Page 19 - TRACTION 114
P. 19
ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ SHELL AΠΟ ΤΟΝ ΘΩΜΑ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SHELL
Η ελληνική παρουσία περσινή της επίδοση. Χορηγοί της οµάδας ήταν οι: ΕΠΙΣΕΥ, NISSAN
(Nικ. I. Θεοχαράκης A.E.), Raycap, ∆ΕΗ Α.Ε., ∆Ε∆∆ΗΕ Α.Ε., Aegean
Airlines, DAE (Design & Application Engineers), ΝΑΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Σε αυτές τις ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες ανταγωνισµού και µε ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ Α.Ε., ΣΠE Φωτοβολταϊκά, ΑΒΒ,
τα στοιχειώδη, για µία ακόµα χρονιά, οι ελληνικές συµµετοχές Ίδρυµα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης, KBS - ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
έδωσαν δυναµικά το «παρών», ξεχώρισαν µε τις επιδόσεις τους και ΚΛΕΑΝΘΗΣ, Κουτσοδόντης ΕΠΕ, GET 3D, ΦΑΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ,
υπόσχονται ακόµα καλύτερες µελλοντικές επιδόσεις. Σηµείωσαν δε HWS, Digitech Hellas.
αξιόλογα αποτελέσµατα, παρά το γεγονός ότι διαγωνίστηκαν σε
καινούρια πίστα, η οποία τους ανάγκασε να αναθεωρήσουν και να
αναπροσαρµόσουν τη στρατηγική τους.
Πιο συγκεκριµένα:
Η οµάδα «TUC Eco Racing» από τη Σχολή Μηχανικών
Παραγωγής και ∆ιοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης µε το
Η οµάδα «Ποσειδώνας» από τα Τµήµατα Μηχανολόγων, εξελιγµένο όχηµα πόλης Σπύρος Λούης διαγωνίστηκε στην
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοµατισµού και Σχολής κατηγορία Urban Concept (Hydrogen) και αποτέλεσε τόσο για
∆ιοίκησης και Οικονοµίας του Πανεπιστηµίου ∆υτικής Αττικής, µε το τους υπεύθυνους της οργάνωσης όσο και για τις υπόλοιπες οµάδες
πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχηµα Τριήρης, διαγωνίστηκε στην σηµείο αναφοράς στον τοµέα της οργάνωσης και της ασφαλούς
κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και κατέκτησε τη 18η θέση εργασίας. Παράλληλα, κατάφερε επιτυχώς να ολοκληρώσει
διανύοντας 407 km/kWh. Χορηγοί της οµάδας ήταν οι: Πανεπιστήµιο όλους τους τεχνικούς ελέγχους και τους ελέγχους ασφαλείας,
∆υτικής Αττικής, ∆Ε∆∆ΗΕ, ΕΑΒ, Aegean Airlines, MSc in Advanced εξασφαλίζοντας έτσι τη δυνατότητα να διαγωνιστεί εντός της πίστας.
Industrial & Manufacturing Systems, AXON Engineering S.A., BETA Η σοβαρή δυσλειτουργία που εµφανίστηκε στο σύστηµα παροχής
CAE Systems S.A., CFC CARBONFIBERCUSTOMS, deCODE, ενέργειας (κυψέλη υδρογόνου) κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν
DT SWISS, ELVAL, ΦΑΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΦΩΤΟΚΥΚΛΩΣΗ, εµπόδισε το όχηµα της οµάδας να πραγµατοποιήσει 10 από τους
KARL MAYER, Kinisi bikes, KKERRVIT, MICRON, MATHWORKS, 11 γύρους, χωρίς, όµως, να καταφέρει δυστυχώς να ολοκληρώσει
MONDIAL INTERNATIONAL TRANSPORT, MSC SOFTWARE, NEA τον αγώνα.Χορηγοί της οµάδας ήταν οι: BETA CAE, Περιφέρεια
ELECTRA S.A., PRISMA ELECTRONICS S.A., Red Bull, Stanley Black & Κρήτης, Anek Lines, ∆ΕΠΑΝΑΛ, Aegean Airlines, IPG automotive,
Decker, TGS, USAG, Ranco Pak, VI.E.PA.
ABB, Moviak, SYNKA supermarkets, Σχετάκης, ΚΤΕΟ Κρήτης, BT
composites, Europa, Alfakem.
Με αφορµή τις επιδόσεις των ελληνικών οµάδων, ο γενικός
διευθυντής της Coral Α.Ε., επίσηµου licensee της Shell για την
Ελλάδα, Γιώργος Χατζόπουλος δήλωσε: «Ο διαρκής αγώνας των
τριών αυτών οµάδων για βελτίωση των αποτελεσµάτων τους µας
γεµίζει µε περηφάνια. Για ακόµα µία χρονιά έδειξαν τον καλύτερό
τους εαυτό στον Μαραθώνιο Οικονοµίας της Shell και σηµείωσαν
αξιόλογα αποτελέσµατα αποδεικνύοντας έµπρακτα ότι είναι οµάδες
µε αξιώσεις. Ελπίζουµε το κέφι, η δηµιουργικότητα και η όρεξή τους
Η οµάδα «Προµηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών να αποτελέσουν έµπνευση και για άλλους νέους επιστήµονες οι οποίοι
και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου θα συµβάλουν κι αυτοί µε τη σειρά τους στην προσπάθεια για ένα
διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) µε το βιώσιµο και καλύτερο µέλλον. Συγχαρητήρια στις ελληνικές οµάδες
πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχηµα Πυρφόρος και κατέλαβε την για τις διακρίσεις τους και καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν επιχειρήσουν
25η θέση αγγίζοντας τα 280 km/kWh, βελτιώνοντας σηµαντικά την µελλοντικά».
TRACTION MAGAZINE 19