Page 29 - TRACTION 143
P. 29

ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΧΟΥΝΤΡΑ, ΦΩΤΟ: Μoto Guzzi, WEB

                                                                                          ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
                                                                                          Moto Guzzi V100 MANDELLo
                                                                                          Κινητήρας :
                                                                                          V-2 90o, Y/Ψ, 4Β 2ΕΕΚ, 1.042 κ.εκ.,
                                                                                          ισχύς 115 ΗΡ, ροπή 10,2 kgm
                                                                                          Πλαίσιο:
                                                                                          Διπλό σωληνωτό με τον κινητήρα
                                                                                          φερόμενο τμήμα του, ψαλίδι μονό-
                                                                                          μπρατσο αλουμινίου
                                                                                          Ρεζερβουάρ:  17,5 λίτρα
                                                                                          Αναρτήσεις:
                                                                                          Ε/Π: Ανεστραμμένο πιρούνι ημιε-
                                                                                          νεργητική Öhlins / Μονό αμορτισέρ
                                                                                          Öhlins, ημιενεργητική λειτουργία,
                                                                                          χωρίς μοχλισμό,
                                                                                          Βάρος: -
                                                                                          Μεταξόνιο: -
                                                                                          Τιμή:  Αναμένεται


              (Travel, Sport, Rain και Road), πέρα από την απόδοση του κινητήρα,
              διαμορφώνει και τα επίπεδα παρέμβασης του traction control, το
              φρένο του κινητήρα αλλά και τις ημιενεργητικές αναρτήσεις, ώστε το
              σύνολο να ταιριάζει κάθε φορά στη χρήση που καλείται να κάνει.
              Οι ρυθμίσεις γίνονται εύκολα μέσω της έγχρωμης οθόνης TFT 5
              ιντσών που, όπως είναι αναμενόμενο, αποτελεί επίσης μια πρώτη
              εμφάνιση σε μοντέλο της εταιρείας.
              Το στοιχείο όπου η Guzzi δίνει τη δική της νότα με το Mandello είναι
              στις αεροδυναμικές καινοτομίες που εισάγει. Κινητά πτερύγια στα
              πλευρά του ρεζερβουάρ, εκεί που συναντά το φέρινγκ, αλλάζουν
              θέση ανάλογα με το πρόγραμμα απόδοσης που έχει επιλεγεί! Πετυ-
              χαίνει έως και 22% μεγαλύτερη εκτροπή του ανέμου, προσφέροντας
              επιπλέον άνεση στον ανοιχτό δρόμο.
              Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα και το εισάγει η
              Moto Guzzi! Θα φανεί λιγότερο περίεργο αν συνυπολογίσουμε ότι
              η εταιρεία έστησε την πρώτη ανεμοσήραγγα για μοτοσυκλέτες στην
              Ευρώπη ήδη από το 1930.
              Καθόλου περίεργο και αυτό, καθώς οι ιδρυτές της ήταν πιλότοι, εξ ου
              και ο αετός στο σήμα. Άρα η πρωτοτυπία αεροδυναμικού βοηθήμα-
              τος αποτελεί μία ακόμη σημειολογική αναφορά στην ιστορία και την
              ταυτότητα της εταιρείας. Εισάγοντας μάλιστα και έναν νέο όρο στον
              «πλανήτη μοτοσυκλέτα», αυτόν της «ενεργής αεροδυναμικής»!
              Το πραγματικά νέο όσο και εντυπωσιακό αυτό μοντέλο της Moto
              Guzzi θα κυκλοφορήσει σε δύο παραλλαγές. Μια πιο λιτή και μία
              που θα περιλαμβάνει επιπλέον όσων αναφέραμε
              και quick shifter, θερμαινόμενα γκριπ και
              την πλατφόρμα πολυμέσων MIA. Με
              την οποία, μετά τη Vespa, τα μοντέλα της
              Piaggio και φυσικά της Aprilia προικίζει
              και το στερνοπούλι του γκρουπ, τη Moto
              Guzzi, που δείχνει πλέον να βρίσκεται σε
              τροχιά εκτόξευσης...
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34