Page 27 - TRACTION 136
P. 27
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: WEB PIAGGIO
Ο σκοπός της αλλαγής ήταν για να αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος
κάτω από τη σέλα. Για τον ίδιο σκοπό, το ρεζερβουάρ μετακινήθηκε
πιο χαμηλά, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, με τάπα που το αποκα-
λύπτει πατώντας το σχετικό κουμπί.
Εξωτερικά τα δύο μοντέλα δύσκολα ξεχωρίζουν μεταξύ τους, καθώς
ο κυβισμός του μοντέλου αναγράφεται σε ένα αρκετά διακριτικό
σήμα, στο εσωτερικό της ποδιάς. Αφήνοντας έτσι ως μόνο σαφέστερο
διακριτικό το μέγεθος των ελαστικών, που στο 400 είναι πιο φαρδιά
(120/70 αντί 110/70 και 150/70 αντί 140/70).
Επίσης, στην έκδοση 400 κ.εκ. το τελικό της εξάτμισης είναι διπλό και
η ζελατίνα για την προστασία από τον αέρα παρέχεται στον βασικό
εξοπλισμό.
Οι δύο νέοι ισχυροί κινητήρες Euro 5 ανήκουν στην οικογένεια hpe
(High Performance Engine) με 300 και 400 κ.εκ. και τοποθετούνται
για πρώτη φορά στα νέο Beverly, ακολουθώντας άλλα μοντέλα του
ομίλου.
Η απόδοση έχει βελτιωθεί αισθητά από τους ανάλογους προκατόχους
τους, ενώ στόχος ήταν και η βελτίωση της αξιοπιστίας, σε συνδυασμό
με μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των μηχανικών θορύβων.
Ο κινητήρας 300 hpe βασίζεται στον προηγούμενο 300άρη, διατηρεί τον
κυβισμό των 278 κ.εκ., όμως έχει αυξηθεί θεαματικά η ισχύς κατά 23%!
Αποδίδει πλέον 25,5 ΗΡ @8.000 στροφές (από 21), ενώ και η ροπή έχει
αυξηθεί κατά 15%, στα 2,7 kgm Nm @6.250 στροφές, από 2,3.
Ο κινητήρας 400 hpe στην ουσία αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητή-
ρα των 350, με αρκετές περισσότερες αλλαγές. Αυξήθηκε η χωρητικό-
τητα από τα 330 στα 399 κ.εκ. αλλάζοντας τόσο τη διάμετρο όσο και
τη διαδρομή του εμβόλου. Ανάλογη είναι και η αύξηση στην απόδοση
του κινητήρα, με αύξηση της ισχύος που φτάνει τους 34,9 ίππους στις
7.500 στροφές και της ροπής στα 3,8 kgm στις 5.500 στροφές,
Το περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών είναι κοινό για τα δύο μοντέλα,
όπως και οι αναρτήσεις που αναβαθμίστηκαν σημαντικά, με ελαφρά ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
αυξημένες διαδρομές. Το νέο πιρούνι με καλάμια 35 χιλ. είναι της PIAGGIO BEVERLY 300 & [400] HPE
Showa, όπως και το αμορτισέρ διπλής ενέργειας, επίσης της Showa, Κινητήρας: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, 278 [399]
που δέχεται ρύθμιση προφόρτισης σε 5 θέσεις. Μεταξόνιο (mm): 1540 [1550]
Τα φρένα παραμένουν ως είχαν στα προηγούμενα μοντέλα, καθώς Διαδρομή Ανάρτησης Ε/Π mm: 100 / 96,5
ήταν εξαιρετικά επαρκή, απλώς η μονάδα του ABS αναβαθμίστηκε με Ύψος σέλας (mm): 812 [821]
την τοποθέτηση της τελευταίας γενιάς δικάναλου ABS, 10.0 της Bosch. Ρεζερβουάρ (lt): 12
Ταυτόχρονα, καθώς τα διαχειρίζεται η ίδια μονάδα, υπάρχει και Βάρος (kg) (πλήρες υγρών): 185 [195]
το traction control, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS για Τιμή σε ευρώ: 4.990 [6.290]
να διαβάσει ενδεχόμενη απώλεια πρόσφυσης και να προβεί στην
ανάλογη επέμβαση.
Για το ραντεβού με τα νέα δεδομένα και τα δύο Beverly διαθέτουν
σύστημα keyless, που σημαίνει ότι το κλειδί παραμένει στην τσέπη του
αναβάτη. Το όχημα αναγνωρίζει την ύπαρξή του όταν βρεθούν κοντά
και ενεργοποιείται ηλεκτρονικά.
Νέα είναι και η ψηφιακή LCD οθόνη 5.5”, τα χειριστήρια, καθώς και το
σύστημα συνδεσιμότητας PIAGGIO MIA που προσφέρει πολλές δυνα-
τότητες στον χρήστη, συνδέοντάς τον με το «έξυπνο» τηλέφωνό του.
Το Beverly συνεχίζει με αυτοπεποίθηση την πορεία του, αναβαθμισμέ-
νο συνολικά, πιο άνετο και αποδοτικό, πάντα πρακτικό και ευέλικτο.
Με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν ακόμη περισσότερο στο τραχύ
οδικό δίκτυο των ελληνικών πόλεων, στοχεύει στην αποδοχή και σε
νέες επιτυχίες...