Page 28 - TRACTION 110
P. 28

ΜΟΤΟ: HONDA CB 500 X


            Πολυσύνθετο







             Ο παράγοντας Χ χωράει κάθε ερμηνεία, ένας
             άγνωστος που εμπεριέχεται σε μια εξίσωση. Στο
             CB 500 προσδιορίζει την πολλαπλή προσωπικότητα
             ενός μοντέλου που κάνει τα πάντα


              Το στοίχημα της ισορροπίας σε δύο όχθες φαινομενικά απομακρυσμένες τόσο ώστε να μην
              γεφυρώνονται είναι διαρκές στον χώρο των δύο τροχών. Χώμα και άσφαλτος είναι δύο στοι-
              χεία που συνθέτουν το οδικό δίκτυο του πλανήτη αλλά και ο λόγος ύπαρξης των μοτοσυκλε-
              τών.
              Χρηστικότητα για την καθημερινότητα και απόλαυση για τις προσωπικές στιγμές του εγκλωβι-
              σμένου αστού. Αυτός ο πολυσχιδής ρόλος είναι που κάνει τις μοτοσυκλέτες γοητευτικές και τη
              συνύπαρξη μαζί τους να εμπεριέχει στοιχεία λύτρωσης.
              Σε αυτόν τον γρίφο έρχεται η Honda να καταθέσει την άποψή της αλλά και να δείξει τον
              δρόμο με σεμνότητα, πρακτικότητα και πάνω απ’ όλα ουσία. Η νέα CB 500 X αναβαθμίστηκε
              προσφέροντας περισσότερα από μια ήδη πετυχημένη συνταγή, αυτή που την έφερε στην κο-
              ρυφή των πωλήσεων στην κατηγορία της.
              Περιλαμβάνεται στην οικογένεια των τριδύμων, της σειράς CB 500. Τα CB 500 R, F και Χ
              μοιράζονται κοινή πλατφόρμα πλαισίου και κινητήρα, απλώνονται όμως σε όλο το φάσμα
              των κατηγοριών: από «supersport» μέχρι οn-off.
              Θα περίμενε κανείς οι συμβιβασμοί να είναι περισσότεροι από τα ιδιαίτερα χαρίσματα,
              όμως αντί γι’ αυτό το CB 500 X έρχεται με κρυφές εκπλήξεις που ενισχύουν ακόμη         AΠΟΣΤΟΛΗ
              περισσότερο τον ρόλο του στην αγορά και την καθημερινότητα.
              Ξεκίνησε την καριέρα του το 2013 μαζί με την υπόλοιπη σειρά, το 2016 δέχτηκε τις           ΣΤΗΝ
              πρώτες μικροβελτιώσεις, έναν χρόνο αργότερα άλλαξε εμφάνιση και προσαρμό-               ΤΕΝΕΡΙΦΗ
              στηκε στις προδιαγραφές Euro4. Ουσιαστικά και δομικά παρέμεινε αναλλοίωτο για
              έξι χρόνια, πράγμα σπάνιο για την κατηγορία.
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33