Page 24 - TRACTION 150-151
P. 24

cover story

              Σωτήρης Κωβός                                      δεν θέλω να πω μοναδικό, αλλά ένα αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει και
                                                                 να είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που έχουμε δει.
                                                                 Τελικά νομίζω τα καταφέραμε στην εκτέλεση  μαζί με τον εξαιρετικό
              Μετά τη συμφωνία για τη συμμετοχή μας ακολούθησε μια υπέροχη   συνεργάτη μου Γιάννη Μπουτκάρη, ο οποίος συνέβαλε σημαντικά στην
              ιστορία για την εμφάνιση που θα είχε το αγωνιστικό μας αυτοκίνητο και   εξέλιξη του σχεδίου, λόγω γνώσεων και ταλέντου στα γραφικά και
              έχει τον τίτλο… Σωτήρης Κωβός.                     στον υπολογιστή, αλλά και της αγάπης που έχει τόσο στα αυτοκίνητα
              Ο σχεδιαστής με την τεράστια παγκόσμια διαδρομή στον κόσμο της   όσο και στα αγωνιστικά. Βέβαια να ξεκαθαρίσουμε ότι πρόκειται για
              αυτοκίνησης έχει δώσει μοναδικά δείγματα γραφής με αναφορά   σχέδια εικονικής πραγματικότητας.
              στην αρχή της τεράστιας καριέρας του στο πρώτης γενιάς Toyota   Κ.: Σωτήρη, πάμε νοερά στο γραφείο σου την ημέρα που κάθεσαι πίσω
              Yaris, που αναδείχθηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ευρώπη το   από τον δημιουργικό υπολογιστή σου κι αρχίζεις να σχεδιάζεις την
              2000. Βρισκόμαστε, λοιπόν, στον Αύγουστο του 2021, βράδυ, σε   εμφάνιση του αγωνιστικού Hyundai i20 N Rally2.
              γραφικό ταβερνάκι μαζί με την υπέροχη πενταμελή οικογένειά του   Σ.: Έχοντας στο μυαλό μου ότι και οι δύο χορηγοί σου, Hyundai Hellas
              και του εξιστορώ την ιδέα να τρέξουμε μαζί με τον Μάνο στο Ράλλυ   και Coral ΑΕ – Shell Licensee, έχουν έντονα χρώματα, έπρεπε να
              Ακρόπολις του 2022. Με αυτή την καθηλωτική ταπεινότητα που   βρεθεί ένας τρόπος να συνδυαστούν αυτά τα δύο χρώματα.
              τον διακρίνει, μου ζητά να μας σχεδιάσει αυτός την εμφάνιση του   Γιατί δεν μπορεί να μην έχεις επάνω στο αγωνιστικό το χρώμα -
              αυτοκινήτου που θα τρέξουμε με ακριβώς ισομερή παρουσία τόσο της   ταυτότητα των αυτοκινήτων επιδόσεων της Hyundai, αλλά και τα
              Hyundai Hellas όσο και της Coral ΑΕ – Shell Licensee.  χαρακτηριστικά χρώματα της Shell.
              Όταν μας έστειλε τις πρώτες εικόνες πραγματικά πέρασε αρκετή ώρα   Ένα αυτοκόλλητο μπορεί να μπει σε οποιαδήποτε χρωματική επιφάνεια,
              για να μπορέσω να συνηθίσω την ομορφιά του αποτελέσματος. Ενός   αν όμως φροντίσουμε η απόχρωση της επιφάνειας που θα κολλήσει
              αποτελέσματος που προέκυψε ύστερα από αμέτρητες ώρες δουλειάς   να το αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο, τότε το αυτοκόλλητο
              τόσο του Σωτήρη Κωβού όσο και του εκλεκτού συνεργάτη του Γιάννη   απογειώνεται και έχω ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
              Μπουτκάρη.                                         Δεν υπήρξε λοιπόν κανένας προβληματισμός για το ποια θα ήταν η
              Αξίζει να μάθουμε από τον ίδιο τον Σωτήρη Κωβό όλη την ιστορία   εμφάνιση του αυτοκινήτου με το οποίο θα τρέξετε εσύ και ο Μάνος στο
              σχεδίασης της εμφάνισης του Hyundai i20 N Rally2 και σας μεταφέρω   Ράλλυ Ακρόπολις. Κράτησα το χαρακτηριστικό χρώμα της Hyundai
              ακριβώς την εικόνα:                                στα μοντέλα επιδόσεων Ν, όπως έχω ήδη προαναφέρει, στο εμπρός
              Κυριακή 17 Ιουλίου 2022 εγώ στην Αθήνα που βράζει από τη ζέστη   μέρος και μέχρι τις πόρτες, ώστε από μακριά να στέλνει ξεκάθαρα το
              κι ο Σωτήρης στο Τορίνο όπου είναι η έδρα του, τόσο η επαγγελματική   μήνυμα της ταυτότητάς του είτε πηγαίνοντας ευθεία είτε με το πλάι!
