Page 33 - TRACTION 140
P. 33

Ειδική ∆ιαδροµή και βγαίνεις διαφορετικός άνθρωπος και
              πολύ καλύτερος οδηγός στην τελευταία»…

              Η Ρούµελη είναι η «Μέκκα»
              των ράλι στην Ελλάδα
              Πέραν πάσης αµφιβολίας, κατά τη διάρκεια του 65ου
              Ράλλυ Ακρόπολις έλαβε χώρα και µία άτυπη ψηφοφορία.
              Την κάναµε στις Ε.∆. Λουτράκι, Θήβα, Βωξίτες, Παύλιανη
              και Πύργο. Ερωτήθηκαν 147 άνθρωποι σχετικά µε το
              ποια είναι η περιοχή µε τις πλέον «ακροπολικές» Ειδικές
              ∆ιαδροµές. Οι απαντήσεις ήταν συντριπτικές: 129 είπαν
              στα Βαρδούσια και στην Γκιώνα, επτά είπαν να απλωθεί
              σε Στερεά Ελλάδα και Πελοπόννησο (Αρκαδία µας είπαν
              τρεις από αυτούς) και οι υπόλοιποι ήταν σε πιο φιλοσο-
              φική διάθεση απαντώντας: «Όπου και να πάει, φίλε, είτε
 H Υπερειδική ∆ιαδροµή στο Σύνταγµα ήταν το καλύτερο εναρκτήριο «σάλπισµα»!   στην Καβάλα είτε στο Ρέθυµνο, εµείς θα πάµε!».  Ο Neuville (Hyundai) αν δεν αντιµετώπιζε προβλήµατα ήταν ικανός για τη νίκη
              Η αλήθεια είναι ότι η Ρούµελη και δη η Λαµία είναι η
              µητρόπολη του µηχανοκίνητου αθλητισµού στη χώρα µας.
              ∆εν χρειάζονται ούτε γκάλοπ ούτε διερευνητικές εργασίες
              για να αποδειχτεί αυτό. Αρκεί να ρωτήσετε τους ίδιους
              τους αγωνιζόµενους. Έλληνες και αλλοδαπούς παρακα-
              λώ. Και θα εισπράξετε την απάντηση που θα βάλει την
              πινέζα στα ριζά του Μαυρολιθαρίου!


              Μεταξύ αποριών και σκέψεων…
              ∆ιαβάσαµε µία δήλωση του Ισπανού Dani Sordo, η οποία
              η αλήθεια είναι ότι µας προβληµάτισε. Πολύ µάλιστα.
              ∆ιαβάστε τα όσα είπε µεταξύ άλλων ο εργοστασιακός
              οδηγός της Hyundai: «Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας,
              ένας απαιτητικός αγώνας αντοχής. Οι νύχτες είχαν µικρή
              διάρκεια και οι µέρες ήταν ατελείωτες. Ήταν σίγουρα
              πολύ σκληρό». Μα ελάτε τώρα, κύριε Sordo. Σας πα-  Οι νικητές Rovanpera (δεξιά) και Halttunen (αριστερά) δεν άφησαν περιθώρια
 Ο Milkkelsen (Skoda) ήταν ο τελικός νικητής στην WRC 2 µετά από επική µάχη µε   ρακαλούµε… Μικρές νύχτες και ατελείωτες ηµέρες; Που   αµφισβήτησης. Ο οδηγός είναι ο νεότερος νικητής στην ιστορία του Acropolis
 τον οµόσταβλό του Bulacia  κάνατε τρεις Ε.∆., ξεκουραζόσασταν και άντε πάλι άλλες
              τρεις και µετά τέλος, και αυτό έκανε τις ηµέρες ατελείωτες;
              Σας υπενθυµίζω ότι στη δεκαετία του ’80, αγωνιζόµενοι
              συµµετείχαν σε Ράλλυ Ακρόπολις που το κάθε σκέλος
              είχε το σύνολο των φετινών Ε.∆. (ήτοι 15!), όργωναν την
              Ελλάδα µε αυτοκίνητα ελάχιστα εξελιγµένα σε σχέση µε
              αυτά που οδηγεί η γενιά σας, σχεδόν κανένας από τα πλη-
              ρώµατα δεν είχε προσωπικό γυµναστή και η έννοια «fit»
              ήταν άγνωστη, έπιναν και κάπνιζαν αρειµανίως (Sellstrom
              και Salonen), είχαν πολύ περισσότερα κιλά από εσάς και
              δεν είχε πει ποτέ κανένας ότι οι νύχτες ήταν µικρές και οι
              ηµέρες ατελείωτες… Τι συµβαίνει άραγε; Γιατί κουράζεται
              τόσο εύκολα η σηµερινή γενιά των γυµναστηρίων, των
              οπαδών της σωστής διατροφής και των ανέσεων στις   Μαγικές εικόνες που
              προσοµοιώσεις των Ειδικών ∆ιαδροµών σε υπερυπολο-  µας έλειψαν για χρόνια
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38