Page 46 - TRACTION 107
P. 46

ιντerview                                                                     απο τον  ΝΩΝΤΑ ΔΟΥΖΙΝΑ
































              Μια συνέντευξη                                     γορα σε «φιλική κουβέντα». ο 38χρονος Dan μας μίλησε για τα
                                                                 καθήκοντά του στις δοκιμές: «Έχω πολύ λιγότερη δουλειά από τον
                                                                 αγώνα, καθώς δεν έχουμε να κάνουμε πλοήγηση μεταξύ ειδικών,
              διαφορετική                                        ούτε να μετράμε πιέσεις στα ελαστικά. Όμως η βασική δουλειά
                                                                 είναι η ίδια. Διαβάζω τις σημειώσεις για τη διαδρομή, ενώ κάποιες
                                                                 φορές προσπαθώ να αποκτήσω μια αίσθηση για το αυτοκίνητο,
              από τις άλλες                                      ώστε να την επιβεβαιώσω με τον οδηγό και να μεταφέρουμε
                                                                 σωστές πληροφορίες στους μηχανικούς». Ενώ μιλάμε με τον Dan,
                                                                 εμφανίζεται ο elfyn evans, που σχολιάζει «no problem, keep it up»
                                                                 και υπομονετικά στέκεται στη γωνία του στενού διαδρόμου, περι-
              Οι συνομιλίες με οδηγούς και συνοδηγούς            μένοντας τη... σειρά του. «Η χρονιά είναι κακή για εμένα ώς τώρα,
              του WRC έχουν πάντοτε κάτι το                      οπότε πρέπει να δώσουμε ένα θετικό επίλογο και φυσικά, να πάμε
              ξεχωριστό, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις            καλύτερα από όσο έχουμε πάει μέχρι στιγμής. Ας περιμένουμε και
                                                                 βλέπουμε», ήταν τα λόγια του evans, πριν μας πει για το αντικείμενο
              που απλά δεν μοιάζουν με καμία άλλη,               των δοκιμών πως «όταν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις τεστ, προ-
              γεγονός που τις κάνει μοναδικές                    φανώς ο βασικός λόγος είναι ο επόμενος αγώνας, όμως δίνεται η
                                                                 ευκαιρία να δοκιμαστούν και νέα δεδομένα». ποιοι είναι όμως οι
              Μια τέτοια εμπειρία βιώσαμε στις δοκιμές εξέλιξης της M-Sport Ford   αγαπημένοι αγώνες του 30χρονου οδηγού; «Από πλευράς οδήγη-
              στη χώρα μας. Στα πηδάλια του Ford Fiesta rS wrC βρέθηκαν για   σης, τίποτα δεν συγκρίνεται με τη Φινλανδία, όπου το συναίσθημα
              δύο ημέρες οι Sebastien Ogier - Julien ingrassia και για δύο ημέρες   είναι τρομερό, ειδικά με τα σημερινά, πιο γρήγορα αυτοκίνητα.
              οι elfyn evans - Dan Barritt (νικητές του περσινού Ράλι ουαλίας).   Καθαρά προσωπικά, όμως, είναι ο αγώνας στο σπίτι (σ.σ.: Ουα-
              ιθύνων νους ήταν ο Λώρης Μελετόπουλος – εκ των κορυφαίων   λία). Η ατμόσφαιρα είναι πολύ οικεία και οι ειδικές πολύ ωραίες»,
              Ελλήνων συνοδηγών, γνωστός και ως «ΕΛ ΕΜ» –, που έφερε μαζί   δήλωσε ο elfyn.
              με την ομάδα του εις πέρας το απαιτητικό εγχείρημα με απόλυτη   αντί επιλόγου, να αναφέρουμε πως η παραπάνω, όχι συμβατική,
              αρτιότητα.                                         συνέντευξη δεν ήταν τυχαίο γεγονός, αλλά ζήτημα ιδιοσυγκρασίας
              Ήταν η πρώτη ημέρα δοκιμών όταν ήρθε η στιγμή για το διάλειμμα   και τρόπου ζωής των ράλι εν γένει. Ένα από τα χαρακτηριστικά που
              των elfyn evans - Dan Barritt, στην Ε.Δ. Λιβαδειά. Ενήμεροι για   έχουν κάνει τα ράλι δημοφιλή είναι ο χαρακτήρας των αθλητών,
              την παρουσία μας, αναζήτησαν λίγη δροσιά και έτσι κατέφυγαν   οι οποίοι, παρά τη φήμη και το ταλέντο τους, παραμένουν ιδιαίτερα
              σε ένα από τα φορτηγά της ομάδας, προσκαλώντας να τους ακο-  προσιτοί και άμεσοι με τους φιλάθλους και τους δημοσιογράφους,
              λουθήσουμε. ο συνοδηγός Dan Barritt καθόταν ήδη στο πάτωμα,   κάτι που πολύ σπάνια συναντάς σε άλλα σπορ. αρκεί να αναρωτη-
              καθώς «ακριβώς από πάνω βρίσκεται το air-condition και το έχω   θείτε: Σε ποιο άλλο σπορ θα δείτε αθλητές που πρωταγωνιστούν σε
              ανάγκη». Μας προσκάλεσε δίπλα του, οπότε εν ριπή οφθαλμού   παγκόσμιο επίπεδο να παραχωρούν χωρίς πρόβλημα συνεντεύξεις
              μιλούσαμε με συνοδηγό εργοστασιακής ομάδας, καθισμένοι στο   καθισμένοι στο πάτωμα ή στριμωγμένοι στους στενούς διαδρόμους
              πάτωμα. Ήταν λογικό η «επίσημη συνέντευξη» να εξελιχθεί γρή-  ενός φορτηγού, χωρίς να δυσφορήσουν;

              46  TRACTION MAGAZINE
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51