              όσο και η οικογενειακή. Σύνδεσμός μας το τηλέφωνο και μια υπέροχη   Στη συνέχεια σιγά σιγά το χρώμα να αλλάζει στο κόκκινο της Shell, κάτι
              συζήτηση αρχίζει να εξελίσσεται.                   που στο σύνολο, ακόμη και σε ακινησία το αυτοκίνητο, δημιουργεί την
              Κ.: Καλημέρα, Σωτήρη μου, πώς είναι τα πράγματα στο Τορίνο;  αίσθηση της κίνησης και όλα αυτά έπρεπε να τοποθετηθούν με μια τάξη
              Σ.: Ζέστη και υγρασία, Κώστα μου.                  επάνω στο αυτοκίνητο για να υπάρξει ένα όμορφο τελικό αποτέλεσμα.
              Κ.: Αν πάμε έναν χρόνο πίσω, σε εκείνο το ξεχασμένο από τον   Άλλωστε για αυτό τον λόγο έβαλα και αυτή την «Τάγια» στο καπό,
              χρόνο ταβερνάκι, θέλω να μου πεις πώς σου γεννήθηκε η ιδέα να   που συνεχίζει στον ουρανό και φτάνει μέχρι πίσω, ώστε να προσδίδει
              μου προτείνεις να σχεδιάσεις την εμφάνιση του αυτοκινήτου που θα   σχεδιαστικά στο σύνολο.
              τρέξουμε στο Ράλλυ Ακρόπολις.                      Κ.: Σωτήρη, γυρίζω στην ημέρα που μου στέλνεις κάποιες
              Σ.: Η ιδέα μού γεννήθηκε ακαριαίως στο άκουσμα της συμμετοχής   συμπληρωματικές εικόνες του αυτοκινήτου, τονίζοντας στο κείμενο
              σου στο Ράλλυ Ακρόπολις, γιατί πάντα έβρισκα την ευκαιρία όποτε   πως «επειδή είμαστε μπροστά από τα γεγονότα» κι ανοίγοντας τις
              ήταν δυνατόν να ασχολούμαι με τα ράλι. Από το πρώτο Yaris που είχα   φωτογραφίες, έχεις τοποθετήσει το αυτοκίνητο μέσα στην ασφάλτινη
              σχεδιάσει, είχα δημιουργήσει παράλληλα και μια σχεδιαστικά αγωνιστική   Υπερειδική του Ολυμπιακού Σταδίου με εντυπωσιακές λεπτομέρειες!
              έκδοση, ενώ στη συνέχεια, όπως καλά γνωρίζεις, είχα επαγγελματική   Σ.: Ναι, μιλάς για την πυρωμένη εξάτμιση και τον καπνό στα λάστιχα!
              συμμετοχή στη σχεδιαστική εξέλιξη του Gazoo Yaris WRC όταν στην   Η αλήθεια είναι πως στην αρχή είχαμε βάλει με τον Γιάννη φλόγα,
              ομάδα δούλευε και ο Μιχάλης Ζώτος, κάπου στο 2015-2016.  αλλά ήταν λάθος, γιατί νοερά σε έστελνε στην εποχή των Group B και
              Όμως ακόμη και την τελευταία του έκδοση GR την έχω μετατρέψει   φαινόταν ψεύτικο. Επίσης ο καπνός στα λάστιχα είναι τόσος όσο για να
              και αυτή με αγωνιστική εμφάνιση της υβριδικής εποχής, βαμμένη   κάνουμε την εικόνα πιο ρεαλιστική.
              με τα χρώματα της Rothmans, ενός θρυλικού χορηγού των ράλι   Κ.: Σωτήρη, ένα τεράστιο ευχαριστώ τόσο σε εσένα όσο και στον
              που συνοδεύει τις οπτικές μνήμες των πολύ νεανικών μου χρόνων.   πολύτιμο συνεργάτη σου Γιάννη Μπουτκάρη για το υπέροχο
              Καταλαβαίνεις λοιπόν πως μόλις μου έδωσες την πληροφορία ότι   αποτέλεσμα και μαζί με τον Μάνο σου δίνουμε την υπόσχεση πως
              τρέχεις με τον Μάνο στο Ράλλυ Ακρόπολις ακαριαία μου γεννήθηκε η   θα προσπαθήσουμε σκληρά να πάμε όσο πιο μακριά γίνεται το
              επιθυμία να σου κάνω αυτή την πρόταση.             αυτοκίνητο, ώστε να το δει ολόκληρη η Ελλάδα στις Ειδικές Διαδρομές
              Δηλαδή να σχεδιάσω εγώ την εμφάνιση του Hyundai i20 N Rally2 για   που θα εξελιχθεί το Ράλλυ Ακρόπολις, με την ευχή να ανέβουμε στη
              τον Κώστα αλλά και για το ίδιο το Ράλλυ Ακρόπολις.   ράμπα τερματισμού με ένα καλό αποτέλεσμα.
              Με την αγάπη που έχω στα ράλι το θεώρησα τιμή και ευκαιρία.  Σ.: Κώστα, η χαρά είναι δική μου κι αφού δεν έτυχε να σχεδιάσω εγώ
              Ως σχεδιαστής που είμαι, πάντα θέλω να φτιάχνω ένα αυτοκίνητο που   το αυτοκίνητο, τουλάχιστον έχω τη χαρά ότι συμμετείχα σχεδιαστικά
              θα έχει χαρακτήρα. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι τα αυτοκίνητα να   στην αγωνιστική εμφάνιση του Hyundai i20 20 N Rally2.
              έχουν χαρακτήρα. Κι ακόμη, επειδή δεν υπάρχει πλέον παρθενογένεση,   Καλή επιτυχία.
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29