Page 47 - TRACTION 145
P. 47
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: AVIN, NTS, WEB
τερος αντιπρόεδρος της ABS, Global Engineering and Technology
Patrick Ryan και πρόσθεσε: «Η αµµωνία είναι ένα πολλά υποσχόµενο
καύσιµο µηδενικού άνθρακα, που µπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη
του στόχου µείωσης των εκποµπών αερίων θερµοκηπίου του ΙΜΟ
για το 2050. Προσφέρει στους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκµετάλ-
λευσης ένα προφίλ εκποµπών µηδενικών εκποµπών άνθρακα, αλλά
δεν είναι χωρίς προκλήσεις, µεταξύ των οποίων οι µεγαλύτερες είναι
απαιτήσεις περιορισµού και εξοπλισµού από τα περισσότερα από
τα άλλα εναλλακτικά καύσιµα που εξετάζονται. Η ABS πρωτοστατεί
στην υποστήριξη της βιοµηχανίας στην ανάπτυξη και εφαρµογή της
αµµωνίας ως καυσίµου πλοίων».
Ο τεχνικός διευθυντής της Avin International Μιχαήλ Ανδρουλακάκης
δήλωσε: «Οι πλοιοκτήτες, επιδιώκοντας την έγκαιρη απαλλαγή από
τις ανθρακούχες εκποµπές του στόλου τους, κάτι που από µόνες τους
Το νέο καύσιµο δεν αρκούν για να επιτευχθεί πλήρως η λειτουργία καυσίµου LNG,
Το επίπεδο ετοιµότητας καυσίµου αµµωνίας 1 δείχνει ότι το πλοίο επένδυσαν επιπλέον στο να καταστήσουν τα πλοία έτοιµα για καύσιµα
πληροί τις απαιτήσεις που αναφέρονται στον Οδηγό ABS του αµερικα- αµµωνίας. Αυτή τη στιγµή φαίνεται ότι είναι ένα από τα πιο ευρέως
νικού νηογνώµονα ABS (American Bureau of Shipping) για πλοία µε διαθέσιµα και πολλά υποσχόµενα καύσιµα ουδέτερης εκποµπής
αέριο και άλλα έτοιµα πλοία µε χαµηλό σηµείο ανάφλεξης. άνθρακα για το µέλλον».
Αυτός ο Οδηγός έχει αναπτυχθεί από την ABS στο πλαίσιο µιας σειράς Τέλος, ο διευθυντής πωλήσεων της New Times Shipbuilding Chen
βιοµηχανικών οδηγιών για εναλλακτικά καύσιµα, συµπεριλαµβανο- Yajun είπε: «Η αµµωνία είναι το σηµείο πώλησης της νέας γενιάς της
µένης της υποστήριξης για την ανάπτυξη της αµµωνίας ως καυσίµου σειράς Suezmax. Στο µέλλον, όλο και περισσότεροι πλοιοκτήτες θα
πλοίων.Τον Οκτώβριο του 2020, η ABS δηµοσίευσε τη Λευκή Βίβλο ζητούν καθαρή ενέργεια και η αµµωνία είναι αναµφίβολα η καλύτε-
Αειφορίας: «Η αµµωνία ως θαλάσσιο καύσιµο», αξιολογώντας τις ρη επιλογή».
προκλήσεις στον σχεδιασµό και τη λειτουργία πλοίων που τροφοδο-
τούνται µε αµµωνία. Το «Kriti Future» σαλπάρει προς ένα βιώσιµο µέλλον!
Είναι εµφανές ότι σε µία καθοριστική για το µέλλον καµπή στην εξέ-
Οι δηλώσεις λιξη των συστηµάτων εναλλακτικής κίνησης, στην Avin International
«Είναι µια δύσκολη περίοδος για τους πλοιοκτήτες που θέλουν να δουλεύουν συστηµατικά και υπεύθυνα ώστε να παραµένει η ελληνική
επενδύσουν σε σύγχρονα πλοία ικανά να υποστηρίξουν τους στόχους ναυτιλία µπροστά από τις εξελίξεις, να πρωτοπορεί και να αναζητά
απαλλαγής του στόλου από άνθρακα καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής καινοτόµες λύσεις για ένα καλύτερο, βιώσιµο µέλλον.
τους. Η σειρά προγραµµάτων καθοδήγησης και πιστοποίησης για H Ελλάδα µπορεί να διαδραµατίσει εξέχοντα ρόλο στον συντονισµό
εναλλακτικά καύσιµα της ABS έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους των παγκόσµιων προσπαθειών για τη µείωση των εκποµπών αερίων
ιδιοκτήτες την ευελιξία που χρειάζονται και να βοηθήσει στην προε- θερµοκηπίου από τις θαλάσσιες µεταφορές, καθώς η ελληνική
τοιµασία για ένα µέλλον στο οποίο τα εναλλακτικά καύσιµα όπως ναυτιλία αντιπροσωπεύει το 58% της Ε.Ε. και περίπου το 20% του
η αµµωνία θα διαδραµατίσουν µεγαλύτερο ρόλο» δήλωσε ο ανώ- παγκόσµιου εµπορικού στόλου.
TRACTION MAGAZIN E 47