Page 29 - TRACTION 140
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: BMW, WΕΒ

              κεντρικά, ενώ το λιτό πίσω μέρος ευθυγραμμίζεται με τη σύγχρονη οπτική
              της κοντής σέλας και της απάλειψης του πίσω φτερού.
              Η ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 42 ίππους, δίνοντας υποσχέσεις για
              απολαυστική οδήγηση. Η επιτάχυνση αναμένεται πληθωρική με 2,6’’
              για να πιάσει τα 50 χ.α.ώ., ενώ η αυτονομία κατά WMTC αρκεί για μια
              διαδρομή 130 χιλιομέτρων.
              Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά, κατεβάζοντας το κέντρο
              βάρους με στόχο την ευελιξία, ενώ οι αυξημένες κλίσεις που συνεπάγεται
              δεν αποτελούν πρόβλημα στους ρυθμούς που θα κινείται.
              Για τη φόρτιση του 80% της μπαταρίας χρειάζονται μόλις 65 λεπτά με τον
              προορατικό ταχυφορτιστή, στο μέγιστο ρεύμα φόρτισης. «Στο μέλλον θα
              μετατρέπουμε σε χιλιόμετρα το διάλειμμα για καφέ» δήλωσε εύστοχα ο
              Florian Römhild, διευθυντής Έργου BMW CE 04.
              Ο ταχυφορτιστής με καλώδιο πέντε μέτρων μπορεί να συνδεθεί και σε
              κοινή οικιακή πρίζα, αρκεί να μη μεσολαβούν προεκτάσεις και πολύπρι-
              ζα. Σε αυτή την περίπτωση για το 80% απαιτούνται 3,5 ώρες. Εναλλακτι-
              κά το Wallbox του σπιτιού ή ένας δημόσιος σταθμός φόρτισης μπορούν
              να καλύψουν το θέμα. Για τη θέση των πλησιέστερων δημόσιων
              σταθμών θα ενημερώνει η smart εφαρμογή στην οθόνη, συνδεδεμένη
              με το κινητό.
              Στα ζηλευτά προαιρετικά γκάτζετ περιλαμβάνεται και ένα τζάκετ με φωτι-
              στικά σώματα led, μεταμορφώνοντας την πλάτη του οδηγού σε ευμεγέθη
              σήμανση, προέκταση των φωτιστικών τού πίσω μέρους. Εν ολίγοις με
              κάθε φρενάρισμα, ανάβουν έντονα και οι led λωρίδες στην πλάτη του
              οδηγού, ενημερώνοντας τα επερχόμενα οχήματα! Μια έξυπνη λύση και
              καλή ιδέα για τους κατασκευαστές εξοπλισμού ασφαλείας για μοτοσυ-
              κλέτες. Το τζάκετ συνδέεται ασύρματα με το όχημα, είναι ενεργειακά
              αυτόνομο και μπορεί να φορτίζει ακόμη και ανέπαφα το κινητό που θα
              παραμένει στην τσέπη.
              Η μετάδοση γίνεται με ιμάντα, που σημαίνει ότι ο πίσω τροχός δεν
              «κουβαλάει» και τον ηλεκτροκινητήρα. Που σημαίνει καλύτερη συμπερι-
              φορά στον δρόμο και αποτελεσματικότερες αναρτήσεις. Το ψαλίδι είναι
              μονόμπρατσο και η σχεδίαση που έχουν οι ζάντες είναι επίσης κάτι που
              δεν έχουμε ξαναδεί, ακολουθώντας πιστά το γενικότερο concept. Το
              μονό αμορτισέρ σε κοινή θέα και σε διαγώνια θέση συνδέει το ψαλίδι με
              το πλαίσιο.
              Παρά τη λιτή και απέριττη σχεδίαση, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω
              από τη φλατ «αιωρούμενη στο κενό» δίχρωμη σέλα, που ανοίγει από το
              πλάι και χωρά ένα κράνος. Ο προβολέας σε σχήμα χαμόγελου βρίσκε-
              ται στην αναμενόμενη θέση, πιο ψηλά όμως την προσοχή τραβά ένα mini
              φέρινγκ διάφανο, αλλά έγχρωμο, δίνοντας και ολίγο garage look στο
              απόλυτα φουτουριστικό σύνολο.
              Πίσω από αυτό φωλιάζει η ψηφιακή οθόνη TFT που συνδέεται με τα
              πάντα, το smartphone αλλά και τα γύρω οχήματα, δίνοντας πληροφορίες
              πολύ πέρα από τις συμβατικές και αναμενόμενες.
              Το BMW CE 04 θα διατίθεται και σε έκδοση 11 kW (15 hp), ώστε να
              οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας Α1 ή και αυτοκινήτου, εφόσον
              συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις.
              Το CE 04 κρατά εδώ και αρκετούς μήνες την υπόσχεση ότι θα βγει στην
              παραγωγή, οπότε το πλέον αναμενόμενο θα ήταν να συμβεί αυτό μετά τις
              διεθνείς εκθέσεις, που για φέτος έχουν ακυρωθεί. Εντείνοντας το σασπένς
              για τον χρόνο εμφάνισής του στους δρόμους...
              Μέχρι τότε γίνονται δεκτές παραγγελίες με δυνατότητα διαμόρφωσης
              χρωματισμών και αξεσουάρ στις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη...
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34