Page 22 - TRACTION 150-151
P. 22
COVER STORY
Θα µπορούσα να πω πως τη στιγµή εκείνη ήταν Έχοντας φυσικά απόλυτη γνώση για το τι µπορούµε
ανοικτός ο ουρανός κι ακούστηκε η ευχή µου, όµως να καταφέρουµε, λαµβάνοντας υπόψη την πολυετή
χωρίς καµία απολύτως διάθεση πολιτικής αβάντας απραξία αλλά και τον σεβασµό µε τον οποίο θα αντι-
ήταν ανοικτά τα αυτιά του Κυριάκου Μητσοτάκη, µετωπίσουµε τον ανταγωνισµό, όπως άλλωστε πάντο-
ο οποίος έβαλε στόχο και πέτυχε να ξαναβάλει το τε συνηθίζουµε.
Ράλλυ Ακρόπολις στο καλεντάρι του Παγκοσµίου «Όπλο» µας, το Hyundai i20 N προδιαγραφών Rally
Πρωταθλήµατος Ράλι. Η συνέχεια διά χειρός Λευτέρη 2 της ιταλικής GB Motors, µέσω του εξαιρετικού φί-
Αυγενάκη και της οµάδας του... λου και γνώστη – όσο λίγοι στον κόσµο – των ράλι
Φυσικά η φλόγα δεν έχει σβήσει µέσα µου για µια Daniele Pelliccioni.
ακόµη, την 29η, συµµετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις και Η εξέλιξη του αυτοκινήτου έγινε από την επίσηµη
τα ευήκοα αυτιά της Hyundai Hellas και της Coral A.E οµάδα της Hyundai Motorsport, χρησιµοποιώντας
Shell-License στην Ελλάδα µας άκουσαν και µας στη- µάλιστα τους επίσηµους οδηγούς της στο Παγκόσµιο
ρίζουν σε αυτή την προσπάθεια. Πρωτάθληµα Ράλι, και ειλικρινά έχουν πολύ ενδιαφέ-
Πίσω από το τιµόνι θα καθίσει ο Μάνος Στεφανής και ρον οι προδιαγραφές του:
στο διπλανό «καυτό» κάθισµα για την απαγγελία των
σηµειώσεων ο υπογράφων, µε τη διάθεση στα ύψη
για αυτή την περιπέτεια που ακούει στο συγκινητικό
όνοµα Ράλλυ Ακρόπολις.