Page 30 - TRACTION 110
P. 30

απο τον ΜΑΝΟ ΣΤΕΦΑΝΗ
                  ςτρίΒοντας                            ΦωτογραΦίες: θΑΝΑΣΗΣ κΟυΤΣΟγιΑΝΝΗΣ















































                                                               πέντε πλέον τα προφίλ οδήγησης, καθώς προστέθηκε και η

              Η ιδανική διαδρομή με το ιδανικό αυτοκίνητο την ιδανική εποχή.   ρύθμιση Wet, που ενδείκνυται για οδήγηση σε οδοστρώματα
              Με αυτές τις δέκα λέξεις θα περιγράφαμε τη γνωριμία μας με τη   με χαμηλότερη πρόσφυση. τα υπόλοιπα τέσσερα ήταν ήδη
                                                               γνωστά από την προηγούμενη γενιά (Normal, Sport, Sport+ και
              νέα γενιά 911. Μην φανταστείτε ότι για να τη γνωρίσουμε ταξιδέ-
               ψαμε κάπου μακριά, καθώς η Porsche αποφάσισε να πραγμα-
                                                                εξωτερικά εντυπωσιάζει καθώς πλέον είναι φαρδύτερη, ενώ
               τοποιήσει την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της 911
                                                                στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η λεπτή λωρίδα led που ενώνει τα
               Με κέντρο τη Βουλιαγμένη το οδηγικό κομμάτι της παρουσίασης
               Cabriolet στη χώρα μας!                         Individual).
                                                                 για το άνοιγμα της υφασμάτινης οροφής χρειάζονται μόλις 12
                                                                φωτιστικά σώματα.
               πραγματοποιήθηκε από εκεί έως το ςούνιο και το πόρτο ράφτη
                                                                 δευτερόλεπτα – η διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν
                σε μια μαγευτική, ηλιόλουστη μέρα. ο καταγάλανος αττικός
                                                                 κινήσει με ταχύτητες έως 50 χιλιομέτρων – και ο ανεμοθραύστης,
                ουρανός και η άδεια, πρωινή παραλιακή διαδρομή ήταν ακριβώς
                                                                 που ελέγχεται και αυτός ηλεκτρικά, μειώνει σημαντικά τους στρο-
                ό,τι χρειαζόταν για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Άλλωστε η 911 Carrera
                Cabriolet S, όπως είναι και ο πλήρης τίτλος του μοντέλου, δεν
                                                                 ςτο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα infotainment των 10,9
                 άλλαξε μόνο εμφανισιακά αλλά και σε πολλά ακόμα σημεία, με
                                                                  ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. αναλογικό πλέον
                 τις επιδόσεις πλέον να παραπέμπουν στην 997 turbo της περασμέ-
                                                                  είναι μόνο το στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα οργάνων
                                                                  καθώς και αυτό πλαισιώνεται από δύο οθόνες επτά ιντσών που
                 οι 450 ίπποι από τον τρίλιτρο, biturbo κινητήρα μεταφέρονται
                 νης δεκαετίας.                                  βιλισμούς του αέρα στην καμπίνα.
                                                                  προβάλλουν στον οδηγό χρήσιμες πληροφορίες.
                  απόλυτα ομαλά στον δρόμο, ενώ η γραμμικότητά του σε
                                                                   ςυνολικά οι μηχανικοί της Porsche κατάφεραν να δημιουργήσουν
                  ξαφνιάζει ευχάριστα. το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
                                                                   μια 911 αντάξια της ιστορίας της, ανεβάζοντας ακόμα πιο ψηλά
                  οκτώ σχέσεων ανταποκρίνεται άμεσα, ιδιαίτερα στη χειροκίνητη
                  λειτουργία, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται με τα puddles
                  πίσω από το τιμόνι.                              τον πήχη για τη γρηγορότερη έκδοση turbo που θα ακολουθήσει.
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35