Page 34 - TRACTION 140
P. 34
ΠΙΣΣΑ & ΧΩΜΑ
γιστικά συστήµατα; Πώς γίνεται να υπάρχουν
εργοστασιακοί οδηγοί που γκρίνιαζαν επειδή
έβρεξε; Αλήθεια τώρα; Αλήθεια;
Είναι προφανές ότι την απάντηση στα παραπά-
νω µπορούν να τη δώσουν µόνο εργοφυσιολό-
γοι, ορθοπεδικοί πιθανώς, ακόµα και αναλυτές
κοινωνικών φαινοµένων και τάσεων…
Τι άλλαξε
Στην «οκταετία της στέρησης» έγιναν πολλά
και διάφορα που άλλαξαν ό,τι ξέραµε στα του
WRC. Και ναι µεν πλέον στις ηµέρες µας όλοι
ενηµερώνονται ταχύτατα για τα πάντα, πλην
όµως στο WRC πρέπει να τα ζήσεις. Έτσι το
µακρινό 2013 που µπαίναµε για τα καλά στην
Χιλιάδες θεατές κάθε ηλικίας έδωσαν το παρόν σε όλες τις Ειδικές ∆ιαδροµές, ενώ πάνω πραγµατικότητα της κρίσης, είχαµε αυτοκίνητα
από 500 εκατ. τηλεθεατές παρακολούθησαν το Acropolis WRC πρώτης γενιάς, ενώ τα σηµερινά υπερε-
ξελιγµένα Rally1 είναι «πύραυλοι εδάφους-
εδάφους», που πάνε δαιµονισµένα γρήγορα,
είχαµε µία εταιρεία που έκανε τα πρώτα της
βήµατα ως έχουσα το γενικό πρόσταγµα στα του
Παγκοσµίου Πρωταθλήµατος Ράλι, την WRC
Promoter GmbH, που σήµερα λύνει και δένει
στην κατάρτιση του ηµερολογίου, δεν είχαµε τη
ραγδαία αύξηση κάθε είδους social media στη
ζωή µας και δη στα του WRC, ενώ δεν είχαµε τα
σηµερινά κινητά-υπολογιστές-φωτογραφικές µη-
χανές που κατέστησαν τον κάθε θεατή ρεπόρτερ!
Επιµύθιο
Και κάπως έτσι, γιορτινά, το Ράλλυ Ακρόπολις
µπήκε ξανά στη ζωή µας, και θα είναι µέχρι
και το 2023, αλλά ελπίζουµε και εσαεί, αρκεί η
Το Acropolis παραµένει ένας ευχάριστα απρόβλεπτος αγώνας σηµερινή ζέση και αρωγή της πολιτείας να µην
υποχωρήσει στο ελάχιστο. Και για να κάνου-
Η έξαρση των social µε τη σύνδεση µε τον τίτλο του άρθρου, όλα
media έφερε το πήραν άριστα σε αυτό το 65ο Ράλλυ Ακρόπο-
Acropolis σε κάθε
ηλεκτρονικό µέσο λις: η διοργάνωση (διοικητική και αγωνιστική),
η συνεισφορά των χορηγών, οι θεατές, αλλά
και οι τοπικές κοινωνίες. Ναι, οι φράσεις που
διαβάσαµε σε διάφορα άρθρα όλες τις ηµέρες
του αγώνα, όχι απλώς µας εκφράζουν, αλλά
και προσυπογράφουµε τις δύο πιο ενδεικτικές:
«Σαν να µην πέρασε µία ηµέρα» και «Το Ράλλυ
Ακρόπολις ήρθε για να µείνει»! Η δε νίκη του
20-χρονου Φινλανδού Kalle Rovanpera ας
είναι σηµαδιακή: µέχρι να αποσυρθεί, να µην
περάσει ούτε χρόνος στην καριέρα του χωρίς
συµµετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις. Ήτοι, για
30 TRACTION MAGAZINE τουλάχιστον την επόµενη 15ετία!