Page 44 - TRACTION 150-151
P. 44

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ





                 Γεύση ιαπωνικής                                                                 ΑΠΟΣΤΟΛΗ
                 φιλοσοφίας                                                                    ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ

                σχετικά με την
                οπτική της μάρκας

                για το μέλλον της
                αυτοκίνησης
















                    Nissan Qashqai e-Power



                                  και Nissan Ariya






              Qashqai e-Power                                    σον η φόρτιση της μπαταρίας είναι επαρκής, η αναλογία συμπίεσης είναι
                                                                 στο υψηλότερο εύρος με αποτέλεσμα να βελτιστοποιείται η κατανάλω-
                                                                 ση και οι εκπομπές ρύπων.
              Το Nissan Qashqai e-Power είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που   Αντίθετα, σε συνθήκες υψηλής ισχύος για τη φόρτιση της μπαταρίας ή
              διαθέτει ένα μοναδικό ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης και   την παροχή ρεύματος απευθείας στον κινητήρα ενεργοποιείται ένας
              δεν χρειάζεται πρίζα για να φορτίσει!              χαμηλότερος λόγος συμπίεσης που μεγιστοποιεί την ισχύ εξόδου του
              Πρόκειται για ένα αυτοφορτιζόμενο μοντέλο, εξοπλισμένο με το σύστη-  κινητήρα. Ο οδηγός δεν χρειάζεται να παρέμβει, καθώς η μετάβαση με-
              μα e-Power, το οποίο αποτελείται από μια μπαταρία υψηλής απόδοσης,   ταξύ διαφορετικών αναλογιών συμπίεσης γίνεται ομαλά και αυτόματα.
              που συμπληρώνεται από έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο   Σε περίπτωση που ο οδηγός επιταχύνει ή έχει υψηλή ταχύτητα, η ισχύς
              κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, με μεταβλητή σχέση συμπίεσης, 156   που παράγεται από τον κινητήρα 1,5 λίτρων μεταφέρεται από τον
              ίππων, μια γεννήτρια ισχύος, έναν μετατροπέα και έναν ηλεκτροκινητή-  μετατροπέα απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα, ώστε να ενισχύσει την
              ρα 140 kW.                                         παροχή ηλεκτρικής ενέργειας που προέρχεται από την μπαταρία.
              Πώς λειτουργεί; Εδώ είναι το ενδιαφέρον σημείο: Ο βενζινοκινητήρας   Κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, η κινητική ενέργεια
              παράγει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μέσω του μετατροπέα μεταδίδεται   ανακτάται και διοχετεύεται πίσω στην μπαταρία για βελτιστοποίηση της
              στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο, ανάλογα με το   απόδοσης.
              σενάριο οδήγησης.                                  Ενεργοποιώντας το e-Pedal Step από την κεντρική κονσόλα, ο
              Η άμεση και γραμμική απόκριση οφείλεται στον ηλεκτροκινητήρα, ο   οδηγός μπορεί να επιταχύνει και να φρενάρει μόνο με το γκάζι,
              οποίος είναι η μοναδική πηγή ισχύος για τους τροχούς.   απαλλάσσοντάς τον από την επαναλαμβανόμενη κίνηση ανάμεσα
              Η αίσθηση λοιπόν που είχαμε όταν οδηγήσαμε το νέο Nissan Qashqai   στο γκάζι και το φρένο, κυρίως όταν οδηγεί στην πόλη. Όταν ο
              e-Power ήταν μια ξεκούραστη, αθόρυβη εμπειρία, χωρίς το άγχος της   οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι, το Nissan Qashqai e-Power
              επαναφόρτισης.                                     φρενάρει και φτάνει σε μια ταχύτητα «ερπυσμού» και φυσικά ανά-
              Σε συνθήκες χαμηλής ισχύος, όπως είναι η σταθερή ταχύτητα, και εφό-  βουν και τα φώτα των φρένων.

              44 TRACTION MAGAZINE
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49