Page 42 - TRACTION 112
P. 42

απο τον ΝΩΝΤΑ ΔΟΥΖΙΝΑ
                  ςτρίβοντας                            ΦωτογραΦίες: ΜΑΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ, SUZUKI














































                                                               όμως κάτω από το καπό του Suzuki Swift Sport; το μικρό ιαπωνικό GTI

           Η Suzuki διέθετε ανέκαθεν γονίδια... ανησυχίας. αποτέλεσμα αυτού, να   παίρνει ζωή από έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.4 Boosterjet με ισχύ
           μας έχει χαρίσει κατά το παρελθόν αυτοκίνητα με ξεχωριστά σπορ χαρα-  140 ίππων. το γεγονός ότι διαθέτει υπερτροφοδότηση κάνει τη διαφορά
                                                               σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του ατμοσφαιρικού Swift Sport
           κτηριστικά. το Swift είχε πάντοτε ξεχωριστή βαρύτητα για την ιαπωνική
                                                               των 1.6 λίτρων. Δεν είναι τόσο η αυξημένη – κατά 4 ίππους – ισχύς, όσο η
           εταιρεία, με τη σπορ εκδοχή του να απευθύνεται παραδοσιακά σε οδη-
                                                                ροπή που προσφέρει το τούρμπο και η οποία φτάνει στα 230 Nm. Καθώς
            γούς που αντιμετωπίζουν την οδήγηση και ως διασκέδαση. Η νέα γενιά
                                                                αυτή εμφανίζει τη μέγιστη τιμή της μεταξύ 2.500 και 3.500 στροφών, το
            Suzuki Swift Sport έρχεται να πιστοποιήσει ακριβώς αυτό. προφανώς
                                                                «ξεπέταγμα» του Suzuki Swift Sport δίνει αφορμή στον – εξ ορισμού,
            διαθέτει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας σε κάθε τομέα, απέχοντας
                                                                αφού βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου –
            παρασάγγας από τον εξοπλισμό ενός Swift GTI των αρχών της δεκαετίας
                                                                 ανήσυχο οδηγό να εξερευνήσει τα όρια. το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
             του ‘90. ωστόσο, αυτό που έχει διατηρηθεί σε σημαντικό βαθμό είναι
                                                                 συνεισφέρει ώστε η οδήγηση να αποδειχθεί πραγματικά ευχάριστη. το
             το σπορ DNA. Κάτι που γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά, όταν και
                                                                 βάρος έχει διατηρηθεί κάτω, στα μόλις 970 κιλά, γεγονός που καθιστά το
             κατανοείς πως δεν πρόκειται για ένα «απλό» Swift. Δεν είναι μόνο η
             προαιρετική διχρωμία, η οποία στην περίπτωση του μοντέλου που οδηγή-
                                                                 αυτοκίνητο ευέλικτο και παιχνιδιάρικο.
                                                                  Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, το προσθιοκίνητο Swift
              σαμε περιλαμβάνει και διαφορετικού χρώματος εξωτερικούς καθρέπτες.
                                                                  Sport είναι προβλέψιμο και δεν προκαλεί δυσάρεστες εκπλήξεις στον
              οι σπορ καταβολές του Suzuki Swift Sport εκτείνονται από τους σπορ
                                                                  οδηγό του, ακόμη και αν εκείνος επιδιώξει να εξερευνήσει τα όριά
              τροχούς 17 ιντσών έως τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και, εντέλει,
                                                                  του. Φυσικά, το Suzuki Swift Sport μπορεί να κινηθεί και «πολιτισμένα»,
              το λογότυπο «Sport» που πιστοποιεί της... σκέψης το αληθές. ανάλογη η
                                                                  καθώς εντός πόλης λειτουργεί με άνεση χάρη και στο μικρό του μέγεθος.
              εικόνα και στο εσωτερικό, με τα μπάκετ καθίσματα, τις κόκκινες λεπτομέ-
                                                                   τέλος, εξοπλίζεται με πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων υποβοήθησης
               ρειες και τα πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα να δίνουν τον απαραίτητο
                                                                   οδηγού, όπως τα Dual Sensor Brake Support, Radar Brake Support,
               τόνο. Η οθόνη αφής 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και η οθόνη TFT
                                                                   Lane Departure Prevention, ενώ διαθέτει και κάμερα οπισθοπορείας
               4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, από την άλλη, υπενθυμίζουν τις τάσεις
                                                                   που διευκολύνει ιδιαίτερα το παρκάρισμα. Η τιμή του Suzuki Swift Sport,
               της εποχής. πάντως, ο πίνακας οργάνων έχει σαφώς σπορ προσανατο-
                λισμό, με τη δυνατότητα παρακολούθησης επιμέρους χαρακτηριστικών
                                                                    ανέρχεται στις 19.670 ευρώ.
                του αυτοκινήτου κατά την οδήγηση να συνηγορεί προς αυτό. τι γίνεται
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47