Page 11 - TRACTION 149
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Ford Fiesta EcoBoost Hybrid
1.0L mHEV 125PS M6
Το ανανεωμένο best seller
της Ford στην κατηγορία των
supermini (B) τώρα ακόμα πιο
εξηλεκτρισμένο, «ευφυές» και
συνδεδεμένο
Μιλώντας για το ανανεωμένο Ford Fiesta, η συζήτηση του έδωσε, ώστε να παραμείνει στην κορυφή του ενδια- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
περιστρέφεται γύρω από το πόσο ένα πραγματικά ξεχω- φέροντος στην ευρωπαϊκή αγορά. Πρόκειται έτσι για ένα
ριστό αυτοκίνητο στην κατηγορία του θα μπορούσε να συνδεδεμένο, εξηλεκτρισμένο και δυναμικό μοντέρνο Μοντέλο:
γίνει καλύτερο. Όμως πλέον, και επειδή η έννοια «καλύ- αυτοκίνητο πόλης, με εκφραστική, νέα εξωτερική σχεδία- Ford Fiesta 1.0L EcoBoost
τερο» είναι σχετική, μπορούμε χωρίς δυσκολία να πούμε ση και ποικιλία εκδόσεων με πρόσθετα πολυτελή πακέτα. Hybrid (mHEV) 125PS
ότι το νέο Fiesta είναι σίγουρα πληρέστερο και αυτό επει- Διαθέτει τεχνολογίες επόμενης γενιάς, όπως νέους προβο- Κινητήρας:
δή διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα (mHEV), κάτι που λείς Matrix LED με Glare-Free High Beam, προσαρμο- 999 κ.εκ. turbo τρικύλινδρος
ήταν αναγκαίο ως επιλογή βάσει της μελλοντικής στρα- ζόμενη ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών και σύστημα Wrong- βενζινοκινητήρας με υβριδική
τηγικής της Ford, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Το υβριδικό Way Alert. Το σύστημα infotainment Ford SYNC 3.2 έχει μονάδα 48-Volt
Fiesta, λοιπόν, φυσικά παραμένει ένα αυτοκίνητο με υψη- οθόνη αφής 8’’ με παρουσία της εφαρμογής FordPass, Ισχύς:
λή οδηγική συμπεριφορά και κορυφαία πληροφόρηση που σας επιτρέπει να συνδέεστε απρόσκοπτα με το αυτο- 125 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
από το τιμόνι του στον οδηγό, στοιχεία που ανέκαθεν για κίνητό σας, όπου κι αν βρίσκεστε, ενώ η εξηλεκτρισμένη Ροπή:
το μοντέλο τοποθετούνταν στο κορυφαίο ράφι για την γκάμα συστημάτων κίνησης περιλαμβάνει τον κινητήρα 170 Nm/1.400-4.500 σ.α.λ.
περιγραφή τους. EcoBoost Hybrid 48-Volt για απολαυστική και αποδοτική
Το υβριδικό Fiesta διακρίνεται στη νεότερη γενιά του για οδήγηση και επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συ- Επιτάχυνση:
τον ανανεωμένο και ακόμα πιο εκφραστικό εξωτερικό μπλέκτη Powershift. Ξεχωρίζουμε δε, το ότι έχει μηδενικά 9,2’’ (0-100 χλμ./ώρα)
σχεδιασμό του, τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες της οι- τέλη κυκλοφορίας για όλες τις υβριδικές εκδόσεις. Τελική ταχύτητα:
κογένειας EcoBoost Hybrid, που συνδυάζονται με χειρο- Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid (mHEV) του νέου 200 χλμ./ώρα
κίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και για τις Fiesta διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 125 ίππων σε συν- Μετάδοση:
νέες τεχνολογίες του, που προσφέρουν άνεση και υψηλή δυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο Στους εμπρός τροχούς,
συνδεσιμότητα σε όλους τους επιβάτες. Παράλληλα δι- κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift επτά σχέσεων, χειροκίνητο κιβώτιο
ατίθεται με πρόσθετα πολυτελή πακέτα και μια ποικιλία ενώ η υβριδική έκδοση των 155 ίππων συνδυάζεται με 6 σχέσεων
εκδόσεων για όλες τις απαιτήσεις και ανάγκες. χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και ο οδηγός έχει στη δι- Κατανάλωση:
Αναζητώντας περιγραφικά την «ταυτότητα» του υβριδι- άθεσή του τρία διαφορετικά προφίλ οδήγησης: Normal, 5.0-5.8 λίτρα/100 χλμ.
κού Fiesta, σας παρουσιάζουμε τα στοιχεία που η Ford ECO και Sport.
Ρύποι CO2:
114-151 γρ./χλμ.
TRACTION MAGAZINE 11