Page 11 - TRACTION 107
P. 11
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
Νέο Suzuki Jimny
1,5 VVT AWD
AllGrip Pro
Το πολυαναμενόμενο
τετρακίνητο off-roader
επιστρέφει με ανανεωμένο
χαρακτήρα, πιο δυναμική
εμφάνιση και μεγάλες εντός
και εκτός δρόμου επιδόσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ας δούμε κάτι: Χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο που να είναι τον σχεδιασμό και τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας. Μοντέλο:
σύγχρονο, βολικό, οικονομικό, αλλά με μεγάλες, πολύ Το νέο Suzuki Jimny, που είχαμε τη δυνατότητα να οδηγή- Suzuki Jimny 1,5 VVT AWD
μεγάλες δυνατότητες στον τομέα όχι απλώς των εντός σουμε για λίγες ημέρες σε κάθε είδους έδαφος (άσφαλτο, AllGrip Pro
δρόμου μετακινήσεών μας, αλλά ακόμα και στις σκληρές χώμα, άμμο, λάσπη και κακοτράχαλη διαδρομή), κινεί Κινητήρας:
off-road συνθήκες. Παράλληλα θέλουμε να πηγαίνουμε ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.462 κ.εκ. τετρακύλινδρος
παντού, να μην σταματάμε, αλλά και να μεταφέρουμε το 1,5 λίτρων, απόδοσης 102 ίππων και ροπής 130 Nm που βενζινοκινητήρας
σκάφος μας, να πηγαίνουμε για κυνήγι ακόμα και στα συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων,
δύσβατα της ορεινής Αργιθέας, ενώ να μπορούμε ταυτό- το οποίο στέλνει την κίνηση, υπό νορμάλ συνθήκες, στους Ισχύς:
χρονα να μετατρέπουμε το αυτοκίνητό μας από ένα απλό πίσω τροχούς. Διατίθεται επίσης και με αυτόματο κιβώτιο 102 ίπποι / 6.000 σ.α.λ.
δικίνητο όχημα σε «ασφάλτινο ερπυστριοφόρο»… Έχουμε τεσσάρων σχέσεων. Σε αυτό όμως που πρέπει να σταθού- Ροπή:
κάποια πιθανότητα να βρούμε ένα τέτοιο όχημα στις ημέ- με είναι η τεχνολογία επιλεκτικής τετρακίνησης AllGrip Pro, 130 Νm / 4.000 σ.α.λ.
ρες μας; Κι όμως. Έχουμε! Η Suzuki αφουγκράστηκε το που δίνει τη δυνατότητα να επιλέγουμε τη λειτουργία 4H Τελική ταχύτητα:
έντονο ενδιαφέρον και την αναμενόμενη αποδοχή για το για επίπεδα εδάφη και χιονισμένες επιφάνειες με τετρακί- 145 χλμ./ώρα
νέο μοντέλο που θα συνεχίσει την πλούσια παράδοση του νητη ροπή και μεγαλύτερες ταχύτητες, τη λειτουργία 4L
Jimny και το έχει ήδη φέρει στην ελληνική αγορά. Από τότε όταν απαιτείται ενισχυμένη ροπή για καλύτερη πρόσφυ- Μετάδοση:
που το πρώτο Jimny έκανε το ντεμπούτο του, τον Απρίλιο ση σε απότομες πλαγιές και τραχιά μονοπάτια, ενώ όταν Τετρακίνηση, χειροκίνητο
του 1970, άλλαξε τους όρους της κατηγορίας των 4x4. Το επιστρέψετε σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους μεταβείτε κιβώτιο πέντε σχέσεων
συμπαγές τετρακίνητο όχημα αποτελούσε ανέκαθεν το στην λειτουργία 2Η για κίνηση σε δύο τροχούς. Κατανάλωση:
σημείο αναφοράς των 4WD της Suzuki και για τον λόγο Το ενδιαφέρον της ιστορίας είναι ότι η Suzuki, δίνοντας 6,8 λίτρα/100 χλμ. (μικτή
αυτό «επιβραβεύτηκε» με αθρόες πωλήσεις σε όλη την στην αγορά ένα «ορθόδοξο» τετρακίνητο όχημα, επέλεξε εργοστασιακή)
υφήλιο. Σήμερα, μετρώντας ήδη τρεις γενιές, είκοσι χρό- η επιλογή της υποπολλαπλασιαστικής σχέσης να μην γίνε-
νια μετά την τελευταία αλλαγή του μοντέλου το 1998, το ται πια μέσω πλήκτρων στο ταμπλό, αλλά με την παραδο- Ρύποι CO 2:
νέο Jimny τέταρτης γενιάς έρχεται πλήρως ανανεωμένο σε σιακή τοποθέτηση ενός χειροκίνητου λεβιέ στο πάτωμα, 154 γρμ./χλμ.
κάθε του λεπτομέρεια, από τις εκτός δρόμου επιδόσεις έως πίσω από εκείνον του κιβωτίου. Τιμή:
Από 16.270 ευρώ
TRACTION MAGAZINE 11