Page 28 - TRACTION 143
P. 28

MOTO: ΜΟΤΟ GUZZI V100 Mandello


                           Αλλαγή φάσης







                 eνα από τα πράγματα που κάνει ο χρόνος είναι να είναι... αμείλικτος. Το σήμερα
                  γίνεται ιστορία και το αύριο γίνεται χθες με σαρωτική βεβαιότητα. Σε αυτό το
                    παιχνίδι, η Moto Guzzi αναδεικνύεται νικήτρια και το γιορτάζει ανάλογα…

              Η εταιρεία με τον αετό στο σήμα της έμελλε να γίνει η πρώτη και   τους περισσότερους που έχει παραγάγει ποτέ μοτοσυκλέτα της Moto
              προς το παρόν η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία με αδιάκοπη δράση στην   Guzzi. Φυσικά ούτε και στη ροπή, που φτάνει τα 10,7 kgm και μάλι-
              παραγωγή μοτοσυκλετών επί έναν ολόκληρο αιώνα!     στα με το 90% αυτής να είναι διαθέσιμη στις 3.500 σ.α.λ.
              Η πρώτη που έφτασε στα τριψήφια γενέθλια, έχοντας περάσει από   Ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi είναι κατά 10 εκατοστά πιο κοντός
              1.000 κύματα, επιτυχίες αλλά και βήματα στο χείλος του γκρεμού,   από τον προκάτοχό του. Πέρα από την υγρόψυξη, έχει πλέον δύο
              ημέρες δόξας, ημέρες επιβίωσης. Σήμερα, πιο δυνατή από ποτέ,   εκκεντροφόρους για τις τέσσερις βαλβίδες και υγρό κάρτερ, ενώ ο
              ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και δυναμισμό.    δίσκος μετάδοσης είναι πλέον υγρός πολύδισκος για πρώτη φορά
              H συγκυρία έφερε τα γενέθλια να εορτάζονται τη χρονιά που   και με υδραυλική ενεργοποίηση.
              άνοιξαν και πάλι οι πύλες της διεθνούς έκθεσης μοτοσυκλέτας του   Σαν να έπεσαν όλα τα κάστρα μαζί, όχι ακυρώνοντας τις μέχρι
              Μιλάνου. Αυτό που κυρίως περιμένουν οι ιταλικές εταιρείες για να   τώρα επιλογές της Moto Guzzi, αλλά ως ένδειξη ότι μπορεί να
              επιδείξουν τα νέα τους μοντέλα στην παγκόσμια σκηνή.   σταθεί ακόμη και στον ανταγωνισμό τού σήμερα. Παύει να είναι η
              Ακόμη κι αν οι «διαρροές» αφήνουν πια λίγα πράγματα ως μοναδική   συναισθηματικά φορτισμένη, ταυτισμένη με το παρελθόν, συμπαθής
              έκπληξη στα σαλόνια, ακόμη κι αν η φετινή έκθεση πάλεψε να   Moto Guzzi και πλέον δείχνει νύχια και δόντια στο κατεστημένο και
              κρύψει τις συνέπειες της μακράς περιόδου ανομβρίας, το βάθρο του   τον ανταγωνισμό.
              αμιγώς ιταλικού Piaggio Group ήταν αφιερωμένο στη νέα Moto   Ως Sport Tourer η νέα V100 έχει στόχο τον ρόλο της μίας μοτοσυκλέ-
              Guzzi V100 Mandello.                               τας για όλες τις δουλειές. Καθημερινή χρήση σε ρόλο Roadster, για
              Μοτοσυκλέτα, όνομα και προσέγγιση γεμάτα σημειολογία για την   την πόλη αλλά και το ταξίδι, sport αλλά και περιπέτεια. Με στόχο την
              ιστορία, τα γενέθλια αλλά και το μέλλον. Τίποτε δεν έμεινε στην τύχη   άνεση για ένα ή δύο άτομα, υποδέχεται τεχνολογικές λύσεις από τις
              και πλέον από συμπαθής συνεχιστής της κλασικής μοτοσυκλέτας, η   οποίες ώς τώρα κρατούσε διακριτικά αποστάσεις.
              Moto Guzzi πατάει και σε διπλανά χωράφια, διεκδικώντας δάφνες.  Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις αποτελούσαν στοιχείο από άλλο
              Η επιλογή του ονόματος σημαίνει πολλά. Mandello del Lario ή   γαλαξία για τον μέχρι σήμερα κλασικό χαρακτήρα των Moto Guzzi.
              απλώς Mandello είναι μια ιταλική πόλη και δήμος στην επαρχία   Έπεσε κι αυτό το κάστρο, και μάλιστα με μονάδες της Ohlins. Μονό
              Lecco, στη Λομβαρδία, στη λίμνη Κόμο. Από το 1921, το Mandello   αμορτισέρ χωρίς μοχλισμό φροντίζει για την ανάρτηση του μονό-
              del Lario είναι το σπίτι της Moto Guzzi και παραμένει και ως θυγατρι-  μπρατσου ψαλιδιού που φιλοξενεί και τον άξονα της μετάδοσης.
              κή πλέον της Piaggio & Co. SpA.                    Μαζί έπεσε φυσικά και το κάστρο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων,
              Τα μοντέλα της Moto Guzzi έχουν πάντα όνομα. Breva, Stevia,   που εμφανίζονται για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση σε μοτοσυκλέτα
              Eldorado, Norge, Nevada κ.λπ. Μία μόνο ευκαιρία είχε για να ονο-  της Moto Guzzi. Δανεισμένα από τον πρωτοστάτη
              μάσει ένα μοντέλο με το όνομα Mandello. Την κρατούσε 100 χρόνια         στο θέμα, την αδελφή (στο Piaggio
              και τώρα το έκανε. Αυτό από μόνο του λέει πολλά για τη σημασία            Group) Aprilia.
              που δίνει η εταιρεία στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.                          Μαζί με το προηγμένο σύστημα
              Το V είναι προφανώς για τη διάταξη                                           ανάρτησης, το Mandello δια-
              του κινητήρα, έναν V-90 μοιρών με τον                                         θέτει μονάδα ECU 11MP της
              στρόφαλο στον διαμήκη άξονα.                                                  Marelli και επεξεργαστή IMU
              Ο οποίος είναι για πρώτη φορά                                                 έξι αξόνων, ώστε να ελέγχει
              υγρόψυκτος και παρ’ όλα                                                           πλήρως την κίνηση και
              αυτά μικρότερος σε διαστά-                                                          τη θέση της στον
              σεις.                                                                                χώρο. Εξοπλισμό
              Το 100 δηλώνει περίτρανα τα                                                           που συνοδεύει
              γενέθλια που γιορτάζει, χωρίς                                                         κάθε Sport - Tourer
              να ταιριάζει σε κάτι άλλο. Ούτε                                                       αξιώσεων...
              στον κυβισμό που είναι 1.042                                                          Κάθε ένα από τα
              κ.εκ. ούτε στην ιπποδύναμη που                                                       τέσσερα προγράμ-
              ανέρχεται στους 115 ίππους,                                                           ματα οδήγησης

             28 TRACTION MAGAZINE
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33