Page 26 - TRACTION 110
P. 26
ΠΙΣΣΑ & ΧΩΜΑ
ΤΑ «ΒΡΟΜΙΚΑ»
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ...
Οι εποχές που οι κόντρες του Bjorn Waldeggard µε τον Santro τα κουτσοµπολιά του χώρου γρήγορα διαψεύστηκε, µια και ο
Munari, του Juha Kankkunen µε τον Μiki Biasion, του Carlos Ogier έθεσε βέτο στο να µην βρεθεί στη Citroen και ο Loeb, η
Sainz µε τον αείµνηστο Colin McRae, αλλά και του Sebastien υπόθεση «ενδιαφέρον» άρχισε να αγγίζει τον Ιρλανδό Μeeke,
Loeb µε τον συµπατριώτη και συνονόµατό του Οgier, µας ο οποίος µετά την εισχώρησή του στην Toyota δεν άφηνε καµία
έδιναν «τροφή» για κουτσοµπολιό ή για πιπεράτες δηλώσεις και ευκαιρία να πέσει κάτω και να µην κατηγορήσει την Citroen.
πειράγµατα, για µικρές ή µεγάλες κακιούλες και συναφή event «Εδώ (στην Toyota) βρήκα ένα κλίµα πραγµατικής οµάδας, το
gossip, φάνηκε ότι πέρασαν ανεπιστρεπτί… Yaris WRC είναι αυτοκίνητο πραγµατικά ικανό για να κερδίζω»
Από το 2013 και µετά, τίποτα δεν έδειχνε να ταράζει τα… για κ.ά. είναι µερικές µόνο από τις δηλώσεις του, δείχνοντας να µην
τα καλά λιµνάζοντα ύδατα στο Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι. έχει ξεπεράσει το κάζο από την εκδίωξή του από τη γαλλική
Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια η ραγδαία αύξηση του ενδιαφέ- οµάδα. Το θέµα δε, κατά καιρούς συντηρούσε και ο βρετανικός
ροντος από σεζόν σε σεζόν, η τεράστια και κατακόρυφη αύξηση ειδικός Τύπος, που παρεµπιπτόντως ελέγχει ό,τι παίζει γύρω από
της τηλεθέασης σε παγκόσµιο επίπεδο αλλά και ο έντονος συνα- τα media και τον κόσµο του WRC. Και κάπως έτσι όλοι περίµε-
γωνισµός, δεν άφηναν περιθώρια για εµφάνιση παρασκηνίου. ναν πότε αυτή η κόντρα θα σταµατήσει.
Όλα όµως άλλαξαν τη χρονιά που πέρασε… Πρώτα ήρθε η Μέχρι που φτάσαµε στο Ράλι Μεξικού, τον τρίτο γύρο του
εκδίωξη του Kris Meeke από την οµάδα της Citroen, ύστερα WRC.
από κάποιες καταστροφικές εξόδους, µε αποκορύφωµα αυτή της Ας τα πάρουµε όµως από την αρχή. Ο Meeke πήρε για λίγο το
Πορτογαλίας µε C3 WRC, και η προς τα τέλη του έτους φηµολο- προβάδισµα του αγώνα το Σάββατο, όταν ο Sebastien Ogier
γούµενη εκ νέου «συνύπαρξη» Ogier και Loeb στη Citroen… της Citroen έχασε χρόνο από ένα κλατάρισµα του εµπρός δεξιά
Και αν η τελευταία διαφαινόµενη προοπτική που θα έτρεφε ελαστικού του C3 του. Αλλά η απώλεια χρόνου του Ogier