Page 42 - TRACTION 125
P. 42

EXTREME:























































              Στις κατηγορίες οχημάτων που έχουν καταγραφεί είναι και τα μη   τα 550,627 χ.α.ώ., καταρρίπτοντας το δικό του προηγούμενο ρε-
              επανδρωμένα. Μην πάει μακριά ο νους σας, μιλάμε για τα τηλε-  κόρ. Κάτω από το εφαρμοστό περίβλημα κρύβει 10.000 μπαταρί-
              κατευθυνόμενα. Βέβαια το ερώτημα εδώ είναι πώς κατάφερε ο   ες τύπου C, ενώ αποδίδει 400 ίππους. Το highlight της υπόθεσης
              Nic Case στις 25.12.2014 να παρακολουθεί και να κατευθύνει το   είναι ότι η πρώτη σχέση στο κιβώτιό του σε πάει μέχρι τα 440
              ηλεκτροκίνητο RC Bullet όταν αυτό κινούνταν με τα 325,12 χ.α.ώ.   χ.α.ώ. Μετά βάζεις δεύτερη σχέση και περνάς τα 550 χ.α.ώ...
              που έπιασε. Προς το παρόν δεν έχει αντίπαλο στα ηλεκτροκίνητα   Μεταξύ των κινητήρων εσωτερικής καύσης, πιο «αργός» ή – πιο
              και απλά κάθε τόσο καταρρίπτει τα δικά του ρεκόρ. Στο Βιβλίο   σωστά – λιγότερο γρήγορος είναι ο πετρελαιοκινητήρας, με τελι-
              Guinness πάντως έχει μπει τρεις φορές προς το παρόν, το 2008,   κή 563,998 χ.α.ώ.
              το 2013 και το 2014.                                Το σχετικό ρεκόρ κρατά ο βετεράνος πιλότος μαχητικών αερο-
              Στην άλλη κατηγορία, πάντως, των αεριωθούμενων τηλεκατευ-  σκαφών Andy Green και το πέτυχε το μακρινό 2006. Το αυτοκί-
              θυνόμενων, το ρεκόρ είναι λίγο υψηλότερα, στα 338,14 χ.α.ώ.,   νητο ήταν μια ειδική κατασκευή για λογαριασμό της JCB. Ναι, της
              και ανήκει στον Μαύρο Ιππότη («Black Knight») του Anthony   εταιρείας με τις αφόρητα αργές μπουλντόζες, τσάπες και φορτωτές
              Lovering από το 2016.                               και άλλα μηχανήματα έργων. Για να ξορκίσει την αέναη επιτόπια
              Μπαίνουμε στην ταχύτερη εξάδα με μια γνώριμη κατηγορία,   κίνηση των οχημάτων της παρήγγειλε το Dieselmax και έκτοτε κα-
              αυτή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η ηλεκτροκίνηση φέρεται   τέχει το ρεκόρ του ταχύτερου πετρελαιοκίνητου οχήματος – που
              ως η μετακίνηση του μέλλοντος, έχει όμως ήδη τα ρεκόρ της. Τον   είναι κίτρινο και γράφει επάνω JCB!
              Σεπτέμβριο του 2016 ο Roger Schroer οδηγώντας το τετράτροχο   Στην τέταρτη θέση γενικής, αλλά στο βάθρο των οχημάτων με κι-
              και με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,13 Buckeye Bullet 3 έφτασε   νητήρα, βρίσκονται οι μοτοσυκλέτες. Το ρεκόρ τελικής ταχύτητας
              42 TRACTION MAGAZINE08
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47