Page 11 - TRACTION 117
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!










                                                                                       HYUNDAI i30 N

                                                                                               FASTBACK


                                                                                            Η Hyundai επεκτείνει τη σειρά
                                                                                            N με το ολοκαίνουργιο i30
                                                                                            Fastback N, προσφέροντας
                                                                                            το δεύτερο μοντέλο υψηλών
                                                                                            επιδόσεων για την ευρωπαϊκή
                                                                                            αγορά, ένα πραγματικά
                                                                                            «hot» πεντάθυρο coupe στη
                                                                                            μικρομεσαία κατηγορία









              Το να συνδυάσεις στις ημέρες μας ένα αυτοκίνητο με κομ-  μέχρι να τον χορτάσεις! Μόλις δε ξεκινήσεις και καλύψεις   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              ψό σχεδιασμό και κορυφαίες επιδόσεις δεν είναι δύσκο-  μία «χ» διαδρομή, επιστρέφοντας αντιλαμβάνεσαι γιατί   Μοντέλο:
              λο. Όταν όμως αυτό είναι ένα πεντάθυρο μοντέλο για   θα ευχόσουν ο δρόμος από το σπίτι σου για τις καθημε-  Hyundai i30 N Fastback
              καθημερινή χρήση, που εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας οι-  ρινές σου δραστηριότητες να έχει στροφιλίκια, φουρκέτες
              κογένειας, τότε, εκτός από τη δυνατότητα, πρέπει να έχεις   και απαιτητικές διαδρομές για να απολαύσεις όχι μόνο τα   Κινητήρας:
              και την επιθυμία. Η Hyundai, από ό,τι διαπιστώνουμε,   275 άλογα που αποδίδει ο δίλιτρος turbo κινητήρας και   1.998 κ.εκ. τετρακύλινδρος
              την είχε και με το παραπάνω, γι’ αυτό και δεν αρκέστη-  τα 378 Nm ροπής με την αρωγή του overboost, αλλά το   βενζινοκινητήρας με
              κε στις δάφνες του «hot hatch» i30 N και δημιούργησε   εντυπωσιακό κράτημα που προσφέρει η εξατομικευμένη   υπερτροφοδότη
              από λευκό χαρτί το i30 Fastback N, που συνδυάζει συ-  ρύθμιση στην έκδοση Performance! Και μια και αναφέ-  Ισχύς:
              ναρπαστικές επιδόσεις και διασκεδαστική οδήγηση, ενώ   ραμε στροφές και απαιτητική οδήγηση, να πούμε ότι στη   275 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
              ταυτόχρονα προσφέρει άνεση στην καμπίνα των επιβα-  χαρτογράφηση  «N»  στο  driving  mode  «σκληραίνουν
              τών, όπως και στο πορτμπαγκάζ, στο οποίο, παρά την   όλα», όπως οι αναρτήσεις και το τιμόνι, που γίνεται από-  Ροπή:
              ύπαρξη παράλληλης ενισχυμένης – κατά τα αγωνιστικά   λυτο, άμεσο και «αγωνιστικά» απολαυστικό. Τέλος, πλην   378 Nm/1.450-4.700 σ.α.λ.
              πρότυπα – μπάρας από θόλο σε θόλο, που βελτιώνει   των ζαντών 18 και 19’’, αλλά και των διακριτικών σπορ   Επιτάχυνση:
              την ακαμψία κατά 6%, είναι διαθέσιμα 436 λίτρα για τις   πινελιών στο εξωτερικό και το εσωτερικό, να αναφερ-  6,1’’ (0-100 χλμ./ώρα)
              αποσκευές σας, που αγγίζουν τα 1.351 λίτρα με τα καθί-  θούμε στις παραμέτρους υψηλών επιδόσεων, που μπο-  Τελική ταχύτητα:
              σματα αναδιπλωμένα! Το ολοκαίνουργιο i30 Fastback   ρεί να ρυθμιστούν ξεχωριστά από τον οδηγό, ανάλογα
              N, που είναι η μοντέρνα παραλλαγή του πεντάθυρου i30   με τη διάθεσή του.       250 χλμ./ώρα
              N, ουσιαστικά ένα «ημισεντάν», σε βάζει στο νόημα από   Έτσι  οι  οδηγοί  επιλέγουν  από  πέντε  διαφορετικές  λει-  Μετάδοση:
              την πρώτη στιγμή. Όχι τόσο εξωτερικά, που «κρύβει» επι-  τουργίες οδήγησης (drive modes) χρησιμοποιώντας τα   Στους εμπρός τροχούς,
              μελώς τις «αγριότητες», όσο εσωτερικά ή, για να γίνουμε   ειδικά  κουμπιά  στο  τιμόνι.  Οι  διαφορετικές  ρυθμίσεις   χειροκίνητο κιβώτιο 6
              πιο ακριβείς, όταν γυρίσεις τη μίζα. Ο ήχος που μπαίνει   – Eco, Normal, Sport, N και N Custom – αλλάζουν τον   σχέσεων
              στο εσωτερικό είναι τόσο μπάσος και την ίδια στιγμή ξε-  χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσφέροντας διάφορες   Κατανάλωση:
              σηκωτικός, που δεν θέλεις να ξεκινήσεις. Τουλάχιστον όχι   παραμέτρους οδήγησης.
                                                                                              8,2 λίτρα/100 χλμ.
                                                                                              Ρύποι CO 2:
                                                                                              188 γρ./χλμ.
                                                                                              Τιμή:
                                                                                              Από 29.800 ευρώ



                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16