Page 11 - TRACTION 125
P. 11

ΚΑΛΩΣ ΤΑ!










                                                                                  Νέο Hyundai Kona

                                                                                     Hybrid 1.6 6-DCT

                                                                                            Χάρη στο πρωτοποριακό full
                                                                                            Hybrid σύστημα κίνησής του,
                                                                                            το ολοκαίνουργιο Kona Hybrid
                                                                                            συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση
                                                                                            με κορυφαία τεχνολογία,
                                                                                            προσφέροντάς σας μεγάλη
                                                                                            οδηγική απόλαυση











              Πρόσφατα, η Hyundai μάς παρουσίασε το νεότερο   ασχοληθείτε εσείς με καμία διαδικασία φόρτισης. Η   ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
              μέλος της οικογένειας Kona, το οποίο χρησιμοποιεί   κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσα από
              ηλεκτρική  ενέργεια,  βοηθώντας  σας  να  πάτε  όλο   ένα ειδικά κατασκευασμένο από τη Hyundai για τα   Μοντέλο:
              και πιο μακριά με κάθε λίτρο βενζίνης. Και όλα αυτά   πλήρως υβριδικά μοντέλα της νέο, έξι σχέσεων κι-  Hyundai Kona Hybrid 1.6 6-DCT
              χωρίς να χρειαστεί να φορτίσετε κάποια μπαταρία ή   βώτιο μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (DCT). Ο οδη-  Κινητήρας:
              να αλλάξετε τις οδηγικές σας συνήθειες.  Το υβριδικό   γός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά   1.580 κ. εκ. βενζινοκινητήρας με
              σύστημα του ολοκαίνουργιου Hyundai Kona Hybrid   προφίλ οδήγησης: Eco για μειωμένους ρύπους και   ηλεκτροκινητήρα 44,5kW
              είναι εξοπλισμένο με ένα παράλληλης διάταξης σύγ-  κατανάλωση, Normal για καθημερινή οδήγηση και   Ισχύς:
              χρονο υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από βεν-  Sport για απολαυστικές, γρήγορες διαδρομές.  Στα   105 ίπποι / 5.700 σ.α.λ.
              ζινοκινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 44,5   συστήματα που η τεχνολογία μας παρέχει εν αφθονία
              kW, το οποίο αποδίδει συνδυαστική ισχύ 141 ίππων   πλέον τονίζουμε τα Smart Cruise Control with Stop &   Ροπή:
              και ροπή 256 Nm. Οι δύο αυτοί κινητήρες λειτουρ-  Go, το Σύστημα Προληπτικής Διαχείρισης Ενέργειας   147 Νm / 4.000 σ.α.λ.
              γούν παράλληλα ή και ανεξάρτητα, με την υποστή-  Predictive Energy Management, την Εξοικονόμηση   Ισχύς (ηλεκτροκινητήρας):
              ριξη μιας ισχυρής μπαταρίας με τεχνολογία ιόντων   Ενέργειας Πέδησης Coasting Guide, και την οθόνη   43,5 ίπποι (42kW)
              λιθίου πολυμερούς, προσφέροντάς οικονομία καυσί-  πλοήγησης 10,25’’ ή πολυμέσων 8’’ που δίνει ακόμη   Ροπή (ηλεκτροκινητήρας):
              μου και μειωμένους ρύπους, οι τιμές των οποίων με   πιο ιδιαίτερο χαρακτήρα στο Kona Hybrid, ενώ πα-  170 Νm
              τη χρήση του υβριδικού συστήματος είναι, για τη μεν   ράλληλα σας πληροφορεί για τη ροή ενέργειας, την   Επιτάχυνση:
              κατανάλωση καυσίμου 3,9 λίτρα/100 χλμ., για τις δε   κατάσταση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας,   11,2’’ (0-100 χλμ./ώρα)
              εκπομπές ρύπων CO2 στα 90γρ./χλμ. Δείτε όμως τι   τη χρήση καυσίμου και την εμβέλεια του αυτοκινήτου
              μας λέει η Hyundai για τα δύο βασικά πλεονεκτήμα-  σας.  Το νέο Kona Hybrid συνοδεύεται με μία πενταε-  Τελική ταχύτητα:
              τα του Kona Hybrid, το οποίο φρενάρει με την έξυπνη   τή εγγύηση απεριόριστης χιλιομετρικής κάλυψης και,   160 χλμ./ώρα
              χρήση του ηλεκτροκινητήρα: πρώτον ελαχιστοποιεί-  επιπλέον, η τελευταίας τεχνολογίας μπαταρία ιόντων   Μετάδοση:
              ται η φθορά στα φρένα, και δεύτερον η ενέργεια του   λιθίου του καλύπτεται από εγγύηση έως οκτώ ετών ή   Εμπρός, αυτόματο κιβώτιο έξι
              φρεναρίσματος, αντί να χάνεται, ανακτάται και φορτί-  160.000 χλμ. – όποιο συμβεί πρώτο – και τιμές μέσα   ταχυτήτων DCT
              ζει αυτόματα τη μπαταρία, ώστε να μη χρειάζεται να   από ελκυστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.   Κατανάλωση:
                                                                                              5,0 λίτρα/100 χλμ.
                                                                                              Ρύποι CO 2:
                                                                                              114 γρ./χλμ.
                                                                                              Τιμή:Από 23.590 ευρώ



                                                                                                  TRACTION MAGAZINE 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16