Page 16 - TRACTION 117
P. 16
∆ΙΑΠΡΕΠΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΝΩΝΤΑΣ ∆ΟΥΖΙΝΑΣ
Σε πρόσφατη παρουσίαση του Kia XCeed είχαµε τη χαρά να διαπιστώσου-
µε πως ενεργή εµπλοκή σε αυτό είχε ένας συµπατριώτης µας. Ο Γιάννης
Ρούσσης βρίσκεται τα τελευταία χρόνια εκτός Ελλάδας διαγράφοντας αξι-
όλογη πορεία µε φόντο την αυτοκίνηση. Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές
του στην ΑΣΟΕΕ, έκανε µεταπτυχιακό στη Γαλλία και την Κίνα. Έπειτα, εργά-
στηκε κατά σειρά σε Infiniti, Nissan και General Motors, προτού βρεθεί, τον
τελευταίο χρόνο, στην Kia. Ας αφήσουµε όµως τον ίδιο να µας αφηγηθεί
την όµορφη περιπέτειά του...
Το ενδιαφέρον µου για τα αυτοκίνητα ξεκίνησε σε ηλικία 10 ετών και
µέσω της Formula 1. ∆εν έχανα αγώνα, αγόραζα και τα δύο ελληνικά πε-
ριοδικά για F1 και ήµουν πάντα υποστηρικτής του Schumacher στις µάχες
του µε τον Häkkinen. Όποτε µπορούσα από µικρός έτρεχα µε καρτ και
χαίροµαι που τελικά κατάφερα να είµαι στον χώρο του αυτοκινήτου.
Σπούδασα Οργάνωση και ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονοµικό Πανε-
πιστήµιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Έπειτα, έκανα µεταπτυχιακό µε αντικείµενο το
«Luxury Management & Marketing» στο EMLYON Business School, στη
Γαλλία, την Ελβετία και την Κίνα. Αυτό µε βοήθησε αρκετά να γνωρίσω τις
εµπορικές πρακτικές τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία, όπου επέστρε-
ψα αργότερα να εργαστώ.
Γιάννης Ρούσσης Από το 2010 εργάζοµαι στην αυτοκινητοβιοµηχανία. Αφού ολοκλήρω-
σα το µεταπτυχιακό, εργάστηκα στο After Sales Marketing της Infiniti, πολυ-
τελούς µάρκας της Nissan, στην Ελβετία. Έπειτα, µετακινήθηκα στο Παρίσι,
Ο Γιάννης γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε
Οργάνωση και ∆ιοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονοµικό όπου εργάστηκα στο Accessory Product Planning της εταιρείας. Από το
Πανεπιστήµιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ). Έκανε µεταπτυχιακό 2015 έως το 2017 εργάστηκα ως Marketing Strategy Manager στο τµήµα
στο «Luxury Management & Marketing» στο ΕΜLYON Global After Sales της Infiniti µε έδρα το Χονγκ Κονγκ. Το 2017 επέστρεψα
Business School, σε Γαλλία, Ελβετία και Κίνα. Μόλις στη Γαλλία και εργάστηκα στο Product Planning της Nissan, µε αντικείµενο
τελείωσε το µεταπτυχιακό εργάστηκε στο τµήµα After τα επαγγελµατικά οχήµατα και βαν. Το 2018 βρέθηκα για λίγο καιρό στο
Sales Marketing της Infiniti στην Ελβετία. Αφού τµήµα Product Planning της General Motors. Από τον Οκτώβριο του 2018
πέρασε από αρκετά πόστα στην Infiniti σε Γαλλία και εργάζοµαι στην Kia Ευρώπης, στη Φρανκφούρτη.
Χονγκ Κονγκ, το 2017 επέστρεψε στην Ευρώπη για Το αντικείµενο της εργασίας στην Kia Ευρώπης είναι η στρατηγική και η
να εργαστεί στα µελλοντικά επαγγελµατικά µοντέλα ανάπτυξη των µελλοντικών µοντέλων Ceed, Niro και Picanto, για τα οποία
της Nissan. Το 2018, εργάστηκε στην General Motors, είναι υπεύθυνη η οµάδα µου και τα οποία θα βλέπουµε στους δρόµους
στo τµήµα Product Planning για τα SUV και ηλεκτρικά µέσα στα επόµενα πέντε χρόνια. Παράλληλα, συνεργάζοµαι µε τις οµάδες
µοντέλα της Cadillac. Από τα τέλη του 2018 βρίσκεται πωλήσεων και µάρκετινγκ της εταιρείας για τη διαµόρφωση της στρατηγι-
στην Kia Ευρώπης ως µέλος του τµήµατος Marketing & κής προώθησης και πωλήσεων των τωρινών µοντέλων.
Product Planning στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας,
στη Γερµανία. Κύριο χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων το 2030 θα είναι η απόλυτη
συνδεσιµότητα, η ηλεκτροκίνηση και µέχρι ενός βαθµού η αυτόνοµη οδή-
γηση. Η συνδεσιµότητα θα µας λύσει αρκετά πρακτικά προβλήµατα στον
µελλοντικό ψηφιακά διασυνδεδεµένο κόσµο, η ηλεκτροκίνηση θα έχει
ξεπεράσει κατά πολύ το «range anxiety», τα αυτοκίνητα θα φορτίζουν γρη-
γορότερα από τα κινητά µας και σε κάποιες χώρες θα έχουµε ήδη επιπέδου
4 ή 5 αυτόνοµη οδήγηση στον δρόµο και όχι σε πειραµατικό επίπεδο.
Όνειρό µου για το µέλλον είναι να συγκεντρώσω όσες περισσότερες
εµπειρίες µπορώ και να συνεχίσω να εξελίσσοµαι. Ευελπιστώ κάποια στιγ-
µή να µου δοθεί η δυνατότητα να επιστρέψω µε την οικογένειά µου στην
Ελλάδα, να εργαστώ και να προσφέρω στη χώρα µου, στην οποία εν µέ-
ρει οφείλω και αυτά που έχω καταφέρει.
16 TRACTION MAGAZINE