Page 22 - TRACTION 150-151
P. 22

COVER STORY

















































              Θα µπορούσα να πω πως τη στιγµή εκείνη ήταν        Έχοντας φυσικά απόλυτη γνώση για το τι µπορούµε
              ανοικτός ο ουρανός κι ακούστηκε η ευχή µου, όµως   να καταφέρουµε, λαµβάνοντας υπόψη την πολυετή
              χωρίς καµία απολύτως διάθεση πολιτικής αβάντας     απραξία αλλά και τον σεβασµό µε τον οποίο θα αντι-
              ήταν ανοικτά τα αυτιά του Κυριάκου Μητσοτάκη,      µετωπίσουµε τον ανταγωνισµό, όπως άλλωστε πάντο-
              ο οποίος έβαλε στόχο και πέτυχε να ξαναβάλει το    τε συνηθίζουµε.
              Ράλλυ Ακρόπολις στο καλεντάρι του Παγκοσµίου       «Όπλο» µας, το Hyundai i20 N προδιαγραφών Rally
              Πρωταθλήµατος Ράλι. Η συνέχεια διά χειρός Λευτέρη   2 της ιταλικής GB Motors, µέσω του εξαιρετικού φί-
              Αυγενάκη και της οµάδας του...                     λου και γνώστη – όσο λίγοι στον κόσµο – των ράλι
              Φυσικά η φλόγα δεν έχει σβήσει µέσα µου για µια    Daniele Pelliccioni.
              ακόµη, την 29η, συµµετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις και   Η εξέλιξη του αυτοκινήτου έγινε από την επίσηµη
              τα ευήκοα αυτιά της Hyundai Hellas και της Coral A.E   οµάδα της Hyundai Motorsport, χρησιµοποιώντας
              Shell-License στην Ελλάδα µας άκουσαν και µας στη-  µάλιστα τους επίσηµους οδηγούς της στο Παγκόσµιο
              ρίζουν σε αυτή την προσπάθεια.                     Πρωτάθληµα Ράλι, και ειλικρινά έχουν πολύ ενδιαφέ-
              Πίσω από το τιµόνι θα καθίσει ο Μάνος Στεφανής και   ρον οι προδιαγραφές του:
              στο διπλανό «καυτό» κάθισµα για την απαγγελία των
              σηµειώσεων ο υπογράφων, µε τη διάθεση στα ύψη
              για αυτή την περιπέτεια που ακούει στο συγκινητικό
              όνοµα Ράλλυ Ακρόπολις.
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27