Page 48 - TRACTION 145
P. 48

ΚΟΡΝΙΖΑ                                                                  ΑΠΟ  ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ

















































                 Φωτογραφία: Θ.Κ.Ε.

              Για τους περισσότερους ανθρώπους και µόνο η οικονοµική δυ-  κρασί. Γι’ αυτό την έβαλα στο παράθυρο, ώστε να µην τη στερού-
              νατότητα απόκτησης µιας ρετρό συλλεκτικής µοτοσυκλέτας είναι   νται όσοι είναι απ’ έξω! Θέλω να τη βλέπουν, θέλω να φτιάχνει
              πολυτέλεια. Ωστόσο, για κάποιους το να µπορούν να έχουν µία   για δευτερόλεπτα ή και λεπτά η ηµέρα τους, να τη χαίρονται και
              vintage συλλεκτική µοτοσυκλέτα είναι ένας στόχος, µία εκδήλω-  να την απολαµβάνουν».
              ση αγάπης, ένα δώρο! Και συνήθως το να ξοδεύουµε χρήµατα   Η µοτοσυκλέτα - έκθεµα που εικονίζεται εδώ είναι η Motobecane
              για να αγοράζουµε «µνήµες» δεν είναι επίδειξη πλούτου, αλλά   Motoconfort D45A του 1949, µε τετράχρονο κινητήρα 125 κ.εκ.,
              αξία στην εικόνα, το αυταπόδεικτο των ιστοριών που ειπώθηκαν ή   που βγήκε στην παραγωγή σε τρία διαθέσιµα µοντέλα. Έχει κιβώ-
              θα ειπωθούν!                                       τιο τριών ταχυτήτων ελεγχόµενο από το δεξί χέρι και έναν µοχλό
              Η συγκεκριµένη συλλεκτική µοτοσυκλέτα, ανακατασκευασµένη   συµπλέκτη που βρίσκεται στον αριστερό στροφαλοθάλαµο (λει-
              µε γνήσια ανταλλακτικά, όσο και συντηρηµένη άψογα, βρίσκεται   τουργία µε το πόδι), ενώ είχε έναν µικρό µοχλό για να µπορούν οι
              στο παράθυρο ενός restaurant της Νίκαιας στη Γαλλία. Όταν   νέοι και τα παιδιά να οδηγούν αυτές τις µικρές µοτοσυκλέτες.
              ρώτησα τον ιδιοκτήτη γιατί την έχει εκεί και όχι στο σπίτι του, όντας   Πολύ ασυνήθιστο όντως για την εποχή της! Το 1948, η D45
              ένα τέτοιο διαχρονικό όσο και σπάνιο κοµψοτέχνηµα, πήρα την   διαφηµίστηκε ότι ήταν «Faster than the train», όταν ο Georges
              απάντηση που ήθελα να ακούσω: «Στο σπίτι τη βλέπω µόνο   Monneret και οι γιοι του Pierre και Jean, κάλυψαν τη διαδροµή
              εγώ και οι δικοί µου, άντε και οι φίλοι µας και οι συγγενείς που   από το Παρίσι στο χειµερινό θέρετρο Alpe d’Huez σε λιγότερο
              έρχονται να µας δουν. Εδώ όµως µπορούν να τη βλέπουν και να   από 13 ώρες και 45 λεπτά, µε µέση κατανάλωση καυσίµου 2,5
              τη χαίρονται όλοι. Όλοι όσοι µπαίνουν για φαγητό εδώ, αλλά και   λίτρα ανά 100 χλµ. Αυτό ήταν πολύ πιο γρήγορο από τον χρόνο
              αυτοί που δεν θέλουν να µπουν να φάνε ή να πιουν ένα ποτήρι   που έκανε το τρένο εκείνη την εποχή!
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52