Page 32 - TRACTION 142
P. 32
στριβοντασ
απο τον mano στεφανη
αποστολη
στη Βαρκελώνη
πλευράς ισχύος με 150 και 204 ίππους αντίστοιχα. Για την πρώτη
αν και η ιστορία της ανεξάρτητης πλέον μάρκας Cupra είναι έκδοση η μπαταρία έχει χωρητικότητα 45 kWh, ενώ στη δεύτερη
φτάνει στις 58 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή είναι 310
σύντομη, έχει ήδη καταφέρει να λανσάρει πέντε μοντέλα καλύ-
πτοντας τις περισσότερες ανάγκες της αγοράς. το νεότερο μέλος
Για τη στάνταρ έκδοση των 150 ίππων τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγ-
Nm.
ακούει στο όνομα Born και πρόκειται για το πρώτο αμιγώς
χάνονται σε 8,9 δευτερόλεπτα, με την ισχυρότερη να ολοκληρώ-
ηλεκτρικό μοντέλο Cupra. Με μήκος τα 4.322 χλστ., πλάτος τα
1.809 χλστ. και ύψος τα 1.537 χλστ., βασίζεται στην πλατφόρμα
H κορυφαία έκδοση e-Boost ανεβάζει την ισχύ στους 231 ίππους
τα 340 και 420 χλμ.
σκοπός των σχεδιαστών ήταν να δημιουργήσουν ένα εντυπωσια-
MEB του VW Group. νει τη διαδικασία σε 7,3 δεύτερα, ενώ η αυτονομία φτάνει έως
και με την μπαταρία των 58 KWh τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνο-
κό αυτοκίνητο, που σε συνδυασμό με την οδική του συμπεριφο-
νται σε 6,6 δευτερόλεπτα. Η ίδια έκδοση θα είναι διαθέσιμη και
ρά να αποδεικνύει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν χρειάζεται
με μεγαλύτερη – και βαρύτερη – μπαταρία 77 kWh που ρίχνει
να είναι βαρετά. στους δρόμους της βαρκελώνης αλλά και λίγο
την επίδοση 0-100 χλμ./ώρα στα επτά δευτερόλεπτα, αλλά
έξω από αυτήν είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το Cupra
αυξάνει την αυτονομία στα περίπου 540 χλμ.
Born αντιλαμβανόμενοι από πρώτο χέρι τη δίψα των ισπανών
στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 12 ιντσών, που
να παρουσιάσουν ένα συναρπαστικό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Φαίνεται λοιπόν πως τα κατάφεραν, καθώς το Born διαθέτει ένα
τα bucket καθίσματα είναι υποδειγματική. To χαρακτηριστικό
άμεσο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το επιπλέον βάρος των μπατα-
bronze χρώμα ξεχωρίζει σε πολλά σημεία, τόσο εξωτερικά όσο
ριών κρύβεται επιμελώς τόσο από το άκαμπτο πλαίσιο όσο και
και εσωτερικά. το ηλεκτροκίνητο Cupra Born θα είναι διαθέσιμο
από τις αναρτήσεις και τα φρένα που είναι κορυφαία. παράλλη-
από τις αρχές του νέου έτους, ενώ η τιμή του δεν έχει ακόμα
λα η κατανομή είναι σχεδόν ιδανική ανάμεσα στον εμπρός και
ανακοινωθεί.
πίσω άξονα, πλησιάζοντας το 50:50. προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα, ενώ και η στήριξη από
To Cupra Born θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις από