Page 10 - TRACTION 120
P. 10
ΚΑΛΩΣ ΤΑ!
απο τον θωμα κ. ευθυμιου
Kiα Sportage 1.6D 136hp
48V Hybrid GT-Line
Στην εποχή της πράσινης
τεχνολογίας, ο όμιλος
Hyundai-Κia ανέπτυξε μια
νέα ήπια υβριδική τεχνολογία
σε συνδυασμό με κινητήρα
πετρελαίου. Την έχουμε δει
στο Sportage 1.6 diesel, ενώ
αργότερα θα τη δούμε και σε
άλλα μοντέλα του ομίλου
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Το γνωστό μας Kia Sportage προσαρμόζεται στην εποχή σει, το σύστημα 48V Hybrid υποβοηθά τον κινητήρα και
μας με την υβριδική του έκδοση. Όμως, γιατί να προτιμή- παρέχει επιπλέον δύναμη στιγμιαία (υπάρχει σχετική ένδει-
Μοντέλο:
Sportage 1.6D 136 hp 48V σει κάποιος το νέο Kia Sportage 48V Hybrid; Όπως μας ξη στον πίνακα οργάνων) και έτσι η επιτάχυνση είναι πιο
ομαλή και η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκα-
ενεημερώνει η Kia, πέντε είναι οι πυλώνες στους οποίους
Hybrid GT-Line
στηρίζεται το όλο εγχείρημα: οι επιδόσεις, οι μειωμένες ζιού πιο άμεση. Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για
Κινητήρας: τιμές ρύπων, το μειωμένο κόστος μετακίνησης, η ευχάρι- την πολύ καλή ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές
1.598 κ.εκ. τετρακύλινδρος στη εμπειρία οδήγησης και το μειωμένο κόστος κτήσης. χάρη και στην πλούσια ροπή των 320 Nm. Η δε λειτουρ-
turbo πετρελαιοκινητήρας Το Sportage 48V Hybrid έχει δύο πηγές ενέργειας που γία του είναι εξαιρετικά πολιτισμένη, αφού ούτε κραδα-
Ισχύς: λειτουργούν ταυτόχρονα. Ένας κινητήρας diesel και σμοί περνούν στο εσωτερικό ούτε ακούγεται το γνωστό
136 ίπποι/4.000 σ.α.λ. ένας ηλεκτροκινητήρας με μία 48V μπαταρία. Κατά την κροτάλισμα των ντίζελ, σε σημείο που αναρωτιέται κανείς
οδήγηση, ο πετρελαιοκινητήρας αναλαμβάνει τον πρω- αν κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει μοτέρ πετρελαίου ή
Ροπή: ταγωνιστικό ρόλο, με τον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί βενζίνης. Κατά τα άλλα, το υβριδικό Sportage δεν διαφέ-
320 Nm/2.000-2.250 σ.α.λ.
βοηθητικά. Αναλυτικά η νέα υβριδική τεχνολογία της Kia ρει σε τίποτα από ένα συμβατικό μοντέλο. Η οθόνη των 7
Επιτάχυνση: ενσωματώνει μία μικρών διαστάσεων μπαταρία ιόντων ιντσών περιλαμβάνει – μεταξύ άλλων – και εργοστασια-
11,2’’ (0-100 χλμ./ώρα) λιθίου, καθώς και μια υβριδική μονάδα εκκινητήρα/γεν- κό GPS στο GT-Line, το οποίο εξοπλίζεται και με έγχρωμη
Τελική ταχύτητα: νήτριας (MHSG). Η βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, οθόνη TFT 4,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Στα πλεο-
180 χλμ./ώρα που μπορεί να φτάσει μέχρι 10%, μεταφράζεται σε λιγότε- νεκτήματα του αυτοκινήτου ανήκουν και οι άνετοι χώροι
ρα έξοδα για καύσιμα. Ο νέος 1.600άρης CRDi, που αντι- που προσφέρει για πέντε επιβάτες. Τέλος, το πορτμπαγκάζ
Μετάδοση: κατέστησε τον 1.7 diesel των 141 ίππων, διατίθεται σε δύο έχει ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα (439 λίτρα έναντι
Στους εμπρός τροχούς, εκδόσεις, 115 και 136 ίππων, και τώρα με το ήπιο υβριδικό 467 λίτρα) λόγω της μπαταρίας που υπάρχει κάτω από το
χειροκίνητο κιβώτιο 6 σύστημα παρουσιάζεται ακόμα πιο ολοκληρωμένος, ενώ δάπεδο, ωστόσο και πάλι είναι αρκετό για τις αποσκευές
σχέσεων
ξεχωρίζει η ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία του συστήματος μιας οικογένειας. Οι τιμές του Kia Sportage 48V Hybrid
Κατανάλωση: start/stop, αφού απουσιάζει ο χαρακτηριστικός ήχος της 115PS αρχίζουν από 23.190 ευρώ και του Sportage 48V
4,7 λίτρα/100 χλμ. μίζας. Στην εκκίνηση καθώς και στις επιταχύνσεις εν κινή- Hybrid 136PS από 25.190 ευρώ.
Ρύποι CO2:
127 γρ./χλμ.
Τιμή:
από 25.190 ευρώ
10 TRACTION MAGAZINE