Page 18 - TRACTION 138-139
P. 18
γιατρε μου... απο τον ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
ΑνΤΙπΡΟΣωπεΥΟνΤΑΣ
ενΑ ενΤεΛωΣ
ΑνΤΙΣΥμΒΑΤΙΚΟ
concept ΣΥνΟΛΙΚΑ, ΤΟ
chevrolet SSr ΗΤΑν
πΡΑΓμΑΤΙΚΑ μΟνΑδΙΚΟ.
εμΟΙΑζε με πΟΛΛΑ ΚΑΙ
με ΤΙπΟΤΑ – ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ
δεν ΤΟΥ ΒΓΗΚε Σε ΚΑΛΟ
Καρτούν με κρίση ταυτότητας
αυτό που αποπειράθηκαν να κάνουν οι σχεδιαστές του SSR ήταν
να συγκεράσουν τις ιδιότητες ενός κάμπριο με σκληρή αναδι-
πλούμενη οροφή, με ένα ημιφορτηγό και ένα σπορ αυτοκίνητο
επιδόσεων. το αποτέλεσμα που προέκυψε ίσως να έκανε τον
δρ Φρανκενστάιν να δακρύσει από συγκίνηση, αλλά το κοινό
μπερδεύτηκε για το τι από όλα ήταν τελικά αυτό το αλλόκοτο
Chevrolet SSR. Κάτω από τα φουσκωτά και γεμάτα καμπύλες
μέρη του αμαξώματός του, το SSR βασιζόταν στην πιο μακριά
εκδοχή του πατώματος που η GM χρησιμοποιούσε για το
TrailBlazer EXT. από το 2003 έως το 2004 ο κινητήρας του SSR
ήταν ο Vortec των 5,3 λίτρων, σε διάταξη V8 με απόδοση 300
ίππων.
Δυστυχώς όμως για τις εντυπώσεις που προσπαθούσε να
δημιουργήσει η GM, οι επιδόσεις του SSR ήταν κατώτερες των
Η απόπειρα να δημιουργήσεις εκ του μηδενός, όχι απλώς ένα προσδοκιών. με 7,7 δευτερόλεπτα στο 0-100, το εκκεντρικό
καινούργιο μοντέλο, αλλά ένα καινούργιο αυτοκινητικό είδος, φορτηγό-κουπέ-κάμπριο δεν έβαζε φωτιά στον δρόμο, κάτι που
προϋποθέτει έμπνευση, μεγαλοφυΐα αλλά και τύχη. το Chevrolet έγινε αντιληπτό από τους αρμόδιους. αποφασίστηκε η αντικατά-
SSR μάλλον δεν πρέπει να διέθετε τίποτε από τα τρία, οπότε σταση του Vortec με τον LS2, ο οποίος έφτανε τους 400 ίππους.
ήλθε, είδε, το είδαν και απήλθαν (οι υποψήφιοι πελάτες). Ήταν το 0-100 έπεσε στα 5 δευτερόλεπτα, οπότε το τριθέσιο – ναι,
ένα πείραμα της General Motors, το οποίο άντεξε από το 2003 τριθέσιο – Chevrolet SSR μπορούσε επιτέλους να γοητεύσει
έως το 2006, και ήταν εν μέρει επηρεασμένο από τη φιλοσοφία μια πελατεία με ιδιαίτερα, έως εκκεντρικά, γούστα. Στη σκάρτη
του PT Cruiser. Λίγο ρετρό, λίγο μοντέρνο, με μια καρτουνίστικη τριετία που παρέμεινε σε παραγωγή πούλησε 24.000 μονάδες.
αισθητική η οποία παρέπεμπε σε καρικατούρα των hot-rod, αρκετές για να το καταστήσουν συλλεκτικό σήμερα και μια
αυτού του τόσο χαρακτηριστικά αμερικανικού φαινομένου. μεγάλη αποτυχία στα χρόνια του.
18 TRACTION MAGAZINE
20,7x27 / TRACTION