μπρά-
              Πέρα από τις εκδόσεις 300 κ.εκ. και 400 κ.εκ., το Beverly   τσο, όπως και στις σπορ μοτοσυκλέτες. Τα φωτιστικά σώματα
              διατίθεται και σε μια έκδοση «S», που παραπέμπει σε πιο σπορ   με τον προβολέα LED στο κέντρο του νέου τιμονιού λειτουργούν
              χαρακτήρα. Ωστόσο, αυτό επιτυγχάνεται και περιορίζεται στις   στην ίδια κατεύθυνση, όπως και τα φώτα θέσης LED στα πλαϊνά
              χρωματικές επιλογές, καθώς τα «απλά» με τις εκδόσεις S είναι   της ποδιάς που δίνουν «όγκο».
              συνολικά ταυτόσημα.                                  Μια αλλαγή «πλεύσης» στη σειρά είναι οι διαστάσεις των τροχών,
              Πριν από 20 χρόνια η σειρά των Beverly έφερε τους μεγάλους   με σπορ σχεδίαση στις ζάντες επτά μπράτσων από κράμα αλουμινί-
              τροχούς στον κόσμο των scooter, και έμελλε να γίνει ένα διαχρονικό   ου. Ο εμπρός παραμένει στις 16», ο πίσω όμως έχει μικρύνει κατά
              best seller για την ελληνική αλλά και ευρωπαϊκή αγορά.   ένα μέγεθος, από τις 15» στις 14».

             26 TRACTION MAGAZINE
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31