Page 24 - TRACTION 148
P. 24

cover story


                                                                              Φυσικά το λανσάρισμα της νέας γενιάς Fabia συν-
                                                                              δυάζεται με την τρίτη γενιά συστημάτων ψυχαγω-
                                                                              γίας, με επιλογή ανάμεσα σε τρία συστήματα που
                                                                              εξασφαλίζουν στον χρήστη από ανοιχτή ακρόαση
                                                                              Bluetooth, λειτουργία πλοήγησης που υποστηρίζε-
                                                                              ται από διαδικτυακά δεδομένα και μπορεί να ενη-
                                                                              μερωθεί από απόσταση, μέχρι λειτουργία αναγνώ-
                                                                              ρισης χειρονομιών στον στάνταρ εξοπλισμό. Τέλος,
                                                                              για πρώτη φορά εξοπλίζεται το Fabia με έως και
                                                                              πέντε υποδοχές UsB-c για φόρτιση επιπλέον κινη-
                                                                              τών συσκευών, με τη μια από αυτές να βρίσκεται
                                                                              στον εσωτερικό καθρέφτη για να φορτίζει κάμερα.
                                                                              Περνώντας στο σασί του αυτοκινήτου, εκτός από
                                                                              το στάνταρ υπάρχουν άλλες δυο παραλλαγές. Το
                                                                              σπορ σασί, με διαφορετικά ελατήρια και χαμη-
                                                                              λωμένο κατά 15 χιλιοστά για δυναμική οδήγηση.
                                                                              Το άλλο πακέτο ακούει στο όνομα rough-road,
                                                                              με διαφορετικά ελατήρια αλλά και ανάρτηση και
                                                                              αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλι-
                                                                              οστά. Επιπλέον, αυτό το πακέτο διαθέτει και προ-
                                                                              στατευτικά για το κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
                                                                              Αναβάθμιση και στην ασφάλεια του αυτοκινήτου
                                                                              που ξεκινά από τη χρήση προηγμένου χάλυβα
                                                                              υψηλής αντοχής, σχεδόν στο 80% του αμαξώμα-
                                                                              τος, και συμπληρώνεται από έναν μεγάλο αριθμό
                                                                              συστημάτων ασφαλείας. Επιπλέον, έως και εννέα
                                                                              αερόσακοι μπορούν να τοποθετηθούν στο νέο
                                                                              Fabia αυξάνοντας σε εντυπωσιακά επίπεδα – για
                                                                              την κατηγορία του – την ασφάλεια των επιβατών.
                                                                              Μια ακόμη ουσιαστική εξέλιξη που αφορά την
                                                                              ασφάλεια των παιδιών είναι τα άγκιστρα IsoFIX
                                                                              και τα σημεία πρόσδεσης στην κορυφή στα
                                                                              εξωτερικά πίσω καθίσματα, που προσφέρονται
                                                                              στάνταρ στα πίσω καθίσματα και προαιρετικά στο
                                                                              κάθισμα του συνοδηγού. Αυτό σημαίνει πως το
                                                                              Fabia μπορεί να φιλοξενήσει άνετα και με ασφά-
                                                                              λεια τρία παιδιά.
                                                                              Στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου
                                                                              οργανισμού euro NcAP το νέο Fabia έδωσε
                                                                              δείγματα γραφής κερδίζοντας πέντε αστέρια με
                                                                              υψηλές βαθμολογίες στις επιμέρους κατηγορίες.
                                                                              Πιο αναλυτικά η καμπίνα του skoda Fabia δεν
                                                                              παρουσίασε καμία παραμόρφωση προστατεύο-
                                                                              ντας επαρκώς γόνατα οδηγού και συνοδηγού και
                                                                              κρίθηκε εξαιρετική για τους επιβάτες σε όλες τις
                                                                              πιθανές προσκρούσεις.
                                                                              Περνώντας στους κινητήρες βλέπουμε την τερά-
                                                                              στια εξέλιξη της skoda κάτω από την ομπρέλα
                                                                              της volkswagen, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι
                                                                              κινητήρες και όλα τα κιβώτια ταχυτήτων να έχουν
                                                                              αναπτυχθεί και να παράγονται στην Τσεχία. Οι
                                                                              κινητήρες MPI και 1.0 tsI, όπως και τα χειροκίνητα
                                                                              κιβώτια, κατασκευάζονται στο κεντρικό εργοστάσιο
                                                                              της skoda στο Mlada Boleslav. Αντίστοιχα το επτα-
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29